آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

عملکردن به آموخته ها عامل قدرت

0

عملکردن به آموخته ها عامل قدرت

عملکردن به آموخته ها عامل قدرت

سلام به همه دوستان خوبم.حتما امروز منتظر یک پست در زمینه دعا و یا یک نسخه دعا به همراه تفسیر اون بودید.مطمئنا شما از این دعاها برای موفقیت در زندگی و از بین رفتن مشکلات خودتون میخواهید انجام دهید.اما در این پست میخوام در مورد قدرت و عملکرد صحبت کنم.که رابطه مستقیم با موفقیت و خوشبختی شما دارد. دعا به تنهایی در زندگی شما تاثیر گذار نیست.

اگر این طور بود که الان همه ما شاه بودیم.پس چرا نیستیم.صحبت من این نیست که دعا در زندگی تاثیر گذار نیست.نه .برعکس دعا میتونه جلوی خیلی از حوادث رو بگیره میتونه شما رو به اوج خوشبختی و سعادت برسونه.ولی دعا بدون عمل کردن و تلاش کردن اثری خیلی خیلی ضعیفی داره.من دارم در لابلای این پستها شما رو متوجه این مطلب میکنم که تو زندگی فقط با دعا کردن و نشستن و منتظر نتیجه بودن,هیچ ثمره ای نداره.کماکان که خودم بعدها متوجه این مطلب مهم شدم.پس اجازه بدین در مورد این مطلب امروز بیشتر بحث کنیم.

صحبتو با جمله یکی از علمای عزیزمون شروع میکنم که فرمودند

“هدف عمده زندگی کسب دانش نیست,بلکه عمل کردن به آموخته هاست.”

عامل قدرت

همه ما برای زندگی خویشتن آرزوها و تصورات گوناگونی را در سر پرورش میدیم.علاوه بر آن کاملا مشخصه کسی را که میشناسید.جایی را که می ورید و آنچه که دارید.تعیین کننده میزان واقعی موفقیت شخصی شما نیست,به نظر من موفقیت روند مداوم تلاش برای ترقی کردن است.فرصتیست که انسان ضمن مشارکت و همکاری با دیگران در بعضی احساسات پیشرفت میکند.جاده موفقیت همیشه در دست احداث است.یک مسیر در حال توسعه است, و نه یک هدف برای رسیدن.

اجازه بدین کمی در مورد قدرت صحبت کنیم. واکنش همه مردم به کلمه “قدرت ” متفاوته.برای عده ای قدرت دارای معنای منفی است.بعضی ها تمایل شدیدی برای داشتن قدرت دارند و عده ای هم احساس میکنند که داشتن قدرت,موجب فساد می شود. و شخص قدرتمند مثل فردی رشوه خوار و یا متهم است.شما تا چه حد خواهان قدرت هستید.؟

فکر میکنید داشتن چه میزان قدرت برایتان مناسب و کافی باشه تا آنجه را میخوای بدست بیاری و یا پیشرفت کنی؟

براستی قدرت براتون چه مفهومی داره؟

من قدرت را بر حسب افراد فاتح و پیروز نمیسنجم. و همچنین آن را چیزی تحمیلی نمیدونم.و معتقدم که شما هم نباید از این دید به بررسی قدرت بپردازید.

این نوع قدرت بندرت دوام میاره.شما باید بدونید که قدرت امری پایدار و دائمی در دنیاست.شما به مشاهدات و ادراکات خویش شکل می بخشید و یا کسی دیگر آنها را برای شما شکل می بخشد.شما آنچه را که میخواهید انجام دهید.و یا نسبت به نقشه های شخصی دیگر,واکنش نشان میدهید.به نظر من قدرت نهایی,توانایی ایجاد نتایجی است که خواهانش هستید و همگام با آن ارزش آفرینی برای دیگران.قدرت,توانایی تغییر دادن زندگی,شکل بخشیدن به مشاهدات و ادراکات, و به کار گیری چیزها,به نفع خوشتن و نه بر علیه خود است.قدرت واقعی در مشارکت نهفته است و چیزی نیست که از طریق اعمال نفوذ بدست اید.آن توانایی توصیف نیازهای انسان و بر آورده ساختن آنهاست.هم نیازهای خودتون و هم نیازهای مردمی که نگرانشان هستید.

قدرت,توانایی اداره کردن قلمروی شخصی خودتونه.افکار و رفتار خودتون.تا نتایجی جامع و دقیقی را که خواهانش هستید,به وجود آوردی.

امروزه اکثر ما میدونیم که توی عصر اطلاعات زندگی میکنیم.عصر ما دیگه یه عصر صنعتی نیست.بلکه عصر ارتباطات است.

ما در دورانی زندگی میکنیم که جنبشها,مفاهیم و عقاید جدید,تقریبا هر روز چهره دنیا را دگرگون میکنند,خواه همچون فیزیک کوانتومی,عمیق و ژرف باشند و یاهمچون بهترین همبرگرهای تهیه شده در بازار ساده و معمولی است.

چیزی وجود داشته باشد که بتواند دنیای پیشرفته امروز را توصیف کند,آن جریان عظیم و غیر قابل تصور اطلاعات و در نتیجه تغییر و تحول است.

این اطلاعات جدید از داخل کتابها,فیلمها و کامپیوترها و اینترنت و موبایل و همچون کولاکی از دانش ها و حقایقی که باید دیده شود,حس گردد و شنیده شود,به سوی ما سرازیر میگردد.

در دنیای ما امروز,افرادی که دارای اطلاعات هستند و وسایل تبادل اطلاعات را در اختیار دارند,همچون شاهان گذشته دارای قدرتی نامحدود می باشند.پول ,سوخت و نیروی جامعه صنعتی است.اما در عصر اطلاعات,دانش سوخت و نیروی جامعه است.امروزه میتونیم ساختار طبقه بندی شده جدیدی را در سطح جامعه مشاهده کرد,که به دو گروه تقسیم میشوند,اول افرادی که دارای اطلاعات هستند, و دوم کسایی که باید به دور از جهل و نادانی عمل کنند.قدرت این طبقه جدید نه از پول و نه از زمین, بلکه از دانش است.

نکته هیجان انگیزی که باید به آن توجه داشت این است که امروزه کلید قدرت در دسترس همه قرار دارد.

اگر شما در قرون وسطی شاه نبودید, برای برتری یافتن و دست یابی به قدرت,با مشکلات بسیاری روبرو میشدید. اگر در اوایل انقلاب صنعتی سرمایه نداشتید,احتمال به دست آوردن ان برای شما بسیار اندک بود.اما امروزه هر جوانی با یک شلوار نخی آبی میتواند شرکتی تاسیس کند که چهره دنیا را تغییر دهد.

در دنیای پیشرفته امروز,اطلاعات متاع شاهان است.

آنهایی که به فرمهای معینی از دانش تخصص دسترسی دارند,میتوانند نه تنها زندگی خود را تغییر دهند,بلکه حتی در بسیاری موارد,چهره دنیای ما را نیز دگرگون سازند.

اکنون در اینجا سوالی پیش میاد,مطمئنا در ایران,انواع دانش تخصصی که می بایستی کیفیت زندگی مارا تغییر دهند,در دسترس همه قرار دارد.این دانش در لابلای کتابها در هر کتابفروشی و یا هر کتابخانه ای و یا در سراسر اینترنت وجود دارد.میتوان آن را از لابلای سخنرانی ها و سمینارها و کلاسهای درس و اینترنت بدست آورد.همه ما خواهان موفقیت هستیم.فهرست پرفروشترین کتابها سرشار از توصیه برای بدست آوردن برتری شخصی است: یک مدیر دقیق,در جستجوی برتری,آرزوهای بزرگ,آنچه که در دانشکده بازرگانی آموزش داده نمیشود.پلی به سوی ابدیت. . . و این فهرست همچنان ادامه دارد.اطلاعات در دسترس همه قرار دارد.

پس چرا بعضی ها در زندگی به نتایج حیرت انگیزی دست میابند در حالی که دیگران زندگی را به سختی سپری میکنند؟

چرا همه ما قدرتمند,خوشبخت,ثروتمند,و تندرست و موفق نیستیم؟؟؟؟

حقیقت این است که حتی در عصر اطلاعات هم فقط داشتن اطلاعات کافی نیست.اگر فقط داشتن عقاید و افکار مثبت کافی بود,پس همه ما میبایست در دوران کودکی دارای یک اسب کوچولو بودیم.و امروز نیز آرزوهای زندگی مان تحقق میافت.

عمل کردن,ضامن هر موفقیت بزرگ است.عمل کردن چیزیست که نتایج و اثرات را به وجود می اورد.

دانش فقط یک قدرت بالقوه است,تا زمانی که در دسترس کسی قرار گیرد که بداند چگونه خویشتن را به فردی کاردان و فعال مبدل سازد و اعمال خویش را به طور موثر انجام دهد.

در واقع تعریف لغوی کلمه(قدرت),توانایی عملکردن است.

چگونگی ارتباطی که با خویشتن داریم,تعیین کننده کارهاییست که ما در زندگی انجام میدهیم.در دنیای پیشرفته امروزی,چگونگی زندگی همان چگونگی ارتباط است.آنچه را که پیش خود مجسم کرده و درک میکنیم,این که چگونه حرکت کرده واز نیروی جسمانی خویش استفاده می کنیم و همچنین حرکات صورت همه وهمه تعیین کننده آن است که چقدر از آنچه را که می دانیم در عمل بکار می بریم.

اغلب اوقات ما با دیدن افراد موفق,در یک دام فکری گرفتار شده و فکر میکنیم که آنها به کدامین دیار تعلق دارند,زیرا دارای استعدادهای خاصی هستند اما یک بررسی دقیق تر نشون میده که, بزرگترین استعدادی که افراد بسیار موفق در مقابل افراد معمولی دارند,توانایی انها برای عملکردن است.این توانایی (استعدادی) است که هر یک از ما میتوانیم در درون خویش پرورش دهیم.باید به خاطر داشت که دیگران هم همان دانشی رو دارند که “ادیسون ” داشت.و هر کس دیگری غیر از”الکساندر گراهامبل” هم میتوانست دریابد که در تلفن عامل اقتصادی عظیمی نهفته است.اما گراهامبل و ادیسون توانایی عملکردن داشتند و با به مرحله عمل در اوردن دانسته هایشان,مسیر زندگی بسیاری از ما را تغییر دادند.

اگر خواهان موفقیت خواهان خوشیختی,خواهان سلامتی,خواهان قدرت هستید باید عمل کنید.من در نرم افزار اسرار المکشوف نسخه تعادل و نسخه علم ثروت فرمول و تکنیکهایی رو قرار دادم که برگرفته از صدها کتاب و تحقیقاته که شما فقط و فقط با عملکردن به اونها میتونید صاحب قدرت و ثروت بشید.اطلاعات و فرمولها را من در اختیارتان قرار دادم.این وسط فقط عملکرد شماست که شما رو به حیطه قدرت و ثروت میکشونه..

شما با بکارگیری اصولی که در این نرم افزار  یاد خواهید گرفت. خیلی از افراد توانستند نه تنها احساسی را که نسبت به خویشتن داشتند,بلکه تاثیرات حاصل از آن را در زندگی خویش تغییر میدهند.و این کار را به طریقه ای شگرف و قابل توجه انجام دادند.هدف این نرم افزار آن است که شما نیز از آنچه که موجب تحول در زندگی خیلی از افراد گشته,آگاه شده و بهرمند شوید .امیدوارم اصول تکنیکی و استراتژیکی,مهارتها و تعلیمات فلسفی که در لابلای این نرم افزار گنجانده شده است,به شما همان قدرتی را ببخشد که به خیلی از افراد بخشیده است.قدرتی که به گونه ای سحر آمیز,بزرگترین آرزوهای زندگی مان را تحقق میبخشد.در وجود خودمان نهفته است.اکنون وقت آن فرا رسیده که این قدرت را با عمل کردن آزاد کنیم.

امید وارم در تمام زندگیتون موفق و پیروز باشید. یا حق

 

منبع: تیم این اپلای

 

 

.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

balatarin


cloob


Donbaler


viwio


Donbaleh


Twitter


Facebook


Google Buzz


Google Bookmarks


Digg


yahoo


Technorati


delicious

۳نظر به “
عملکردن به آموخته ها عامل قدرت ” 

  1. من کاملا با حرف شما موافقم.واقعا جمله شما درساه که فرق انسانها در عملکرد آنهاست.چیزیکه انسانهای موفق و ناموفق رو از هم جدا میکنه فقط در عملکرد آنهاست.وگرنه همانطور که خودتون فرمودید.این اطلاعات در تمام جای دنیا مثل ویروس پخش شدست.پس چرا همه موفق نیستند.؟؟
    ممنونم اط اطلاعات با ارزشتون.من هر دو نرم افزار رو خریداری کردم و الان دو هفتست که دارم کار میکنم.از نظر روحی تغییرات زیادی در من بوجود اومده.شاید به خاط همون کارهایی که در نسخه نعادل فرمودید. احساس سبکی دارم دیگه شبا خرو پف نمیکنم.صبحا خیلی سبک بیدار میشم.فعالیتم روز به روز داره بیشتر میشه استاد.به نظر شما این خوبه الان؟من هر روز باید فعالیت کنم تا انرژی خودمو تخلیه کنم.از زمانی که نسخه های تعادل رو کار میکنم.هر روز انرژی من بیشتر میشه و تا تخلیه نکنم اروم نمیشم.در ضمن تمرکزم هم داره زیاد میشه وقتی روی موضوعی کار میکنم به چیز دیگه ای فکر نمیکنم.قبلا اینطوری نبودم.مخصوصا شبا بدون اینکه فکر کنم به موضوعی سریع خوابم میگیره.قبلا باید ساعتها فکر و خیال میکردم.استاد من این همه تغییرات رو مدیون شما هستم.بینهایت ازتون سپاسگزارم.مطمئنم با نسخه هایی که شما در این نرم افزار به ما آموزش دادید.خیلی سریعتر از اون چیزی که فکرشو میکردم موفق میشم.بینهایتم ممنونم استاد.

  2. با سلام خدمت شما من نامم سعید هست خیلی وقت پیش شمارو ا دوستان که فکرکنم بشناسید
    حاج*** به من معرفی کرده بودن که شما شخص در شمال رو بمن معرفی کردین و من نتونستم شمال برم

    ولی یک درخواست از شما دارم مدت سه سال هست دوستم حاج*** را گم کردم غیبشون زده
    به هر دری زدم پیدا نشدن میتونید به من کمک کنید برای پیدا کردنشون

    • سلام دوست من.افراد زیادی در روز به من ایمیل میزنند که من متاسفانه نام آنها را حفظ نمیشم.این دوستی که میفرمایید رو به جا نمیارم.شرمنده هستم عزیز.

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم