آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

نرم افزار WorldWide Telescope 3.1 مشاهده اجرام آسمانی

1

نرم افزار WorldWide Telescope 3.1 مشاهده اجرام آسمانی،با بزرگترین تلسکوپ های جهان

مشاهده آسمان، سیارات، ستاره ها، و اجرام آسمانی مختلف، سرگرمی محبوب بسیاری از افراد است. افراد آماتور زیادی با خرید تلسکوپ های ساده به مشاهده آسمان میپردازند و از آن لذت میبرند.

اما دسترسی به تلسکوپ های حرفه ای برای بیشتر افراد امکان پذیر نیست. چون یا بسیار گران قیمت هستند، و یا مثل تلسکوپ هابل در جایی قرار دارند که امکان دسترسی و استفاده از آنها را برای افراد عادی غیر ممکن میسازد.

اما نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope میتواند امکان دسترسی به بزرگترین و معروف ترین تلسکوپ های جهان را برای شما فراهم کند.

همانطور که نرم افزار Google Earth امکان مشاهده تصاویر ماهواره ای را به شما میدهد، نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope هم امکان رصد آسمان با تلسکوپ های عظیم جهانی را فراهم میکند.

نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین قابل استفاده است. یعنی بدون نیاز به اینترنت میتوانید این نرم افزار را اجرا کنید و از تصاویر ذخیره شده در آن که شامل رصد نقاط مختلف آسمان است لذت ببرید. از این نرم افزار حتی میتوان در مدارس برای نشان دادن اجرام آسمانی به دانش آموزان استفاده کرد. سایر علاقمندان به نجوم و ستاره شناسی هم میتوانند با کمک آن از مشاهده سیارات و ستارگان در آسمان لذت ببرند.

اگر در هنگام استفاده از این نرم افزار به اینترنت متصل باشید، میتوانید جدیدترین تصاویر گرفته شده با تلسکوپ هایی مثل هابل را نیز دریافت کرده و مشاهده کنید. این نرم افزار محصول شرکت مایکروسافت است.

 

نسخه جدید نرم افزار تلسکوپ مجازی، یعنی Microsoft WorldWide Telescope 3.1 را دانلود کنید:

 

دانلود نرم افزار مشاهده اجرام آسمانی(۷۸٫۹ مگا بایت)

 تاریخ انتشار: ۹۵/۰۳/۰۶

سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز  ۷, ۸٫۱, ۱۰

تست شده توسط تیم این اپلای

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

نرم افزار WorldWide Telescope 3.1 مشاهده اجرام آسمانی

1 نظر
  1. محمد می گوید

    مرسی استاد حیف که رو اکس پی جواب نمیده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم