آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

راه حلی برای گره گشای مشکلات

12

راه حلی برای گره گشای مشکلات

۳-خیلی وقته که مشکل مالی دارم و اصلا مشکلاتم حل نمیشه.راهی هست که گره گشای مشکلاتم باشه

 

 

گاهی اوقان همه امور زندگی به هم می پیچد و به هر دری میزنیم به بن بست می خوریم و در بهتی عجیب فرو می رویم که این چه حکایتی است که چنین ما را متحیر کرده است؟ علت این همه گرفتاری و دربه دری چیست ؟ چگونه می توان از این تنگنا خلاصی یافت ؟

در پاسخ به این پرسش ها باید مقدماتی را ذکر کنیم که در تبیین شرایطی که اسیر آن ها هستیم می تواند راهگشای ما باشند .

بعضی از ما انسان ها شبیه به بازیکن فوتبالی می مانیم که بدون هیچ شناخت و درکی از بازی فوتبال و قوانین آن  وارد زمین شده و مشغول به بازی شده ایم ؛ لذا بی هدف به هر طرف حرکت کرده  دروازه ی خودی را از رقیب تشخیص نمی دهیم . از زمین خوردن خود ناله ها و شکایتها داریم و از گل خوردن  دچار یأس و نا امیدی می شویم و ….

در حالی که یک بازیکن فوتبال باید بداند که مدت زمان بازی چقدر است ؟ قوانین و احکام بازی چیست ؟ قدرت رقیب تا چه حد است؟او باید بداند زمین خوردن لازمه ی بازی است اما خاتمه ی آن نیست ؛ بلکه باید بلافاصله بلند شده  مبارزه را از نو شروع کند . هر گاه بی دقتی کرد و گل خورد باید در فرصت باقی مانده تلاش کند و رقیب را شکست دهد و ….

دنیا محل بازی ماست و قوانین خاص خود را دارد و تا زمانی که به احکام و دستورات نحوه ی بازی در آن  آگاه نباشیم واله و سرگردان خواهیم بود و جز شکست  نصیبی نخواهیم داشت . ولی فرق اصلی بین دو مثال فوق اینست که ایفای نقش در دنیا  حقیقتی است که استعدادهای انسان را شکوفا کرده  سعادت یا شقاوت ابدی را به بار می آورد ؛ ولی بازی در فوتبال  تنها سرگرمی و ورزش است .

خداوند مهربان ما را آفرید و در وجود مان استعدادهای فراوانی قرار داد تا در اثر مواجهه ی با سختی ها و مشکلات  حرکت صحیح و برنامه ریزی دقیق  آن استعدادها شکوفا شود و مدت زمان تلاش و کوشش در این جهت را نیز ایام عمری قرار داد که بتوانیم بهترین بهره را ببریم .

راه های رهایی از گرفتاری ها 

۱- گاهی اوقات خواسته انسان را دیر می دهند و به تاخیر می اندازند ولی خوب و مناسب و در خور می دهند بنا بر این نباید عجله داشت و نا امید شد. هر کاری به موقع خود درست می شود .

۲- قاعده کلی این است که اگر چیزی زود به دست آید انسان قدر آن را نمی داند ولی اگر پس از زحمت و سختی و جستجو به دست آید انسان قدر آن را بیشتر می داند و در کام انسان لذیذتر و گواراتر است

۳- گفتن ذکر همنام با اسم شما برای رفع گرفتاری فوق العاده موثر و تاثیر گذار است

  • هر انسانی برای خود (ذکر هم نام )= (اسم اعظم عام )دارد که با محاسبه نام شخص این ذکر بدست میاید که هماهنگ و تطابق برخی از حالات انسانی با اسماء الله برای گشایش و فرج یافتن بدست می اید. انسان در حالات گوناگون خویش به برخی از اسماء الله احتیاج و ارتباط بیشتری پیدا می کند و با روح و جسم او هماهنگی بیشتری دارد و با نام این ذکر که همنام او می باشد و همچنین تعداد ذکر گفتن باعث باز شدن گشایش امورات او و رسیدن به ارامش میشود.در این بخش شما با دادن اسم خود.نام ذکر مخصوص شما و تعداد ذکر گفتن ان را دریافت خواهید کرد 
  • برای بدست آوردن ذکر همنام با اسم شما روی تصویر زیر کلیک کنید

دریافت ذکر هم نام

۴- سعی کنید گناهی اگر در زندگی تان هست ترک کنید و زیاد استغفار بگویید. این ذکر کلید حل بسیاری از مشکلات است و روزی را زیاد می کند.

۵- از نماز و روزه کمک بگیرید. ائمه اطهار (علیهم السلام) هنگامه مشکلات نذر روزه می کردند. و از این طریق حل مشکل را از خداوند می خواستند.

۶- توصیه می کنیم با نیت خالص به زیارت امام هشتم علیه السلام بروید و از مقام ولایت ایشان در رفع مشکل کمک بخواهید و ایشان را واسطه میان خود و خداوند قرار دهید.

۷- و مهمتر از همه زیارت عاشورا که در بدترین شرایط مشکل گشای همه امورات هست.

۸-حتما لینک زیر رو مطالعه کن و فقط خواهشا با دقت بخون و توجه کن

نسخه ای برای به اتمام رساندن و آسان شدن تمام کارها

بعد از اینکه نسخه بالا رو خوب مطالعه کردی یکی از موارد زیر رو انجام بده و عمل کن

نسخه مشکل گشایی برای رزق و کار

دعای ناد علی مغربی برای هر حاجتی فوری

دعای اجابت سریع بسرعت فکر

 

شما دوست عزیز اگر با انجام این مراحل نتیجه نگرفتید .حتما در لینک فرمی قرار دارد که با پر کردن فرم اساتید ما با کمک از موکلین قرانی متوجه مشکل و مسئله اصلی شما میشوند و همچنین اگر سحر داشتید روش باطل کردن آن  و همچنین شخصی که شما را سحر کرده را عنوان میکنند.و یا اگر همزاد یا چشم زخم یا بستگی و یا مشکلات مالی داشتید از بین روتن آن را به شما عالام میکنند.

برای پر کردن فرم روی لبنک زیر کلیک کنید

لینک معاینه جسم و روح شما

 

 

 

راه حلی برای گره گشای مشکلات

12 نظرات
  1. گیتا می گوید

    سلام من برای بدست آوردن ذکر همنام با اسم روی تصویرکلیک میکنم ولی هیچ علمی نمی کنه.لطفا راهنمایی کنید مرسی.

    1. admin site می گوید

      مجدد انجام بدید

  2. ahmad می گوید

    اون دعای { مجرب برای جاه و مقام و ایمنی از مشکلات } تو صد باب ها نیستش … در واقع قواعدش هست اما خود دعا نیست { باب ۴۷ مشکل گشا } بس چی رو بنویسم ؟؟؟؟؟ خواهشا همین الان لینک کاملشو به جمیلم بفرستین .

    1. admin site می گوید

      در قسمت بالای متن شماره ۴۷ نوشته شده( تصویر متن) که اگه روش کلیک کنید تصویر نمایان میشه

  3. حسن ع ل ی می گوید

    سلام و درود برشما. من چگونه می توانم با شما تماس بگیرم.

    1. admin site می گوید

      سلام ایمیل فقط دوست عزیز
      applytc@gmail.com

  4. شیرین می گوید

    سلام دوباره استاد من فک کنم ۱ سال پیش یا بیشتر
    بله هم یزرگ هم سنگینه
    استاد من ۲ تا سوالم داشتم
    اسرار وجود دیگه اپدیت نمیشه؟اخه چندین ماه مال من نفرستادین……
    و اینکه تو ختم ۴۰ روزه عاشورا که گذاشتین گفتین در ایام خاص کس دیگه بجا بیاره
    میشه خودمون دعاهارو بخونیم فقط بگیم نمازش کس دیگه بخومه؟
    ممنون اگه چواب سوالارو بدین

    1. admin site می گوید

      آخرین ورژن اسرار الوجود ۱٫۷ هست که شما هم همونو دارید دیگه آپدیت نمیشه به خاطر تولید نرم افزار متا پرو که در حال اماده سای هست
      بله میشه این کالر رو انجام بدین

  5. شیرین می گوید

    سلام وخسته نباشین
    استاد شما لوخ بسم الله برا من فرستادین ولی رو سنگ حک کردین نمیتونم رو گردنم بندازم سنگینه و بزرگه چجوری اداب بحا بیارم اخه گفتین به گردن بیندازین

    1. admin site می گوید

      توی کیفتون بزارید باشه.در ضمن من الان خیلی وقته روی عقیق حکاکی نمیکنم.شما چه زمانی از ما گرفتید؟

  6. مریم می گوید

    سلام من مشکلی دارم که هرکسی حرف خواستگاری من میزندولی خواستگاری به خونه نمیکشددوسال هست من کسی رادوست دارم اون هم دوستم داره واین روهم میگه ولی میگه مشکل دارم .البته اون شهردیگری زندگی میکندنمیدانم چکارکنم ازاقای آذر کمک میخوام کانالی که تلگرام داره نمیشه باهاش درتماس بود.خواهشاکمک کنیدسپاس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم