آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

نسخه ازدواج و گشایش بخت,بسیار مجرب

0

برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب بخت گشایی

دستورات ازدواج وگشایش بخت (بسیاربسیارمجرب)

قابل توجه مدیران سایتها و وبلاگها:

هر گونه کپی برداری از مطالب سایت این اپلای,فقط با ذکر منبع بلامانع است.

مسئله ازدواج یکی ازمهمترین  مسائل حیات بشریست که ضامن بقای نسل  انسان وباعث تسکین روح او می باشد روایات واحادیث زیادی  نقل شده  که همگی اهمیت  این امر مهم را به اثبات رسانده  وهمگی تاکید بر ازدواج سریع وجلوگیری از به تاخیر انداختن آن داشته اند …..

دردنیای امروز متا سفانه مسئله ازدواج  صورتها وجلوه های  عجیب وغریبی پیدا کرده است که با دست به دست دادن  عوامل مختلف یا ازدواجهای واهی  واز روی هوی وهوس  انجام می شود یا طلاقهای سریع صورت می گیرد یا اینکه آنقدر مساله ازدواج به تاخیر میافتد که دیگر کارازکارگذشته ولذتی که می بایست  عایدهردوطرف شود تقلیل پیداکرده  یاازبین می رود…..

متاسفانه درحال حاظر مسئله ازدواج افت خیلی  ازخانوادها مخصوصاٌ خانوادهای مذهبی  شده  که این امر تبعات جانبی  زیادی به همراه دارد مسئله گذشتن,سایت این اپلای, ازسن ازدواج  عدم توانایی در تامین مالی  فرزندان مسن  خطرحاملگی زنان  در سنین بالا اضطراب واسترس  ودیگر عوامل ,ازجمله  تبعاتی است  که امروزه خانوادهای ما گرفتار آنها شده اند.

مسئله عدم ازدواج یا به تاخیر انداختن آن  غیراز عوامل  اجتماعی وفرهنگی  ,عوامل دیگری هم دارد . از جمله این عوامل  سحریامس  یعنی تاثیر جن وشیاطین  بروح وبدن می باشد  که این خود  بحث مفصلی دارد

چندین روش  بسیار بسیار مجرب برای ازدواج دختران  ارائه می کنم  تا انشا الله  بزودی بخت شما گشوده شده وسریع تر ازدواج کنید ومارا از دعای خیر خود فراموش نفرمایید.

بحمدالله  تاکنون به هر کسی  این دستورات را داده ام  فورا ازدواج نموده  واینرا بدانید که هیچ شکی در  مجرب بودن  این دستورات نیست  مشروط بر اینکه این دستورات را دقیقا به کار ببرید.

پس قدر این دستور را بدانید و چون رایگان در اختیارتان قرار دادم فکر نکنید که بی اهمیت و کم تاثیر است. و خواهشان خواهشان به سراغ افراد شیاد و دعانویس برای گرفتن دعای ازدواج و بخت گشایی نروید و برای خود گره و سنگینی بیشتر درست نکنید.

این نسخه ابتدا در مرحله اول,سحر و جادو و سنگینی شما را از بین میبرد و در مرحله بعد برای بخت گشایی شما معجزه میکند.

هزینه دستمزد من برای این نسخه,فقط ۱۰ صلوات برای شادی آقا امام زمان است.

دستور اول ((بسیار مهم والزامی ))

برای بهره گیری  صد در صد از دستورات  ازدواج باید اینهارا به دقت انجام دهید  وبعد اقدام به استفاده  از دستورات نمایید .

در واقع این دستور دو مرحله دارد.ابتدا باید مرحله اول را خوب انجام داده سپس به مرحله دوم بروید.

مرحله اول به مدت ۱۴ روز به طول می انجامد.و بعد از ۱۴ روز به سراغ مرحله دوم بروید

مرحله اول:

۱-به مدت ۱۴ روز,هرروز بعداز هرنماز صبح ۱۱۰مرتبه (یافتاح یاکاشف )بگویید.

۲-صبح ها ۱۱۰مرتبه (  اللهم صل علی محمد و ال محمد )بگویید.

۳-شبها قبل ازخواب ۱۱۰مرتبه ( استغفر الله ربی و اتو الیه)بگویید .

۴-بعداز هر نماز واجب یک مرتبه  ایت الکرسی تا(العلی العظیم)ویک مرتبه سوره قدر بخوانید.

۵-ازجدولهای (سه درسه )و(چهار درچهار) هر کدام چهارعدد دقیقامطابق شکل  تهیه نمایید .

۶-جدولهای  ۳در۳ رافقط روزهای شنبه وبا اسپند و زاج سفید بایدبسوزانید به این شکل که  قبل از سوزاندن هر کدام عدد,(۳۰۴) رادر خانه خالی  نوشته وسپس  آنرا با مقدار کمی زاج   واسپند آتش بزنید

۴۰۲

۳۹۵

۴۰۰

۳۹۷

۳۹۹

۴۰۱

۳۹۸

 

۳۹۶

 

۷-جدولهای(۴در۴)رافقط روزهای (چهارشنبه) وبا اسپندوقند باید بسوزانید به این شکل که قبل از سوزاندن  هر کدام ,عدد(۳۰۷)رادرخانه خالی نوشته وسپس آنرا با مقدارکمی  اسپند وقند آتیش بزنید.

۲۹۱

۳۰۵

۳۰۲

۲۹۹

۳۰۳

۲۹۸

۲۹۲

۳۰۴

۲۹۷

۳۰۰

 

۲۹۳

۳۰۶

۲۹۴

۲۹۶

۳۰۱

 

قاعده:

۱-درهردفعه فقط یک جدول را آتش بزنید .یعنی جدول ۳ در ۳ را در روزهای شنبه هر بار یکی را آتیش بزنید و جدول ۴ در ۴ را در روزهای چهار شنبه هر بار یکی را آتیش بزنید

۲-نیازی به استفاده از زغال وهیزم  نیست بلکه با اجاق هم  می توان آنها را آتش زد  توصیحه می کنم  برای این کار از اسپندان  استفاده کنید

۳-موقعه آتش زدن  سعی کنید که دود مواد به کل بدن  شما تماس پیدا کند .بعداز اتمام دوره ۱۴روزه ,حالا می توانید دستورات  ازدواج را انجام دهید وسرعت اجابت  آنها راببینید پس بطور خلاصه بایدبگویم:

((بدون انجام دوره ۱۴روزه  اصلا به اقدام انجام  بقیه   دستورات نکنید .))

۴-شما بعد از ۱۴ روز دو جدول ۳ در ۳ و دو جدول ۴ در ۴ باقی مانده دارید که آن را در مرحله دوم باید انجام دهید.

یعنی جدول سه در سه را روزهای شنبه و جدول چهار در چهار را در روزهای چهار شنبه بسوزانید

۵-اجازه این عمل به تمام دختران دم بخت,توسط مدیریت سایت این اپلای داده شده است.و هر کس شخصا میتواند این جداول را  رسم و لوح را بنویسد.

۶-جدول لوح را با اب زعفران و گلاب روی کاغذ زرد بنویسید.اگر کاغذ زرد پیدا نکردید روی کاغذ سفید بنویسید

۷-در ۱۰ رو آخر ماه قمری این جدول را ننویسید.بهترین زمان در اولین جمعه یا یک شنبه یا پنج شنیه ماه قمری می باشد.بعد از اذان صبح

۸-رو به قبله بنشینید.ابتدا قلم را در دست سپس کاغذ را روی زانوی پای راست قرار دهید.و سپس شروع به نوشتن کنید

۹-قبل از نوشتن نیت اذواج را در دلتان قرار دهید.

۱۰-بعد از نیت کردن ابتدا روی کاغذ با انگشت اشاره بلند  ذکر (یا بدوح) را بنویسید.بدون هیچ جوهری(فقط ذکر یا بدوح را در کل کاغذ رسم میکنید.و سپس شروع به نوشتن جدول کنید.

۱۱- زاج:جسمی است معدنی و بلوری شکل به رنگ های سفید، کبود، سبز، سیاه ، که مزه آن شیرین و قابض است و معمولاً در آب حل می شود.که میتوانید آن را در عطاری ها تهیه کنید.

توجه:

بعدازدوره ۱۴روزه هرشب قبل از خواب سوره(شمس)بخوانیدزیرا این سوره باعث زیبایی وجذابیت زنان در قلوب مردان  می شود وبسیار مجرب است.پس حتما آنرا  همگان  با دستورات زیر وهر شب انجام دهید.

مرحله دوم:

این مرحله چهار دستور دارد که شما یک یا هر چند دستوری را که صلاح میدانید انجام دهید.و اگر هر چهار دستور را انجام دهید خیلی خیلی بهتر است

دستور اول

این دستور بسیاربسیار مجرب است که از  استادان مرجع تقلید و صاحب نفس  گرم می باشند اخذ شده و تاثیر عجیبی در ازدواج  سریع دختران دارد.

درمنزلی که دختردر آن  ساکن است  ویادرمنزل یکی از آشنایان  دختر, مجلس روضه ای  برای حضرت امام حسین  علیه السلام  وبه نیت ازدواج دختر گرفته,و دختری که قصد ازدواج دارد باید در آن مجلس از مهمانان پذیرایی کند ان شاالله  به برکت وجود مقدس  امام حسین  علیه السلام  دختر به زودی ازدواج خواهد کرد.

دستور دوم :

این دستورازدستورات فوق العاده  برای ازدواج است  که اکثرا دیده ام  که در۲۱ روز یا کمترهم جواب می دهد .ولی اجابت آن  برای همه  یکی نیست.بعضی ها زودتر وبعضی ها دیرتر ولی عموما اجابت آنها سریع است .ابتدا یک کیلو ونیم نمک دانه درشت (پودر شده نباشد) تهیه کنید .(دقت  کنید نمک حتما باید دانه درشت باشد)وآن رابه سه قسمت  نیم کیلویی وبه صورت جداجدا تهیه کنید.

برای سه جمعه وهرجمعه نیم کیلو نمک را دریک تشت یا ظرف تمیز ریخته  واین سوره ها را بر روی  آن بخوانید  وبه آن بدمید.(فوت نکنید بلکه به آرامی بدمید,یعنی طوری ارام فوت کنید که بازدم شما بین ۳ تا ۵ ثانیه طول بکشد )

۱-سوره فلق     ۷۱مرتبه

۲-سوره ناس    ۷۱مرتبه

۳-سوره طه      ۲مرتبه

۴-سوره کافرون ۷مرتبه

۵-سوره توحید  ۷مرتبه

حالانمکی که سورها را برآن  خوانده اید باآب (مقدار آب مهم نیست)تقریبا گرم ودر تشت(همان ظرف بزرگ)  حل کنید وبا آن غسل کنید .بهتر است غسل به صورت ترتیبی باشد.

قاعده:

۱-وقت انجام عمل:قبل از اذان مغرب باشد وباید طوری باشد که بتوانیددقیقا وقت اذان غسل کنید.(مثلا دو ساعت قبل از اذان  شروع به خواندن کنید) 

۲- این عمل باید در سه جمعه انجام شود

۳- بهترین زمان از اول ماه قمری شروع کنید.یعنی از اولین جمعه ماه قمری شروع کنید

۴- اگر در جمعه ای مشاهده کردید که روز قمر در عقرب است.دعا برای سعد شدن زمان در روز نحس را بخوانید که در این صفحه قرار دادم البته قبل از خواندن سوره ها دعای سعد را بخوانید

۵-بعد ازغسل باید بلا فاصله ازحمام خارج شده  و وضو گرفته  و رو به قبله سوره طه  را سه بار پشت سر هم به نیت ازدواج بخوانید.

۶-معمولا تا سه جمعه انجام این  اعمال کافیست  اما چنانچه لازم بود یک دور دیگر سه جمعه ای  هم انجام دهید تا نتیجه بگیرید.

۷-کسانی که در حین انجام دوره قاعده گی هستند.مراحل را انجام دهند.مانعی ندارد.

دو دستور دیگر را در تاپیک بعدی قرار خواهم داد.

خوشبخت و خرسند باشید.(حمید آذر)

 ********

******

****

**

*

زمانها نیستند که مبارک هستند,بلکه زمانها در اثرمصاحبت با انسانهای مبارک و‍‍ پاک ,مبارک میشوند.

 

 

.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم