آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

نسخه دوازدهگانه جهت بخت گشایی دختران و دوشیزگان گرامی

9

نسخه دوازدهگانه جهت بخت گشایی دختران و دوشیزگان گرامی

اول نکات مهم :

*متن این آیات و دعاها دلالت بر مطلب فوق دارد از اینرو خود اینها می تواند  دلیل باشند برای موضوع بخت گشایی

*این اذکار و دعاها باید با نیت خالص و همراه با ایمان  و تقوا خوانده شود.

*موانعی سر راه نباشد از جمله:

۱)      قلب ناپاک(مثلا  قلبی که درش کینه و حسادت و دشمنی باشد

۲)      نیتهای ناپاک

۳)      ترک نیکی و صدقه

۴)      ناامیدی به اجابت دعا

۵)      تاخیر انداختن نمازهای واجب به جوری که قضا شود مثل نماز صبح

۶)      فحاشی

۷)      نفاق

۸)      هرزگی در رفتار و اخلاق( روایت امام سجاد علیه السلام در کتاب شریف معانی الاخبار شیخ صدوق)

(البته هر کدام از این موانع بود به دلیل گناه چهارم که ناامیدی بود نباید دعا کردن را ترک کند بلکه دعا کند و در صدد رفع موانع باشد و در هیچ حالت نباید از رحمت خداوند مهربان  ناامید باشد ولو اینکه همه گناهان را انجام داده باشد. )

*نمازها و آیات و یا سوره ها و دعاها و ذکرهایی که خوانده می شود باید به آنها ایمان داشته باشد و  تا حد توان و قدرت عمل به مفاهیم آنها نیز بکند تا تاثیر آنها سریعتر باشد و علاوه این دستورات برای یک زندگی شرافتمندانه هست که با عمل کردن آنها بدست می آید نه فقط با خواندن آنها.

* راههایی که گفته شده است با هم ارتباطی ندارند از اینرو دختران و دوشیزگان محترم هر کدام را که دوست داشتند و  به حال و موقعیتشان هماهنگ بود انتخاب کنند.

 

۱)      ذکریالطیف ( همراه با لطف و مهربانی با دیگران)

جهت بخت گشایی ذکریالطیف راهرروز ۱۲۹مرتبه بخواند.( عدد ۱۲۹ حساب ابجد لطیف است)

 

۲)      سوره نور آیه ۳۲( همراه با امید به فضل خداوند و تلاش برای ازدواج )

 سوره نور آیه ۳۲ را به وقت اذان بخواند: وَ أَنْکِحُوا الْأَیامى‏ مِنْکُمْ وَ الصَّالِحینَ مِنْ عِبادِکُمْ وَ إِمائِکُمْ إِنْ یَکُونُوا فُقَراءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَلیمٌ  (اى اولیاء جوانان) عزب‏ها و بى‏همسرانتان را و از بندگان و کنیزانتان آنهایى را که صلاحیت ازدواج دارند همسر دهید اگر فقیر باشند خداوند از فضل خویش بى‏نیازشان مى‏کند و خداوند داراى وسعت نامتناهى و داناست.

  ۳)      سوره انبیا آیه ۸۹   ( به دلیل آیه ۹۰ همراه با بیم و امید وخشوع و سرعت در کارهای خیر )

سوره انبیا آیه ۸۹  به مدت چهل روز  بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند( در ایام عذر شرعی بعد از پاک شدن باقیمانده چهل روز را بخواند)

رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ : پروردگارا، مرا تنها (و بدون فرزند و وارث) مگذار و (اگر وارثى هم ندهى باکى نیست، زیرا) تو بهترین وارث‏ها هستى.

 ۴)      سوره احزاب ( همراه با عمل به مضامین سوره شریفه )

از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده است که اگر دختری در خانه مانده باشد و کسی به خواستگاری نیاید سوره احزاب را بر پوست آهو یا پاره ای کاغذ بنویسد و در کوزه ای کوچکی قرار داده و آن کوزه را در خانه ای که آن دختر زندگی می کند قرار دهد پس انشاءالله خواستگار آن دختر زیاد شود ، همچنین برای سریع آمدن خواستگار نیز همین طریق مفید است. انشاء الله

 ۵)      سوره روم آیه ۲۱( همراه با تفکر در آیات الهی )

این آیه را روزی چهل بار چهل روز بخواند:

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّهً وَ رَحْمَهً إِنَّ فی‏ ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُون‏

 و از نشانه‏هاى او این است که براى شما از جنس خودتان (نه از فرشتگان و نه از اجنّه و غیر آنها) همسرانى آفرید که در کنار آنها آرامش یابید، و میان شما (شوى و زن یا افراد نوع انسانى) علاقه دوستى و مهر باطنى نهاد، همانا در این امر نشانه‏هایى است (از توحید و قدرت و حکمت خدا) براى گروهى که مى‏اندیشند.

 ۶)      سوره طه آیات ۲۵ تا ۲۸

هر روز این آیات را بخواند که کارش آسان شود و زبانش در مجلس خواسگاری گویا شود)

رَبِّ اشْرَحْ لی‏ صَدْری (۲۵)

گفت: پروردگارا، سینه‏ام را گشاده گردان (صبر و حوصله فراوان به من بده).

وَ یَسِّرْ لی‏ أَمْری (۲۶)

و کارم را بر من آسان ساز (در انجام رسالت یاریم کن)

وَ احْلُلْ عُقْدَهً مِنْ لِسانی‏ (۲۷)

و گرهى (را که مانع بیان مقصود است) از زبانم بگشاى.

یَفْقَهُوا قَوْلی‏ (۲۸)

 ۷)  دعای یستشیر( همراه با توکل و تضرع بسوی خداوند و استغفار با حالت پشیمانی)

دعای یستشیر را که پیامبر گرامی صلی الله علیه و آله به علی علیه السلام تعلیم داد برای کسب آرامش خود  بخواند. و اگر قصد کند برای ازدواجش و ۴۰  روز با توجه و تدبُّر در معنی آن بخواند انشاءالله موثر است (بهتر است بعد از نماز صبح باشد)با خواندن این دعا انسان امیدش از غیر خداوند کنده می شود و این بهترین حالات انسان است.)

 ۸) سوره فرقان آیه   ۷۴ ( همراه با تقواپیشگی و کمک کردن دیگران برای رسیدن به تقوا)

این آیه را زیاد بخواند ( و چه بهتر هر روز در قنوت نمازهای خود بخواند) :

رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقینَ إِماماً  

و آنان که مى‏گویند: پروردگارا، براى ما از همسران و فرزندانمان روشنى دیدگان (نسل‏هاى صالح و پاک و متّقى) عطا کن و ما را بر پرهیزکاران (در مسابقه به سوى ایمان یا رهبرى در اصول و فروع و معارف) پیشوا گردان.

 ۹) سوره بقره آیه  ۲۰۱   در قنوت نماز

رَبَّنا آتِنا فِی الدُّنْیا حَسَنَهً وَ فِی الْآخِرَهِ حَسَنَهً وَ قِنا عَذابَ النَّارِ

پروردگارا، به ما در دنیا نیکى و در آخرت نیکى عطا کن و ما را از عذاب آتش (دوزخ) نگاه دار

کسی که این دعا و این آیه را در  قنوت نماز بخواند ده تا حاجت از خداوند خواسته است هفت  تا در دنیا و سه تا در آخرت که عبارتند از:

۱)     سریابی می خوانند  )

۲)      اخلاق خوب

۳)      علم و تخصص و رزق واسع

۴)      ایمان و تدین

۵)      قلب شاکر

۶)      زبان ذاکر

۷)      ولایت علی بن ابیطالب صلوات الله علیه

 

۱۰)  سوره ذاریات همراه با انجام  هشت کار و انجام ندادن پنج کار

سوره ذاریات را هر روز بخوانند همراه با اینکه پنج کار نکند و هشت کار انجام دهند که اگر ترجمه این سوره را پسران عزیز و دختران گرامی بخوانند واقف  به این امور ایجابی و سلبی خواهند شد.

 امام صادق علیه السلام فرمودند هر کس این سوره را  بخواند و مداومت کند خداوند زندگیش را اصلاح می کند و معیشت و زندگی شامل ازدواج و مسئولیتهای زندگی و کارهای روز مره می شود هر کس بخواهد زندگیش مدیریت شود از خواندن این سوره غافل نشود. تا قبل از ازدواج بخواند به نیت ازدواج و وقتی انشاءالله ازدواج کرد بخواند برای مدیریت شدن زندگیش البته  همراه با انجام امور ایجابی و ترک امور سلبی . به حمدلله این  بنده حقیر  در امورات زندگی با خواندن این سوره شریفه  بسیار موفق بوده ام و خداوند کاملا زندگی را دیف می کند.

۱۱)  نگین فیروزه که بر روی آن  الملک لله   و در زیر آن   الواحدالقهار   حک شده باشد در دست کنید یا به همراه داشته باشید. به خصو ص به هنگام آمدن خواستگار .(دختران و پسران)

۱۲)صدقه : رفع بلا می کند لذا با صدقه دفع بلا کنید. این را هم توجه داشته باشیداگر در زندگی آدم بدی گیرتان بیفتد این هم بلاست که بر شما نازل شده است. پس با صدقه روزانه دفع هر گونه بلا نمائید. لباس های روشن به هنگام خواستگاری پوشیده شود بسیار عالی است که نوع رنگ هر شخص را هم می توان از علوم چک نمود که کدام رنگ برای کدام خانم یا آقا بهتر است.

موفق باشید: حمید آذر

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

نسخه دوازدهگانه جهت بخت گشایی دختران و دوشیزگان گرامی

9 نظرات
  1. leila می گوید

    سلام به ایمیل تون می خواستم پیام بدم یکم خصوصیه

  2. ازتوگلخونه دنیامیون تک تک گلها قسمت ماهم دراین بود یاسمین توشدی گل ما........ می گوید

    استادلینک گذاشتن نداره مورد۱۲رومیگم مربوط به لینک نسخه دوازده گانه جهت بخشت گشایی دختران منظورم همونجاس که نوشتید صدقه………..

    1. admin site می گوید

      دوست من وقتی در مورد رنگ لباس حرف میزنم منشورم اینه که رنگ لباسی رو انتخاب کنید که با نوع رنگ صورتتون ست بشه.که در بعضی از سایتهای خارجی قبلا دیدم که از صورتتون عکس میگرفتید و میفرستادید در سایت .و سایت به صورت آنلاین نوه رنگ لباس رو مطالق با رنگ پوست به شما پبشنهاد میداد

  3. ازتوگلخونه دنیامیون تک تک گلها قسمت ماهم دراین بود یاسمین توشدی گل ما........ می گوید

    ای وای استادیادم رفت این سوال روبپرسم این نگین فیروزه ی که گفتید باید ازکجاتهیه کنیم منظورم اینکه ازبیرون میشه تهیه کرد یاباید با پشتیبانی تماس بگیریم………………….

    استاد یه چیزی بگم وقتی متوجه میشم یه جایی میری ودیگه نمیتونی جوابمون روبدیدی انگاری حس میکنم دنیاروازم میگیرند البته ماادماعادت کردیم تاچیزی دردسترس مونه زیاد واسه مون مهم نیست ولی خدا نکنه اون چیز غیرقابل دسترس بشه دیگه حالا هرچی م بخوای جایگزینش کنی نمیشه که نمیشه ……….استاد التماس دعا میدونم حسابی مشهدکه بودی دعامون کردی ولی بازم دعامون کن…………….

    1. admin site می گوید

      التماس دعا دارم.شما لطف دارید.
      در مورد انگشتر فیروزه یکی دو ماه دیگه بهترین و معتبرترین انگشترهای فیروزه وعقیق یمنی و یاقوت و دور نجف رو توی سایت قرار میدم

  4. ازتوگلخونه دنیامیون تک تک گلها قسمت ماهم دراین بود یاسمین توشدی گل ما........ می گوید

    چندتاسوال دارم ازتیکه اخرفرمایشاتون یعنی اگه لباس مثلا قهوه ی تیره ویامشکی بپوشیم ادم بدمیاره ……..واینکه استادقبول ندارم این حرفت رو-ادم داریم صدقه هم میده ولی اطرافش ادمای بدم هست “”همون بلای که گفتید” حالا میخوام صددرصدقانعم کنید یعنی حتمااون فرد گناهی رومرتکب شده که داره تاوانش رواینجوری میبینه اخه خودم به شخصه اگه فردی رواینجوری میدیدم میگفتم یه نوع ازمایشه خداداره امتحانش میکنه میشه یکم توضیح بدید “امابه نظرم شما باید این تیکه جملاتون روتصحیحش کنید”

    1. admin site می گوید

      لطفا لینک این پستو برام بزارید

  5. فاطمه می گوید

    سلام باتشکر از مطلب عالی و مفیدتون ببخشید سوره ذاریات رو خودتون چن بار و در چه ساعتی میخونید ؟و منظور از ۸ کار و ۵ کار همان کارهاییه که در سوره امده؟

    1. admin site می گوید

      پنج کار همان ۵ کاری که در قران امده که یه مسلمان باید از ان دور باشه
      ۱- ترک محرمات
      ۲-قطع صله رحم
      ۳- خوردن مال یتیم
      ۴-حق و الناس
      ۵-دروغ
      هشت کار هم همان هشت کار اول را انجام دهید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم