آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

اسرار سنگهای شفا بخش قسمت دوم(الماس)

0

برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب شفا

اسرار سنگهای شفا بخش قسمت دوم(الماس)

آشنایی با اسرار سنگهای شفا بخش برگفته از نرم افزار ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴گانه سلامتی

 

سنگ الماس

1

کلیات

الماس کربن خالص و بی رنگی است که به رنگ های قهوه ای مایل به زرد ، نارنجی روشن و حتی سیاه دیده می شود و از دهانه آتشفشان های قدیمی به دست می آید . محل استخراج این سنگ در کشورهای آفریقا ، هندوستان ، برزیل و سیبری است .

تأثیر بر بدن انسان

این سنگ یک درمانگر اساسی و واقعی تلقی می شود . دارای نیروی بسیار ، تصفیه کننده اعضای بدن و تقویت کننده عضو های دفع کننده از جمله مثانه و کلیه ها است . به علاوه از بوجود آمدن سنگ کلیه ، مثانه و کیسه صفرا جلوگیری می کند . همچنین الماس برای بیماری های معده و روده بسایر موثر است ، به خصوص تعیین کننده بیماری های استخوانی و غدد می باشد و غده است ، به خصوص تعیین کننده بیماری های استخوانی و غدد می باشد و غده تیموس را تحریک می کند . همین طور برای بیماری های صرع و عدم تعادل بسیار مفید است . الماس باعث نیرو بخشیدن به مغز و دو نیم کره آن و همچنین مخچه ، سیستم ماهیچه ای به طور کامل ، اعصاب و انشعابات آن می شود . این سنگ باعث رفع   مسمومیت ، تسکین نقرس ، تقویت چشم ها و مصونیت بدن نیز می شود .

اثر بر روح و روان

سنگ الماس برای تصفیه و پاک کردن اندیشه و ذهنیات ما بسیار سودمند است . زیرا در محل هایی که ناخالصی و ته نشینی وجود دارد اثر می کند و آنجا را تصفیه می کند . الماس باعث تعادل ، استقلال و ارج نهادن در ما می شود و همچنین حس حسادت را در ما کنترل می کند و عدم اطمینان به دوست یا شریک را از بین می برد .

الماس به ما یاد می دهد در زندگی شکست ناپذیر باشیم ، همچنین ما را از اشتباهاتمان آگاه می سازد . خطر خودخواهی و غرور را از بین میبرد به طوریکه این سنگ برای اعیان و اشراف بسیار لازم است و توصیه می شود الماس های پشم را همیشه با خود داشته باشند .

نشان طالع بینی

الماس تابع نشان های شیر ، قوچ و جدی است .

 

 

خصوصیات

بهتر است برای معالجه و پیشرفت از یک الماس نتراشیده در منزل خود استفاده کنید . این سنگ تحمل هیچگونه خراشیدگی یا تراش دادن را ندارد و می توان با قیمت مناسب آن را تهیه کرد .

فروش و نگهداری

الماس به صورت نتراشیده بسیار در دسترس است ، اما صیقلی آن نیز دیده می شود که بسیار با ارزش و گران قیمت است . شما با این گوهر با ارزش محتاطانه رفتار کنید . هر بار بعد از استفاده ، آن را سریعاً زیر آب بشویید و در زمانی کوتاه در زیر نور خورشید قرار دهید .

جهت آشنایی بیشتر با سنگهای دیگر و دیگر بخش های نرم افزار مانند آموزش یوگا و آشنایی با گیاهان شفا بخش و طب امامان و ادعیه و اذکار و از همه مهم تر نسخه های ویژه این اپلای می توانید نرم افزار ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴ گانه سلامتی را دانلود نمایید البته این مژده را به شما میدهم که با وارد کردن کد inapply20 می توانید از ۲۰% تخفیف ویژه نوروزی برخوردار شوید .

 


نظرات بسته میباشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم