آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

علم امروز و معجزات

0

علم امروز و معجزات

  • حیات در روی زمین چگونه پیدا شده است؟
  • این زیست‌شناس روسی می‌گوید «حیات یک شکل پیچیده و کاملی از حرکت و سازمان ماده است.»
  • از ترکیب محلول فروسیانور پیاستیم و بلور سولفات مس می‌توان موجود زنده ساخت.
  • روغن زیتون با محلول پتاس ترکیب شده و موجود زنده‌ای به نام آمیب درست می‌شود.
  • ماده اولیه انسان ئیدروژن، اکسیژن، ازت و کربن است.
  • آیا انسان ابتدا به شکل کرم، قورباغه، خرچنگ، نهنگ و میمون بوده است؟
  • انسان به زودی خواهد توانست میز و صندلی جاندار و  ساختمان جاندار بسازد و در آینده جای کرات را در آسمان عوض خواهد کرد.

امروز با توسعه و  گسترش علوم تجربی فیزیک، شیمی و طبیعی کمتر کسی است که بتواند این قبیل معجزات را قبول نماید، ولی با کشف فرمول‌ها و قوانین جدی تجربی شاید روزی علم، فرمول و قانونی هم برای این قبیل معجزات پیدا کند همان‌طوری که قبلاً اشاره کردیم عده‌ای  از دانشمندان روانشناس علم پاراپسیکولوژی را ابداع کرده و مشغول تحقیق و بررسی در پیرامون غلبه روان بر ماده هستند و عده‌ای از دانشمندان علل هیپنوتیزم شدن را همین عامل روانی می‌دانند و می‌گویند که در شخص هیپنوتیزم کننده نیرویی روحی و مغناطیس وجود دارد که سوژه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و خواب می‌کند.

مثلاً همان‌طور که ژنده پیل  و حلاج با اراده بیماران را شفا می‌دادند، همان‌گونه نیز افرادی که دارای استعداد خدادادی خاص هستند قادرند که دیگران را هیپنوتیزم کنند. مخالفین این قبیل اعمال و کرامات در دنیا بسیارند، بخصوص مادیون، و در حال حاضر منکر آگاهی و شعور ماده هستند. البته معلوم نیست که سال‌ها یا قرن‌های آینده در این خصوص چه پاسخی  خواهند داد ولی در حال حاضر ماتریالیست‌ها(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) یعنی دانشمندان طرفدار ماده به کلی  منکر روح و خدا هستند و آنها این طور استدلال می کنند که کوچک‌ترین ذره هر ماده اتم است اگر اتم شکافته شود الکترون‌ها و پروتون‌ها باز هم ماده هستند و اگر همین پروتون‌ها و الکترون‌ها را میلیون‌ها بار کوچک‌تر فرض کنیم باز هم بالاخره چیزی وجود دارد، آن چیزی که وجود دارد ماده است، نور ماده است، نیرو ماده است، ورح و خدا هم ماده است و ماده هم به هیچ وجه شعور ‌و آگاهی ندارد  زیرا:

یا چیزی هست  یا نیست، اگر چه چیزی هست پس ماده است، انسان و حیوان و تمام موجودات زنده را هم  حالت تغییر شکل یافته ماده می‌دانند.

اوپارین اکادمیسین معاصر معروف شوروی  می‌گوید: «حیات یک شکل مخصوص و بسیار پیچیده و کاملی از حرکت و سازمان ماده است.»

حیات یکی از شاخه‌های متعدد تکامل ماده و نتیجه‌ای  از تکامل تدریجی ترکیبات کربن، یعنی مواد آلی می‌باشد.»

نخستین موادی که آفرینش یافتند همانا بدوی‌ترین مواد آلی یعنی هیدروکربن‌ها (ترکیبات کربن و ئیدروژن) سیانورها (ترکیبات کربن و ازت) و مشتقات آنها بودند.

به تدریج  این ترکیبات گسترش یافتند و پیچیده‌تر شدند و مولکول‌های آنها هم تشکیل مولکول‌های سنگین‌تری را  دادند. این مرحله از تکامل در آب دریاها و اقیانوس‌های اولیه کره زمین صورت گرفت، که مشابه آن امروزه در موجودات زنده به چشم می‌خورد.

بدوی‌ترین موجودات زنده بعدها در دوران‌های بعدی مرحله تکامل، پدیدار شدند و این هنگامی بود که مواد مرکب شبه پروتئین با هم تشکیل سلسله‌هایی از مولکول‌های گوناگون را دادند، تکامل تدریجی و عمل متقابل‌شان با محیط پیرامون و انتخاب طبیعی آنان منجر به پیدایش موجودات زنده اولیه گردید که از آنها انواع متعددی از حیات در روی سیاره، آشکار گردیده است.

ادامه دارد. ..

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم