آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزم,بخش چهارم خود تحلیلی

0

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزم,بخش چهارم خود تحلیلی

گام سوم : خود تحلیلی

با خود آرامی شروع کنید . با روش بستن چشمها ادامه دهید . سپس به خود تلقین کنید که برای حل مشکل معین خود آماده هستید . هر جنبه آن را تحلیل کنید . هر چقدر که لازم است به گذشته دور برگردید . سعی کنید  با وقایع و پیشامدهای زندگی تان که منجر به پرورش مشکل بخصوصی شده است ارتباط برقرار کنید . این نوع جستجوی روح در طبقه بندی خواب مصنوعی خود تحلیلی قرار می گیرد . توضیح اصطلاح در خودش است و به درک و تحلیل خودتان در هنگام حالت  هیپنوتیزمی خود تلقینی بر می گردد و از این جهت ارزش دارد که فکر شما را با جواب به خیلی از سوالهایی که میل  دارید از خود بپرسید ، روشن می کند :  سوالهایی مانند :

من چه نوع شخصی هستم ؟

چگونه طرز فکر من بر سلامتی ام تاثیر می گذارد ؟

تا چه حد حساس هستم ؟

آیا واقعاً  می خواهم  پیشرفت کنم ؟

چه برنامه هایی برای آینده دارم ؟

آیا والدین  خود را برای کمبود هابم سرزنش می کنم ؟ نظر من در مورد رابطه زناشویی ، عشق و ازدواج چیست؟

از چیزهایی که درباره خود خواهید آموخت ، حیرت خواهید کرد . این روش شما را قادر خواهد ساخت که اشتباهاتتان را بشناسید ، بنابراین اصلاح  کردن آنها برایتان آسانتر خواهد بود . یک یا دو سوال را در نظر بگیرید و سعی کنید هر چه بیشتر به آنها پاسخ دهید,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, وقتی که خود را از حالت خواب مصنوعی بیدار می کنید ، جوابها را در یک دفتر یادداشت بنویسید  . آنچه را که نوشته  اید بدقت مطالعه کنیدو سعی کنید به این نتیجه برسید که چرا فکر و رفتارتان آنگونه است که عمل می کنید . به خاطر داشته باشید که خودشناسی کلید خود انضباطی است .  دو قسمت جداگانه در دفتر یادداشت خود داشته باشید : یکی با عنوان چه چیزی در مورد خود آموخته ام و دیگری چه گامهایی برای بهبود خود برداشته ام . بزودی در خواهید یافت که فکرتان پیش شرط خود بهبودی خواهد بود . نتایج خوب ، شما را تشویق  می کند  که کار را ادامه دهید . شما متوجه خواهید شد که مجموعه ای جدید از عادات فکری را پرورش می دهید

 

ادامه دارد. . .

****************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

*****************************

 

بخش خودهیپنوتیزم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم