آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

روش کنترل شــــهــوت جـــنـــسـی و تعدیل آن

0

روش کنترل شــــهــوت جـــنـــسـی و تعدیل آن

 

غریزه جــنــسی قدرتی فوق العاده  است  که خداوند حکیم آنرا در وجودانسان قرار داده  تا ضامن بقای نسل او باشد ودرصورتی که  در راه حلال بکارگرفته شود باعث سکون وآرامش ولذت است .اما اگر در استفاده از آن افراط شود یادر مسیر حرام  مورد استفاده قرار گیرد باعث بدبختی  وشقا وت  انسان می شود مشکل اکثر اهل  طرقیت  وسیرو سلوک  ومعنویت , مخصوصا جوانهای مجرد و حتی بعضی متاهل ها همین تحریک زیاد وخود ارضایی (استمناء)یا عدم تسلط  شـــهــوت  جـــنـــسی و مبارزه سخت  با این غریزه است  وهمه می دانن که قدرت و خطر این  قدرت درسیر وسلوک  معنوی به قدری زیاد است  که کمترین  غفلت از آن  ممکن است ۷۰ سال عبادت  انسان را نابود کند….

متاسفانه امروزه اکثر  انحرافات  جوانان جهان   وعامل وانگیزه  آنها برای مقدمه  کارهای حرام همین  شـــهـــوت   ومیل جـــنـــسی می باشد .کنترل  شـــهـــوت جـــنـــسی معمولا  کار ساده ای نیست  ولی با این دستورالعملها می توان آن را به طور کامل کنترل کرد .

ناگفته نماند روشهایی  که  ارائه   می دهم  اکثرا به  درد مجردها  میخورد ولی  گاها به   درد متاًهلهایی هم می خورد که با قدرت زیاد شهوانی  باعث  اذیت وآزار همسروحتی خودشان می شوند .

را بدیهی کنترل  شـــهـــوت  و استفاده  صحیح  از ان ازدواج است  ولی اگر به دلایلی  امکان ازدواج وجود نداشته باشد با رعایت این دستورات  می توان آن را کنترل کرد.

دستور اول:

به مدت ۱۳ روز وهر روز ۱۳۷ مرتبه  سه آیه  آخر سوره سباً را برروی مقداری  آبلیمو خوانده  وبه آن دمیده (محکم فوت نکنید)وبخورید.

آیات این است:

وَقَالُوا آمَنَّا بِهِ وَأَنَّى لَهُمُ التَّنَاوُشُ مِن مَکَانٍ بَعِیدٍ ﴿۵۲

وَقَدْ کَفَرُوا بِهِ مِن قَبْلُ وَیَقْذِفُونَ بِالْغَیْبِ مِن مَّکَانٍ بَعِیدٍ ﴿۵۳

وَحِیلَ بَیْنَهُمْ وَبَیْنَ مَا یَشْتَهُونَ کَمَا فُعِلَ بِأَشْیَاعِهِم مِّن قَبْلُ إِنَّهُمْ کَانُوا فِی شَکٍّ مُّرِیبٍ ﴿۵۴

دستور دوم :

شبها دست راست خود را بر روی  سینه  تان  قرار داده  وصدبار (یاممیت)به نیت کشتن شهوت  بگویید.


دستورسوم:

برای دفع احتلام (یعنی خروج منی  در خواب وبه صورت خود به خود)وجلوگیری از آن وتسلط بر شهوت  این دعا راخوانده  وسپس با انگشت اشاره  دست راست بر روی سینه  خود (یا علی بنویسید).

دعا اینست:

اَللَّهُمَّ اِنّی اَعوذُ بِکَ مِنَ الاِحتِلامِ وَ مِن سوءِ الاَحلامِ وَ مِن اَن یَتَلاعَبَ بِیَ الشَّیطانُ فِی الیَقظَهِ وَ المَنامِ.

 بکار گیری دستورات  دارویی زیر اثرفوق العاده  ای در کنترل این غریزه دارند .

ادامه دارد. . .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم