آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

من همسرم را دوست دارم ولی متاسفانه او از من بیزار شده

11

سلام خدمت همه دوستان. اکثر اوقات بررسیهای شما عزیزان را انجام میدم میبینم که خیلی از مشکلات شما عزیزان شبیه به همه به خاطر همین تصمیم گرفتم که اون مشکلاتی که اکثر دوستان در فرم بررسی برای من تعریف میکنند را در سایت قرار بدم تا همه مطالعه داشته باشند و هوشیار شوند.باشد که با این عمل خیلی ها مشکلاتشون حل بشه و زندگیشون متلاشی نشه.

سلام خدمت آقای آذر گرامی

من مردی هستم که سه سال است ازدواج کردم و همسرم را خیلی دوست دارم و بدون او نمی توانم  زندگی کنم,فرزندی داریم که الان یک سال و نیم است – خدا را شکر – اوضاع ما خوب است، اما موانعی وجود دارد که بعد از ازدواج با آنها روبرو شدیم که مهمترین آنها این است که من بعد از ازدواج تا کنون به شغلی ثابت و مورد رضایتم دست نیافتم..

چندی پیش درخواست کار دادم و دلیلی برای امتناعم وجود نداشت چون می دانستم شرکت به کارمند، متخصص و تجربه من نیاز دارد، ولی انگار کسی منو نمیبیند.و اصلا توجهی به سوابق کاری و تجربه من نمیکند.من و همسرم تصمیم گرفتیم نزد دعانویسی حضوری برویم و پس از بررسیهایش, او به ما گفت که ما دچار سحر و جادو هستیم و به ما دستور داد که روزانه قرآن بخوانیم، به قرآن گوش دهیم  و ما هم همانکااری که گفته را انجام دادیم.البته دو تا دعا داده که هم غسل کریدم و هم نوشیدیم. ولی متاسفانه تاثیری نداشته و قرانی هم که میخونیم انگار تاثیر موقتی و چند ساعته دارد.
مشکل من اینه که من از همسرم رنج می برم که از آمیزش یا نزدیک شدن به او مانند دست زدن به او امتناع می ورزد و همچنین به  حرفهای من گوش نمی دهد و مانند قبل به من توجه و علاقه ای ندارد و احساس می کنم وقتی تغییر می کند از من خجالت می کشد. لباس های او در حالی که من در اتاق هستم، او حتی به صورت من نگاه نمی کند و گاهی اوقات حرف هایی را از من می شنود توجهی ندارد، چه بعد از بحث و چه انتقادی که به من ارائه کرده و راهی برای جذب او وجود ندارد، سعی می کنم موضوعاتی را مطرح کنم که برای ما جالب باشد,ولی متاسفانه او هیچ توجهی به حرفهای من نمی کند و بیشتر رفتارهای من یا صحبت های من را دوست ندارد!

با علم به اینکه او کار می کند و در بازه زندگی به من کمک می کند و همسرم الان چهار ماهه باردار است، آیا سحر و جادو این تاثیر زیادی در روابط و زندگی ما دارد؟ آیا بارداری هم در این مورد نقشی دارد؟

استاد عزیز,لطفا راهنمایی کنید تا از شر این مشکل رها شویم.با تشکر فراوان 

پاسخ

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر عزیز درود و رحمت و برکات خدا بر شما باد و بعد از عرض خیر

طبق حرفهای شما تغییر همسرتان حالت طبیعی ندارد، و این نشان دهنده وجود یک موضوع خارجیست که بر روابط شما تأثیر گذاشته است.
سحر و جادو واقعی است و تأثیر زیادی بر زندگی افراد جادو شده دارد، زیرا آن را وارونه کرده میکند بنابراین به شما توصیه می کنم فعلا با همسرتان بگومگو نکنید و آن را به حالت خودش رها کنید.و تنشی ایجاد نکنید
با همسرتان ملایم باشید و شرایطی را که او می گذراند درک کنید، چرا که او برخلاف میل خود با شما برخورد می کند و بنابراین باید در برابر تمام کارهای او صبور باشید و شرایط او را درک کنید.

سحر و جادو یی که بین شما شده بر روابط زناشویی  شما همتأثیر گذاشته, بنابراین زن از شوهر خود بیگانه می شود یا برعکس و ممکن است بر کار و معیشت فرد تأثیر بگذارد و این امری محسوس، ملموس و غیرقابل انکار است.

حاملگی در برخی از زنان تأثیر دارد، اما همسر شما قبلاً باردار بوده است، بنابراین اگر در بارداری اول تأثیری نداشته است. یعنی اثر از حاملگی نیست و اگر اثر از آن بود بعد از زایمان حالش تغییر می کرد.چس طبق بررسیهای بنده همسرتان و حتی خود شما جادو شدید . این جادو اگر ادامه داشته باشد باعث جدایی شما هم خواهد شد.

برای شیطان راهی نسازید، زیرا کار جادو و هدف آن یکی از دو چیز است: یا زندگی شما را به هم می زند، یا می خواهد بینتان جدایی و طلاق ایجاد کند.

مطمئنا همسرتان جادو شده است، نافرمانی او و توجه نکردن به شما یا شنیدن سخنان آزاردهنده برای شما طبیعی است. چون ناشی از سحر و جادو است، او بدون اراده عمل می کند، بنابراین موضوع را می فهمد.


در حال سجده در پیشگاه خداوند متعال دعا کنید و وقت اجابت فرا رسد و از خداوند بخواهید که اگر معلوم شد سحر واقع شده است شما را شفا دهد و سحر را باطل کند زیرا او پاک و منزه است شفا دهنده بازیابی می کند.
دوتا نسخه به شما میدم  و هر دو را مو به مو انجام بدید

ابتدا روز دوشنبه داخل یک لیتر آب دو قاشق غذا خوری روغن زیتون بریزید و نصف استگان گلاب

سپس وضو بگیر و سوره جن را یک بار بخون داخل آب و طوری که هر آیه ای که میخونی داخل آب فوت کن و بعد ۷ بار معوذین بخون(سوره های ناس و فلق) و بعد ۱ بار هم آیه ۳۳ سوره الرحمن را بخون.سپس هر شب هم شما و هم همسرتان کل بدنتان را با این محلول بمالید و نصف استکان از این محلول بنوشید و صبح  بروید دوش بگیرید.این عمل را تا ۵ شب ادامخه دهید


سپس بعد از دوش دعای ذوالنون را ۴۰ بار بخوانید(منظور ذکر یونسیه هست ) (لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَک إِنِّی کنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)(سوره انبیا,آیه ۸۷) زیرا هیچ کس با آن نماز نخواند، هیچ مسلمانی کاری نکرده جز اینکه خداوند او را اجابت کند. .

بعد از انجام این عمل هفت روز بعد با من تماس بگیر تا مجددا بررسیت کنم و هم از احوالتون برای من گزارش کن.انشا الله مه نتیجه برای شما حاصل میشه

و من الله توفیق: حمید آذر

11 نظرات
  1. سعید می گوید

    سلام من و همسرم ۱۳سال باهم زندگی کردیم و همدیگه رو خیلی دوست داشتیم ولی بحث وجدایی زیادداشتیم از۳سال پیش بحث ودعوانبوددیگه ولی یکدفعه ۶ماه پیش خانمم منوبابچه ۷ساله گذاشت و رفت سراغ بچه رو هم دیگه نگرفت تاطلاق گرفت واون عشق وعلاقموندید اوایل پیامش میدادم می‌گفت چندروزبذارباشم میام خودم ولی نظرش عوض شدبدون هیچ مشکلی امضادادم اونم طلاق گرفت ولی زندگیم وخودم وخانمم کلا بسته شدیم

    1. hamid-azar می گوید

      سلام برای ۲۷ اردیبهشت استاد تشریف میارن ۰۹۳۸۴۱۲۴۱۴۶

  2. سمیه می گوید

    لطفا بگید من چرا همش شکست عشقی میخورم. دو هفته ای از نامزدم جدا شدم. الانم با هر کس میاد تو زندگیم ازم جدا میشه

    1. hamid-azar می گوید

      سلام ۰۹۳۸۴۱۲۴۱۴۶ تماس بگیرید تا سرکتاب بگیریم ساعت ۹ صبح

  3. فاطمه می گوید

    سلام
    من وآقایی بعداز ۱۳ سال که عاشق هم بودیم بلاخره تونستیم خانواده هارو برای ازدکاج راضی کنیم‌اما همینکه خانواده ها درجریان قرار گرفتن یهو ایشون ازاین رو به اون رو شدن تاقبلش به من اعتماد کامل داشتن اما یهو تمام مدت به من شک میکردن و مدام فکر میکردن که من بخشون خیانت حتی آخرم یه هفته قبل ار خاستگاری بادعوای شدید و زدن تهمتای خیلی وحشتناکی ازم جدا شدن ناگفته نماند برای خاستگاری هم مدام یه مشکلی پیش میومد و عقب میفتاد اخرم‌که اینجوری شد و الان ۴۰ روزه رفتن حتی جوابمم نمیدن همه جور نذر و دعایی کردم دیگه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم میترسم که بااین نفرت عجیبی که پیدا کردن با کسی دیگه ازدواج کنن من واقعا بدون ایشون زندگی برام‌عذاب آورشده

    1. hamid-azar می گوید

      سلام شما باید برسی بشید تا علت اصلی عامل مشکل رو یافت کنیم جهت سرکتاب با قرآن باشماره تماس ۰۹۳۸۴۱۲۴۱۴۶ در ساعات ۹ صبح تا ۱۲ عصر و ۲ تا ۵ بعداز ظهر

  4. فرشته می گوید

    سلام وقت بخیر
    آقای آذر طلسم جدایی داشتم که اقدام کردم برای باطل شدن …هنوز خواب میبینم مثلا ۳تا سوسک اطراف هست
    این ینی طلسم هنوز باطل نشده؟

    1. hamid-azar می گوید

      سلام یعنی کامل باطل نشده بخشی ازش باطل شده حدود ۳۵% باقی مانده

  5. محسن می گوید

    فقط یک نکته دیگر هم هست ، من از شنیدن صدای قران لذت میبرم و برعکس جلب میشوم حتی در وقتی که افراد موسیقی گوص میدهند من دوستدار شنیدن قرانم و این ایا تضاد نیست؟ و به من چم شده واقعا

    1. hamid-azar می گوید

      ۰۹۳۸۴۱۲۴۱۴۶ واتساپ سلام در میون بگذارید

  6. محسن می گوید

    موهام سیخ شد ه شدیدا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم