آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

نسخه ای برای اینکه مردم سخنان شما را قبول کنند

2

نسخه ای برای اینکه مردم سخنان شما را قبول کنند

سلام به همه عزیزان امیدوارم حال و روز همه شما خوب بوده باشه و همتون در شادکامی باشید. عزیزان درخواستهای زیادی از من کردند که همشونو لیست کردم و سر فرصت در سایت  قرار میدم فقط باید همه درخواستهایی که داشتید را رونویسی و کامل کنم و در سایت قرار بدم.

امروز هم  نسخه ای که در این پست  میگذارم چون درخواست زیاد داشته و من سعی کردم نسخه ای که خیلی خوب جواب میده رو براتون اماده کنم.فقط خواهشا سعی نکن در هر کاری از ادعیه های قرانی استفاده کنی.چون دوستانی هستند که در راه ناحق هم دارند از ادعیه های قرانی استفاده میکنند.من وقتی حتی به این موضوع فکر میکنم خندم میگیره.مگه خدا چشماشو میبنده و هر کاری بخوای بگه چشم؟

شما با این نسخه ,سخنانتون در هر کجایی بسیار تاثیر گذاره و مردم سخنان شما را قبول میکنند.البته اگه حق باشه

برای این کار آیات ۱۰۳ و ۱۰۴ سوره مبارکه آل عمران را در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود به همراه داشته باشد مقبول القول خواهید گردید و همگان سخنان شما را میپذیرند و تاثیر سخنت بسیار زیاد خواهد شد.

آیات ۱۰۳ و ۱۰۴ سوره آل عمران:

وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْکُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ

إِخْوَانًا وَکُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَهٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَکُم مِّنْهَا کَذَلِکَ یُبَیِّنُ اللّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ

وَلْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّهٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

قاعده:

زمان نوشتن در روز چهار شنبه در ساعت عطارد

در کاغذ سبز بدون خط و با جوهر مشکی بنویسید

قبل از نوشتن وضو بگیر خودتو خوشبو کن و اگر میتوانی یه عنبر خوشبو روشن کن

قبل از نوشتن چهار بار بگو(یا حافظ یا رقیب یا وکیل یا متین) و بعد به خود و اطراف فوت کن

در حین نوشتن با کسی حرفی نزنید و موم عسل در حین نوشتن در دهان خود کن و زبان خودتو در بین بین دندانهای خودت قرار بده و وقتی نوشتن تمام شد زبان را از بین دندان بردار و بگو (المنه الله)

بعداز نوشتن امضای تعویذ را قرار بده و بعد کاغذ را تا بزن و در بازوی خود قرار بده

اگر مرد هستید در بازوی راست اگر زن هستید در بازوی چپ

ذکات این عمل:

دو رکعت نماز برای حضرت علی(ع) بخوانید

۱۴ بار ذکر لاحول ولاقوه الا بالله العلی العظیم

و ۱۰۰ بار صلوات بفرست

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

******************************

نسخه ای برای اینکه مردم سخنان شما را قبول کنند

2 نظرات
  1. عسل می گوید

    سلام امضای تعویذ یعنی چه

    1. hamid-azar می گوید

      سلام کد موکلین آن دعا نویس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم