آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

لذت بردن از سلامتی از طریق خود هیپنوتیزمی

0

لذت بردن از سلامتی از طریق خود هیپنوتیزمی

ادعا شده است که حدود ۶۰ تا ۷۵ درصد بیماران از ناخوشی روان تنی شکایت دارند . این مسئله به معنای آن است که اعمال هیجانی درامراض ، نقش بسیار مهمی را بازی می کنند . دکتر شیندلر مرحوم در کتاب خود به نام چگونه ۳۶۵  روز در سال زندگی کنیم شرح می دهد که چگونه رفتار روانی منفی ، باعث بیماری می شود . اگر همان طور که ادعا شده ، بیماری روان تنی تا این حد شایع است ، با کنترل هیجان ها یا بهبود رفتار توسط خود هیپنوتیزمی می توان از این بیماری جلوگیری کرد . خود هیپنوتیزمی همچنین می تواند,سایت هیپنوتیسم دات ای آر, با کم کردن تشویش ، بیشتر کردن تحمل ناراحتی ها و بالا بردن میل به زندگی ، به بیماری که از ناخوشی جسمی یا معنوی رنج می برد کمک کند . خود هیپنوتیزمی چیزی نیست مگر فن تاثیر گذاری فکر خود شما برای بهره گیری از اداره کردن هیجانها ، به طور موفقیت آمیز ، درتمام مواقع .

اشخاص زیادی دائماً از سلامتی  خود شکایت می کنند ، که این شکایتها نشان دهنده ناخرسندی درونی آنان است . فردی که خود را به قصد ریشه کن کردن علت ناخرسندی هایش ( به دنبال تلقین های پس هیپنوتیزمی به عنوان یک درمان ) تحلیل می کند ، برای خود بیمار انگار( توهم بیمار شدن ) شدن استعداد کمتری دارد .

خود هیپنتیزمی شما را قادر می سازد تا از یک بیماری ناگهانی ، بیمار بهتری باشید ، شما  را قارد می سازد تا از عمل جراحی ، کمتر بترسید ، در دوران نقاهت بیشتر همکاری کنید و نظریه خوش بینانه داشته باشید

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم