آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

ویژگی های یک فرد فریبنده در عشق

0

ویژگی های یک فرد فریبکار در عشق بدون شک به راحتی قابل تشخیص است، نشانه های واضحی وجود دارد که در فرد فریبکار ظاهر می شود، ممکن است این ویژگی ها در برخی وجود نداشته باشد، بنابراین ما آنها را در وب سایت citar.ir به نمایش خواهیم گذاشت تا سردرگمی و شک در برخی از اقدامات می توان پایان داد.

ویژگی های یک فرد فریبنده در عشق

عشق یکی از والاترین روابط انسانی است، اما عده ای از آن سوء استفاده می کنند و فریب انسان را می توان با ظهور برخی خصوصیات در او آشکار کرد. مانند: جدی نبودن یکی از ویژگی هایی که به راحتی قابل تشخیص است، همانطور که مشهود است و پدیده ظهور خورشید، عدم تعهد و جدیت در رابطه است، بنابراین به موارد زیر توجه می کنید: به قول خود عمل نکنید و متوجه تکرار آن بیش از یک بار خواهید شد. او درباره کارهایی که می تواند انجام دهد زیاد صحبت می کند، اما پژواک نمی یابد

. بهانه های زیاد و بی دلیل مشکل سازی می کند، زیرا گاهی اوقات احساسات واقعی او بر او غلبه می کند. رمز و راز یک فرد عاشق همیشه برای معشوقش کتابی باز است، او می خواهد که شریک زندگی اش همه چیز را در مورد او بداند، بر خلاف یک فرد فریبکار، که واکنش هایش اغلب ناگهانی و غیرقابل پیش بینی است، زیرا مانند دریای عمیقی است که عبور از آن دشوار است.

گفته های او متناقض است یک فرد فریبنده اغلب دروغگو است، بنابراین شما متوجه برخی از اعمال، از جمله: او آنچه را که قبلاً گفته بود فراموش می کند، پس احادیث او را متناقض می یابید; این به خاطر نیت بد اوست. نظرات او در مورد برخی چیزها به طرز شگفت آوری متفاوت است.

برای استتار از تغییر نظرش در مورد تصمیم مشکل ایجاد می کند. آفتابپرست یک فرد عاشق فریب خورده اغلب روابط تیره ای دارد از جمله مواردی که می توان به آنها اشاره کرد: گاهی اوقات او را آرام می یابید و امور را عاقلانه مدیریت می کنید و در موقعیت های مشابه ممکن است بدون دلیلی عصبی باشد. گاهی دوست داشتنی و گاهی کینه توز و متنفر است و این رابطه دائما در حال تغییر و نوسان نشان دهنده ناامنی در رابطه است. گاهی اوقات او به چیزهای ساده در رابطه علاقه دارد و گاهی اوقات شما او را بی علاقه می بینید و این باعث ایجاد حالت تنش و عدم تفاهم برای طرف مقابل می شود. صحبت شیرین یکی از مهمترین خصوصیات او، گفتار شیرینش است، او در این کار بسیار ماهر است و در سخنان و تعریف هایش به وضوح اغراق شده است، متقاعد شده است که شیرین صحبت کردن جادوی خود را دارد، اما می توان آن را از طریق اعمال او آشکار کرد، بنابراین اعمال یک نفر عاشق صادق بیانگر آنچه در درونش است

عدم تماس چشمی

یکی از مهم ترین ویژگی های یک فرد فریبنده در عشق، عدم ارتباط چشمی است، چشم همیشه انسان را آشکار می کند، زیرا دروغ نمی شناسد. از این رو همواره از بینایی خود طفره می رود و چشمان خود را سرگردان می یابد و از ترس کشف فریب او نمی تواند با فریب خورده روبرو شود. طرف مقابل را سرزنش کنید هنگامی که در طول رابطه اختلاف نظر ایجاد می شود، فرد فریب خورده شریک زندگی خود را برای فرار از رویارویی و کشف او سرزنش می کند، از جمله موارد بدیهی که می توان مشاهده کرد موارد زیر است: دروغ گفتن برای فرار از مشکل و ظاهر شدن به عنوان یک فرد مظلوم. مشکل را بدون وارد شدن به بحث خاتمه دهید. انداختن اتهامات واهی به طرف مقابل. نشان دادن خشم و شوکه شدن از آن، که به منحرف شدن افکار شریک زندگی‌اش کمک می‌کند و تمام دغدغه‌اش تلاش برای برقراری صلح است، حتی اگر اشتباهی مرتکب نشده باشد.

با شریک زندگی خود برای آینده برنامه ریزی نمی کند برای عاشقان عادی است که برنامه های آینده خود را با هم به اشتراک بگذارند و در صورتی که شخصی شریک زندگی خود را فریب دهد، او چنین است: او از صحبت در مورد برنامه های آینده در آن رابطه اجتناب می کند. به محض شروع صحبت او را تغییر دهید، زیرا او واقعاً نمی خواهد رابطه ادامه یابد.  مخالف فعل بگو فریبکار با کلمات جذابش که قلب ها را می رباید متمایز می شود، اما این علائم ظاهر می شود که از طریق آنها می توان او را تشخیص داد، یعنی: ناهماهنگی با سخنان او. در هنگام استرس منجر به برخی رفتارهای واقعی می شود. او در تعریف و تمجید از شریک زندگی خود مبالغه می کند و به او هدیه می دهد تا او را از حقیقت منحرف کند و عیب ها را نبیند. پست‌هایی که او در شبکه‌های اجتماعی می‌گذارد قابل توجه است و شریک زندگی متوجه رفتارهایی می‌شود که با آن پست‌ها همخوانی ندارد.

ا

نشانه های عشق دروغین

عشق یکی از عالی ترین روابط انسانی است، یکی از احساسات زیباست که انسان را به دنیایی پر از احساسات لطیف می برد، اما وقتی عشق واقعی نباشد، نشانه هایی از آن نمایان می شود: علاقه ای در پشت آن رابطه نهفته است، بنابراین این احساسات صادقانه نیستند، بلکه ناشی از میل به برنده شدن در یک چیز خاص هستند و این رابطه، متأسفانه، محکوم به شکست است.

عشق خودخواهی نمی شناسد.اگر احساس می کنید که طرف رابطه می خواهد بدون دادن بپذیرد پس بدانید که این رابطه با شکست مواجه می شود زیرا عشق رابطه احساسات متقابل بین دو طرف است. گاهی ممکن است عشق نیاز به فداکاری هایی داشته باشد، اما این فداکاری ها محدودیت های قابل قبولی دارد.

و اگر متوجه شدید که شریک زندگی شما حاضر نیست برخی از موارد ساده و ممکن را قربانی کند، او فاقد احساسات قوی عشق است که بتواند یک رابطه قوی ایجاد کند. فرد عاشق می خواهد به طور دائم با معشوق خود ارتباط برقرار کند، بنابراین راه هایی را ایجاد می کند که به افزایش صمیمیت و ارتباط بین او و کسی که دوستش دارد کمک می کند. عشق علاقه هر یک از طرفین به شریک زندگی خود در تمام جزئیات ساده زندگی است، همچنین احترام متقابل است و نه فقط احساسات تصادفی. اگر احساس می کنید که شریک زندگی آماده قبول مسئولیت های آن رابطه نیست، پس این عشق واقعی نیست و باید به آن رابطه پایان دهید.

و من الله توفیق: حمید آذر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم