آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزم,بخش پنجم خود درمانی

0

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزم,بخش پنجم خود درمانی

گام چهارم : خود درمانی

خود درمانی شامل شرطی کردن فکرتان به مثبت فکرکردن و مثبت عمل کردن با استفاده از تلقین پس هیپنوتیزمی است . در این مرحله قادر نیستم دستورات معینی درباره این که چه چیزی به خودتان  بگویید یا چه کاری انجام دهید ، بدهیم ، زیرا این هدف مشخصی که سعی  می کنید به آن دست یابید ، یا مشکل مشخصی  که در نظر دارید حل کنید بستگی دارد . به معنای دیگر ، جزئیات چهارمین گام از خود هیپنوتیزمی ، در پستهای بعدی سایت هیپنوتیسم دات آی آر خواهد شد . برای مثال ، در فصلهای بعدی برای از بین مشکلات مختلف عادتی مانند پرخوری ، افراط در نوشیدن مشروبات الکلی ، استعمال مفرط دخانیات و غیره تلقینهای پس هیپنوتیزمی به شما داده خواهد شد . همچنین در پست های بعدی متوجه خواهید شد که به فهرستی از تلقینهای پس هیپنوتیزمی درباره هیجانات عصبی ، افسردگی ، ترسها و پیشرفت شخصیت دسترسی دارید و می تواند آن را دنبال کنید و این تلقینها می تواند به عنوان راهنمایی برای کمک به شما برای تنظیم آموزشهای خود درمانی مورد استفاده قرار گیرد .

منظور ما از خود درمانی همان خود درمانی با خواب مصنوعی است که  بر این اصل بنا شده است : من می توانم – من باید – من به هدفم خواهم رسید – من آن قدرت فکری را دارم که تلقینهای بخصوص خود داده را قبول و انجام  دهم و مرا قارد خواهد ساخت که تقریباً  هر نقصی را از بین ببرم ، شخصیت خود را بهبود بخشم و فلسفه صحیح تری در مورد زندگی داشته باشم .

ادامه دارد. . .

****************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

*****************************

بخش خودهیپنوتیزم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم