آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

معمولین حساس در هنگام پاس دادن

0

معمولین حساس در هنگام پاس دادن

اشخاصی که مجذوب نیروی مغناطیسی می‌گردند و به اوامر مانیه‌تیزور عمل می کنند و یا به خواب می‌روند معمولین حساس  نامیده می‌شوند که در اناث و ذکور بودن معمول تفاوتی نیست ولی باید دانست که تمام مردم به اندازه کافی حساس نیستند و به خواب نمی‌روند. حساس در اصطلاح این فن به معنی کسی است که سیالات مغناطیسی را که از بدن عامل خارج می‌شود در خود جمع کرده و به خواب رود.

hipnoz-pass

مطابق آماری که دانایان این علم بعد از تجربیات زیاد به دست آورده‌اند از یکصد نفر اشخاص سالم و نیرومند که هیچ بیماری نداشته باشند ۱۳ نفر در مدت ۳ الی ۱۰ دقیقه و ۲۲ نفر  در مدت ۲۰ الی ۴۰ دقیقه به خواب می‌روند و برای ۶۵ نفر باقی، عاملی خیلی قوی و مجرب لازم می‌باشد که قسمتی از آنها را به خواب برد، بعضی مانیه‌تیزورهای قوی از یکصد نفر ۸۰ نفر را کاملاً به خواب برده‌اند. بیماری باعث حساسیت معمول می‌شود و در نتیجه تمام بیمارها در مقابل قوای مغناطیسی زود مغلوب می‌شوند.

کودکان بین ۸ تا ۱۵ سالگی مستعد خواب هستند و از ۱۵ تا ۲۵ سالگی نیز می‌توان آنان را به خواب برد و از ۲۵ تا ۳۰ سالگی عده حساس,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, کمتر و از ۳۰ تا ۶۰ سالگی عده کمی به خواب می‌روند و از ۶۰ سالگی به بالا همه را می‌توان خواباند ولی باید مواظب بود که قلب بیمار یا معمول ضعیف نباشد که در موقع عملیات موجب خطر شود.

برای خواب‌های سمنامبولی اشخاصی که بین ۸ تا ۲۵ سالگی هستند مستعد می‌باشند و اطفال کوچک‌تر از ۸ سال برای این خواب خطرناک هستند.

طرز شناختن معمولین حساس با مانیه‌تیزم بدین ترتیب است:

عامل دست‌های خود را بر استخوان‌های پشت و یا شانه‌های معمول می‌گذارد که پس از گذشت مدتی کوتاه معمول در بدن خود احساس گرما می‌کند و بعداً نیز احساس سنگینی در سر می‌نماید و چنان‌که عامل دست‌های خود را به عقب بکشد معمول نیز با آنها جذب عقب خواهد شد و اگر عمل ادامه داده شود معمول در تمام بدن احساس سنگینی کرده و به خواب می‌رود.

“کسمان”  معمولین حساس را با طریق ذیل انتخاب می‌نمود:

دو انگشت دست راست خود را به دست معمول داده و می‌گفت که «آنها را فشار دهید» و بعد از چند دقیقه می‌پرسید که «چه حس می‌کنید» و چنان‌که تأثیر می‌کرد باز تلقین می‌نمود که «بیشتر فشار دهید و دیگر نمی‌توانید دست مرا ول کنید» معمول نیز در نتیجه نمی‌توانست انگشتان خود را باز نماید.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم