آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

آیا ما می توانیم برای حل مشکلات خود به دعانویس ها مراجعه کنیم؟

99

     حکم دعانویسی چیست؟ آیا ما می توانیم برای حل مشکلات خود به

دعانویس ها مراجعه کنیم؟

دعانویسی یکی از کارهایی است که صدها سال سابقه دارد اما همواره مورد بحث و توجه بوده است. از سویی چون گاهی دعانویسی با سحر و جادو و انواع گناهان و امور نکبت بار مثل احظار جن و فالگیری و احضار روح همراه می گردد، علماء دین در این رابطه، حساسیت ها، نقدها و حرف های جدی دارند.

در زمان معاصر، اکثر علما دعانویسی را اگر صرفاً با دلیل و در کتب معتبر از ائمه معصومین (ع) نقل شده باشد بدون اشکال می دانند اما فال گیری و جن گیری و کف بینی را جایز نمی دانند و از مراجعه به این گونه افراد، بر حذر می دارند.

از سوئی هر چند اجرت گرفتن به خاطر نوشتن دعای معتبر و صحیح اشکالی ندارد اما پسندیده نیست که کسی شغل خود را صرفاً دعانویسی قرار دهد.

نکته مهمی که در این رابطه ضرورت دارد یادآوری شود آن است که مراجعه به این گونه افراد خالی از خطر و دغدغه نیست. باید به خاطر داشت که بسیاری از شیادان و کلاهبرداران حرفه ای در قالب دعانویس و عارف ساختگی، در کمین جوانان به ویژه دختران و زنان هستند و این مراجعه ها، آفات و خطرات فراوانی می تواند به همراه داشته باشد. بهتر است که از منابع اصیل دینی همچون «صحیفه سجادیه» و «مفاتیح الجنان» دعاهای مورد نیاز خود را پیدا کنیم و بخوانیم و از خداوند بزرگ برای حل مشکلات کمک بگیریم که این، بهترین، مؤثرترین و قابل اعتمادترین و در عین حال سریع ترین راه برای حل مشکلات می باشد.و اگر نزد دعانویسی میروید اولا نباید شغل اصلی او دعانویسی باشد و ثانیا باید دعانویس بتواند با کمک قران مشکل اصلی  بیمار را تشخیص دهد و پی به مسئله اصلی بیمار ببرد.و تمام دستورات رو هم طبق همان دستور قرانی استخراج کند.

توجه داشته باشدید عزیزان استخاره گرفتن قرآن, با کمک از قرآن برای حل مشکل کاملا متفاوت است. گاهی با قرآن برای اینکه کاری را انجام دهند یا نه استخاره میگیرند که این دستور العملی دارد و هر کسی میتواند با بهره گیری از این دستور العمل همان روز استخاره با قرآن را بیاموزد .ولی برای اینکه علت مشکل بیماری را از قران استخراج کنید باید هم تفسیر قران را بلد باشید و هم چله نشینی کنید تا به شما الهاماتی شود.که این خود مستلزم سالها تلاش و یادگیری و چله نشینی است.

*****************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

*****************************

 

 

آیا ما می توانیم برای حل مشکلات خود به دعانویس ها مراجعه کنیم؟

99 نظرات
  1. ترنم می گوید

    سلام میبخشید من فرم پر کردم امروز هم جواب اومد به ایمیلم با نام استاد آذر جواب برام اومده یعنی خود ایشون جواب میدن یا شخص دیگه؟ به من گفتن باید دعای باطل السحر روی پوست برام نوشته بشه… چه شخصی دعا رو مینویسه؟ من مورد آزار و اذیت قرار میگیرم کابوس های وحشتناک میبینم من قربانی دعاهای یه دعانویس هستم که بهم داده بود بعد از اون زندگیم پر از نکبت و زجر شده لطفاً بگین همچین مشکلاتی حل میشن؟ من دعاهاش رو خیلی وقته ریختم آب روان ولی اثرشون توی خونه هست و شبها با تکون دادنم اذیتم میکنن ای خدااااا

    1. admin site می گوید

      دستورات فرمتونو بخونید راه حل بهتون داده

  2. سعیده می گوید

    سلام کسی رو سراغ دادین دعا بده. همسرم من و دخترم رو ول کرده قهر کرده و رفته. دعایی میخام که اصلاح شه و برگرده.
    خیلی عصبیه وقتی عصبی میشه رو خودش تسلط نداره. دعا میخام

    1. admin site می گوید

      اگر فرم پر کردید به همون دستورات فرمتون عمل کنید اگر نه که باید اول فرم بررسی پر بشه ببینم مشکل از کجا ریشه گرفته و راه حلش چیه

  3. مهتاب می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    من عاشق پسرى هستم ، نزدیک ۵ ساله که شب و روز دارم بهش فکر میکنم، اون آقا چندین بار به اصرار من وارد رابطه شده یا حتى خواستگارى کرده ولى همش دعوا و مشاجره با هم داشتیم ، ستاره مون جفت نیست! ولى این آقا مثل همیشه ولم کرده رفته! زندگى کردن واسم سخت شده! اکثرا به خودکشى فکر میکنم
    آیا دعایى یا حرزى یا چیزى هست که ایشون از دل من بره و فراموشش کنم و نسبت بهش سرد بشم؟!

    1. admin site می گوید

      باید فرم بررسی پر کنید

  4. ریحانه می گوید

    سلام.استاد برای رفع دعاهایی که از طریق خوراک بهمون داده میشه باید چیکار کنیم؟؟

    1. admin site می گوید

      با طل السحر باید مصرف کنید

  5. ر ض می گوید

    استاد ببخشید برای از بین بردن و رفع دعای پاشیدنی ،اینای که روی لباس یا توی حیاط یا مسیر میپاشن چکار باید بکنیم رفع بشه؟ ممنون

    1. admin site می گوید

      با اب بشورید تا هفت روز

  6. Sh می گوید

    سلام استاد خوبید ممنون از مطالب خوبتون .
    استاد اگه امکانش هست در این مورد یه مقدار توضیح بدید خیلی دوست دارم بدونم .
    چه شرایطی باید داشته باشیم تا بتوانیم کارهای بزرگی مثل کارهای شما انجام بدیم باطل کردن دعا و ….وایا اینها به وسیله جن انجام میشه ؟ یه اطلاعات کلی و مختصر اگه لطف کنید ممنون میشم.

    1. admin site می گوید

      شما باید نزد یک استاد علوم غریبه آموزش ببینید

  7. لیلا می گوید

    باعرض سلام وخسته نباشی.بانهایت تشکرمن فرم ذکرستلانه پرکردم امروزجوابش اومدنوشته این ذکرو هرروزبخوانم نمیدونم چه ساعتی ازروزبخونم .که بهترباشه.صبح بهتریاظهربعدازنماز.سپاس ازپاسختون

    1. admin site می گوید

      هر زمانی میتونید بخونید

  8. الهام می گوید

    همینکه درباره ی بعضی از ختم ها از جمله زیارت عاشورا ویا نماز روز پنج شنبه پرسیدم

    1. admin site می گوید

      حضور ذهن ندارم

  9. الهام می گوید

    سلام مجدد.ببخشید آقای آذر من جوابمو نگرفتم.اگر هم قبلا جوابشو دادین لطف کنید راهنمایی کنید که کجا گذاشتید که من پیداش کنم

    1. admin site می گوید

      سوالتون چیه؟

  10. مهیار می گوید

    یه باطل السحر بدید من مشکلم حل شه،چون من هم همزاد کافر دارم که دایمن سحرم میکنه،تموم زندگیمو ازم گرفته،بدبختم‌کرد

  11. مهناز-اصفهان می گوید

    استادممنون ازاینکه پاسخ ایمیلمو راداده بودید ولی یه موضوع من حدود یک ماه پیش سوالمو رو براشون مطرح کرده بودم ینی اینقد سانساشون پره ؟؟؟؟”لااقل میتونستند بهم اطلاع بدند نمیتونند پاسخگو باشند ..استاد واقعا قدرتون روبیشترازهمیشه فهمیدم الکی الکی یکماه منتظر انلاین شدنشون بودم واینکه جواب کلی سوالامو میدند ولی افسسسسوس زهی خیال باطل درضمن من تمام مسایل روتوی فرم گفته بودم شمااین راهنمایی روبهم کردید…کاشکی همیشه کنارمون باشید استادعزیزم

  12. الهام می گوید

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما.میخاستم از شما خواهش کنم که شما یه سری چله نشینی ها ودعاهایی میزارین تو سایت یه زحمت بکشین طریقه انجام دادن یا خوندن بعضی ختم ها مثل زیارت عاشورا یا نمازهایی مثل نماز روز پنج شنبه که پیغمبر خیلی سفارش کرده برای حاجت روایی یا یه نماز از امام جعفر صادق اونم خودشون سفار کردن طریقه درستشو لطف کنید بذارید اگر هم زکاتی داره.

  13. ب .ف می گوید

    سلام استاد لطفا به من کمک کنید
    من و اقایی سه سال نامزد هستیم متاسفانه ستاره هامون جفت نیست تو این مدت خیلی مشاجره داشتیم اما عاشق هم هستیم و میخوایم ازدواج کنیم و مادر و خواهر پسر حدود یکسال که با وجود من دارن براش دختر میبینن الان هم مدتیه یک دختر رو براش درنظر گرفتن کردن و میبرن میارن و زندگی من داره نابود میشه …اون دختر هم از وجود من مطلع هست بهش زنگ زدم و خواستم بره اما میگه مادر پسر خواسته که بمونه و داره وارد رابط جنسی میشه با نامزدم .
    من بارها از نامزدم خواستم ردش کنه اما میگه نمیتونم …مادرش بارها اومده دم منزلمون و داد و بیداد کرده پسرش رو ول کنم و سه سال عمرو جونی آبروم و اون همه کاری که براشون کردم بی ارزش کردن.نمیدونم چی کار کنم پدرم فوت شده و کسی رو ندارم و دستم به جایی بند نیست ففط گریه میکنم …لطفا کمکم کنید .

    1. admin site می گوید

      لطفا فرم پر کنید تا بررسی بشه یا در صورت امکان حضوری بیایدhttp://4soq.ir/onlinemoaine#

  14. hadi می گوید

    ممنون جوابم رو گرفتم

  15. مهناز می گوید

    سلام استادعزیزم اگه امکانش هست ایمیلتون روچک کنید ممنون میشم اگه هم امروز فرصت نمیشه فرداحتما جواب بدید

  16. سجاد می گوید

    سلام روشى براى عاشق کردن همجنس وجود دارد چون همشون مذکر و مونث یا بلعکس است؟

    1. admin site می گوید

      ؟؟؟؟

  17. مهیار می گوید

    استاد باطل السحر از کجا تهیه کنم؟

    1. admin site می گوید

      چه نوعی میخاید ؟
      صدباب ها هستند در سایت هم قسمت جستجو بنویسید کلی باطل السحر هست چند وعش رو هم فقط اساتید میتونن بنویسن که این مورد بعد از بررسی فرم مشخص میشه

  18. لاله می گوید

    سلام وقتتون بخیروشادی،جناب آذر همسرم به شدت به من وپسرم وابستگی داره طوری که رفتن ازپیش مابرای چندروزخیلی سخته،شغلش راننده ماشین سنگین هست وواسه همین بخاطرشغلش کمترمیتنونه خونه بمونه مدتی هست که کارش به دست راننده اجاره ای داده که متاسفانه راننده هم فقط خسارت میزنه میخوام اگرمیشه دعایی بدید که وابستگیش به ماکمتربشه حتی وابستگی مابه همسرم تابتونه خودش به کارش برسه واذیت نشه ممنون میشم اگردعایاذکری هست راهنماییم کنین.

    1. admin site می گوید

      نخیر نمیشه

  19. لیلا می گوید

    اینکه جواب طالع اومده گاهی خوب گاهی بد یعنی چی؟

  20. مليحه می گوید

    سلام روز بخیر
    یه هفته گذشته و هنوز جواب من ب ایمیلم ارسال نشده از سایت چهار سوق
    مشکلی هست؟

    1. admin site می گوید

      تو سایت پر کردید یا نرم افزار متا

  21. سمیه می گوید

    با سلام.استاد بزرگوار لطفا راهنمایی بفرمایید.
    چرا من به هر کس محبت میکنم دستم نمک نداره. در دوستی برای کسی کم نمیزارم ولی یکدفعه بدون دلیل بهترین دوستام باهام قطع رابطه میکنن.حتی در خانواده هم هر کاری میکنم دیده نمیشه. انگار کسی منو نمیبینه .واقعا برای همه از جون مایه میزارم و غمخوار همه هستم ولی همینکه خرشون از پل میگذده منو میزارن کنار.بخاطر همین همیشه تنها هستم.
    لطفا کمکم کنید

    1. admin site می گوید

      ببینید بعضی ها طالعشون اینطوره بعضی هام هم ومدیریت نکردن رفتارهاششون کار دستشون میده یعنی اینکه چه وقت و به چه کسی خوبی کردن

  22. ف می گوید

    آیا برای دور کردن شخصی از زندگی خود خواندن۶۱صبار سوره کافرون صحت دارد؟خوب است بخوانیم

    1. admin site می گوید

      اطلاعی از این مورد ندارم

  23. fatemeh می گوید

    سلام جناب آذرمنش. خسته نباشین. حقیقت داره که دعای ابدی زمان اثر مشخصی نداره و امکانش هست بعد سالیان سال اثر کنه و جواب بده؟
    با تشکر…

    1. admin site می گوید

      بله

  24. marmary می گوید

    جناب آذر وقت ملاقات حضوری رو چه جوری باید بگیرم و کجا باید مراجعه کنم؟

  25. barane می گوید

    باسلام وخسته نباشید
    ببخشید بزرکوارامکانش هست لطف بفرمایید ایمیل هاتون هم ببینین،واقعا لطف میکنین
    تشکر

    1. admin site می گوید

      جواب شما رو گذاشتم سر فرصت

  26. احمد می گوید

    استاد ببخشید توی سایت ۴ سوق نوشته شده قمر در عقربه میشه بگید کی از قمر در عقرب خارج میشیم؟ممنون

  27. alma می گوید

    سلام دیروزچهرده تیر قمردرعقرب بوده ؟من زبان بندخوندم ولی رفع نحوست نخوندم نمیدونم قمردرعقرب بوده یانه

    1. admin site می گوید

      باید به سایت یا نرم افزار دقت می کردید

  28. hadi می گوید

    ببخشید وقتتون رو میگیرم یکبار گفته بودید موکلی که دارید جن نیست خب فرشته هم که نمی تونه باشه چون فرشته ها به تسخیر در نمیان پس چیه آدمه ؟

    1. admin site می گوید

      کی گفته موکل فرشته نیست.جبرئیل و عزرائیل و غیره همه هم فرشته هستند هم موکل

      1. hadi می گوید

        هستنند ولی به تسخیر انسان در نمیان چون هدف خلقتشون چیز دیگه ای هست و مثل جن و انسان اختیار ندارن تا به تسخیر در بیان

        1. admin site می گوید

          به اذن خداوند به اختیار یک سری در میان ولی به این معنی نیست که مثل جن هر کاری بتونید باهاشون انجام بدید

          1. hadi می گوید

            ببخشید فقط برای اینکه ذهنم روشن بشه و خودم بفهمم دوباره سوال میکنم یعنی چی واضح تر بگید به اذن خدا به اختیار یک سری در میان ولی ؟

          2. admin site می گوید

            یعنی شما باید چله های سخت بگذرونی تحت نظر استاد تا در مواقعی این موکلین به سوالات شما پاسخ بدن یا کاری برای شما انجام بدن البته نه برای منافع دنیوی شما بلکه در جهت حل مشکلات مردم

  29. محبوبه می گوید

    سلام وقتتون بخیر.جناب اذر الان که قمر در عقرب هستش اگه خاستیم یه دعایی بخونیم(دعایی که همراه زبانبند دستورشو فرمودین)نیاز نیست قبلش دعای دفع نحوست لخونیم ؟؟مرسی بابت صبوریتون

    1. admin site می گوید

      اگر جنبه مثبت داشته باشه لازمه خونده بشه

  30. ززب می گوید

    باسلام ببخشیدمنظورتون ازفرم کدام است

    1. admin site می گوید
  31. محمدحسین می گوید

    سلام.استاد من دختری رو دوست دارم او اصلا هیچ علاقه ای و به قول خودش هیچ حسی بهم نداره من میخوام باهاش زندگی کنم اون قبول نمیکنه دعا گرفتم خاک کردنی باد اتیش ولی هیچ کدوم جواب نداد اصلا رابطمون بل کل قطعه هیچ خبری ازش ندارم میگید کاری میشه کرد برگرده و دوستم داشته باشه اونم برگرده و فقط اجازه بده برم خونشون خواستگاری یه ثانیه معطل نمیکنم اگه میشه تو سایت تون نذارید اینو لطفا

    1. admin site می گوید

      در درجه اول نظر خودش هم شرطه و اینکه طالعتون با هم بخونه

  32. مسلم می گوید

    سلام اقای اذر.ببخشید.سوالی وکمکی ازتون میخوام.بنده از نظر مردم و اطرافیان و فامیل کاملا بی اعتبار و کم اهمیت و ارزش هستم.میشه ذکری به من بفرمایید که در نزد مردم با عزت و با هیبت باشم.ادمی هستم که از اذکار استفاده صحیح میکنم.خواهش میکنم این لطف رو در حق من انجام بدید.خواهش میکنم این ضعف و همچنین مشکل کار نداشتن داره منو از پا درمیاره.ازتون خواهش میکنم ذکری بفرمایید.یک عمر دعاتون میکنم

    1. admin site می گوید

      چرا بی اعتبارید؟فرم سایت رو پر کردید؟

      1. مسلم می گوید

        سلام.میشه ذکر داد اقای اذر؟نباید اینوبگم.اماهزینه های فرم رو نمیتونم پرداخت کنم.اگه میشه ذکر بفرمایید.ممنون میشم

        1. admin site می گوید

          سایت رو بگردید نسخه زیاد داریم

          1. مسلم می گوید

            مجددا سلام.آقای آذر میشه خودتون لینک یک صفحه رو بدید تا هدایت بشم به صفحه مورد نظر که موردی رو انجام بدم که مشکلاتم در مواردی که قید کردم مقداری برطرف بشه.ممنون میشم

  33. marmary می گوید

    سلام جناب آذر عزیز. خسته نباشین. همسر من ۴ سال تلاش کرد تا بهم رسید و عاشقانه همدیگه رو دوست داشتیم و چون هر دو تحصیلات دکترای برق داریم خیلی هم تو چشم بودیم. مادر همسرم و خانوادش بابت تحویل گرفتن زیاد من تو جمعشون کاری کردن که با دعا آوردن در منزلمون، همسرم رو نسبت بهم سرد کردن و دادخواست طلاق داده و فقط میگه جدایی.
    چون خواهراش شکست خورده هستن، همیشه حس حسادتشون رو می فهمیدم تا اینکه کار خودشون رو کردن و راه جدایی رو نشونش دادن. من اخیرا در دادگاه وقتی مادرش رو می بینم دست و پام شروع به لرزش میکنه.
    تقریبا چند ماهه پیش ابطال سحر تفریق شما رو انجام دادم و تمامی بدنم کبود شدن!!! تا ۶۰ روز ادامه دادم چون شما فرمودید. ۵ ماهه پیشم دعانویسی روی کاغذ خط دار بهم دعای محبت و زبانبند داد که اثری نداشت و حتی برای دعای محبت نام پدرش رو نوشته بود!!!
    تو رو خدا کمکم کنید چه کنم تا از شر خانوادش رها بشیم و همسرم به سمتم بیاد؟

    1. admin site می گوید

      یه وقت ملاقات حضوری بگیرید

  34. سیما می گوید

    سلام‌ رابطه من و شخص مورد علاقم رو خواهر طرفم بهم زد جوری ک طرفم رفته اون خواهرش همش تو گوشش مبخونه
    من چیکار کنم طرفم برگرده و قول و قرار ازدواج باز مثل قبل داشته باشیم ما همدیگرو خیلی دوس داشتیم

    1. admin site می گوید

      طالعتون جور هست؟فرم پر کنید اگر نام خودش و مادرش رو میدونید البته قبلش طالعتون رو چک کنید اگر جور نباشه کاریش نمیشه کرد

  35. معصومه می گوید

    استادمن هیچ کدوم ازاون دعاها روندارم اونایاسوزاندنی بودن یا بایدجایی دفن میشدن که الان حتما زیرزمین پوسیدن وازبین رفتن واصلامن یادم نیست دقیقا اوناروکجادفن کردم چندتاشم که دستم بودچندسال پیش انداختم دور حالابااین حساب میفرماییدچکارکنم ببخشیدزیادسوال پرسیدم

    1. admin site می گوید

      فرم پر کنید روش باطل شدن همه رو بگن بهتون

  36. لاله می گوید

    سلام وقتتون بخیر،آقای آذر حدود۱۵سال پیش بخاطرگره های توزندگیم سراغ دعانویسی رفتم که بهم یه طلسمی روی فلزحکاکی شده داد چه جوری این رواز بین ببرم فکرکنم روی مس حکاکی کرده باشه چون نمیخوام توخونه ام باشه

    1. admin site می گوید

      بندازش توی آب

  37. معصومه می گوید

    استادمیشه بفرماییدمن همه دعاهایی روکه تاحالاگرفتم راچطوربایدباطل کنم البته همشون مال نه سال قبل بوده

    1. admin site می گوید

      بازشون کنید سرکه بزنید بندازید اب روان

  38. mahshid می گوید

    ببخشید من الان کامنت ها خوندم در مورد بستگی در مورد دعا برای فرد مورد نظرمون ببخشید من پیش دعا نویس نرفتم ولی چن باری خودم دعا و نماز محبت برای طرفم خوندم ایا بازم اثر بد روی ایشوم و من داره

    1. admin site می گوید

      از اون مواردی نیست که زیاد مشکل داشته باشه اگر طلسم و تعویذ نوشتنی باشه مشکل سازه

  39. سارا می گوید

    نمازی که در نرم افزار بصیرت اومده (نماز حضرت زهرا) باید در ۱۵ روز اول ماه قمری خونده بشه؟واقعا باعث مرگ ساحر وکسی که سحر زده میشه؟

    1. admin site می گوید

      بستگی به اعتقاد طرف داره چقدر نفسش گیرا باشه

      1. سارا می گوید

        ۱۵ روز اول باید خونده بشه؟

        1. admin site می گوید

          بله

  40. mahshid می گوید

    سلام ،ببخشید شما به من گفتید دعای باطل السحر اتشی و دعای باطل السحر روی پوست اهو بگیرم،اول میخواستم بپرسم اینها جداگانه چه تاثیری دارنند و اینکه اشکال نداره اول دعای اتشی رو بگیرم و بعد مدتی اون یکی رو بگیرم؟

    1. admin site می گوید

      اینا هش باطل السحره میتونید اول اتش بعد دومی رو بگیرید مشکلی پیش نمیاد

  41. معصومه می گوید

    سلام استاددرجواب سوالی که پرسیده بودم گفتیددعاهایی که من برای پسرموردعلاقم میگرفتم برای ازدواج بجزخودم برای اون اقاهم مشکل ایجادمیکنه استادمیخام بدونم من چطوری میتونم بفهمم دعاهای من چه مشکلی برای اون اقابوجوداورده وچطوربایدمشکلش روحل کنم لطفاتوضیح بفرمائید ممنون

    1. admin site می گوید

      ببینید گاهی دعا روی دعا خودش تبدیل به یه طلسم یا بستگی میشه شما همه دعا رو باطل کنید

  42. محمد می گوید

    سلام ،
    فردی برای ما دعا میگیره و ما اسمش و اسم مادرش رو می دونیم اما چون به زحمت کسی راضی نیستیم اصلا نمی خواهیم مشکلی برا کسی پیش بیاد ، می دونیم اون دعا رو اطراف خونه ما یا سر راهمون دفن می کنه ، چند نفر هم پرسیدیم تایید کردن که همون فرد دعا رو گرفته ،
    ما فقط می خواهیم بدونیم محل دقیق دعا کجاست تا پیداش کنیم و اصلا نمی خواهیم آسیبی به دعا گیرنده و ساحر بیفته ، فرم پر کنیم شما زحمت پیدا کردن دعا رو می کشید ؟؟
    ممنون

    1. admin site می گوید

      بله

  43. مریم می گوید

    سلام استاد عزیز..من اطلاعاتم رو دادم. .الان باید چیکار کنم. .میشه کمکم کنید..؟؟؟بگید چیکار کنم؟ خیلی دارم عذاب میکشم. .???????

  44. سارا می گوید

    از کجا بفهمیم یه دعا نویس از سحر استفاده نمی کنه ادم درستیه یا به قول خودتون عارف ساختگی نیست
    ممکنه ظاهرش خوب باشه
    جایی خوندم نوشته بودید کسانی که سحر میزنن بهد مدتی سحر به زندگی خودشون بر میگرده ولی واقعا این جور نیست کسانی رو میشناسم که با سحر به هر چی می خواستند رسیدنند سحر به زندگی شون برنگشته چرا این جوریه

    1. admin site می گوید

      ببینید دعانویس کلا اجازه نداره از دعا برای خودش جهت پیشبرد اهداف دنیویش استفاده کنه ر این صورت دیگه تو دنیا سنگ رو سنگ بند نمیشه. کسی که از قران استفاده می کنه اگر بخاد تقلب کنه دیگه به نظر من و شما ربطی ندارهبلکه با همون صاحب کتاب طرفه

  45. Mahtab می گوید

    ببخشید منظورتون از دعای گرم چی بود؟

    1. admin site می گوید

      مثل دعای اتشی

  46. ///// می گوید

    سلام خسته نباشید یه فردی درفامیل وهمسایگی ما هست که خیلی به خونه ما مییاد ومن چیزای عجیب وغریب ازش میبینم هر وقتم میاد سر چیزای بی اهمیت با اعضای خانواده دعوام میشه خیلی دوست دارم با هاش قطع ارتباط کنم ولی نمیشه ! همین شکم رو بیشتر میکنه اگه با مشخصاتش فرم پرکنم دقیقا بهم میگید این خانوم سحر انجام میده یانه؟خیلی نگرانم میترسم برای خانوادم مشکل به وجود بیاره؟

    1. admin site می گوید

      بله.امکانش هست این خانم سحری یا دعای گرمی داشته باشه که باعث میشه این اتفاقات بیفته شما میتونید هر وقت این خانم میاد خونتون اسپند دود کنید یا یه قاشق داغ بزنید توی ظرف سرکه تا بخار کنه

      1. ///// می گوید

        ممنون از اگه به اسمش فرم پر کنم دقیقا میگید این خانوم چه کارست خواهش مکنم خیلی برام حیاتیه؟

        1. admin site می گوید

          همین مورد رو باید در توضیحات بنویسید

  47. معصومه می گوید

    سلام استادمن چندسال قبل به یه پسری علاقه داشتم وبرای اینکه بامن ازدواج کنه خیلی پیش دعانویس رفتم ودعاگرفتم که هیچ فایده ای هم نداشت میخام بدونم اون دعاهایی که من میگرفتم ممکن برای اون آقا بستگی یا مشکلی ایجادبکنه

    1. admin site می گوید

      نه تنها برای اون برای خودتونم مشکل ایجاد می کنه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم