آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دعای جلب رزق و روزی و ادای قرض

0

برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب رزق و روزی متاع

دعای جلب رزق و روزی و ادای قرض

 

 همه می دانیم  که روزی دهنده خداوند رزاق است. ولی این به این معنی نیست که شما دست روی دست گذاشته و هیچ کوشش و حرکتی از خود نشان ندهید و انتظار داشته باشید که خدا با این دستورات کسی را مامور کند, در خانه شما را اول صبح بزند و چک ها را تقدیمتان کند!!!

بلکه لازم است شما نهایت تلاش خود را برای دنیا و آخرت انجام دهید. امام علی علیه السلام در حدیثی می فرمایند

 ((برای دنیای خودت طوری تلاش کن که انگار قرار است تا آخر عمر در این دنیا زندگی کنی و برای آخرت خودت طوری تلاش کن که انگار قرار است همین فردا بمیری!))

پس طبق فرمایش امیرالمومنین علیه السلام انسان باید هم در جهت دنیا  و کار و امرار معاش تلاش کند و هم در جهت آخرت.

پس نه بی خیالی و نه سهل انگاری نسبت به دنیا و مافیها و نه ترک و فراموشی آخرت!

لازم است تذکر دهم, که درست است پشت پا زدن به دنیا از طرف بزرگان زیاد مطرح شده اما معنی کلام آنها این نیست که نصیب خود را از دنیا به طور کل فراموش کنیم و بجای کار و فعالیت وحرکت فقط بنشینیم و عبادت کنیم . اگر واقعا اینطور بود پس چرا خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبر (ص) فرموده که:

وَابْتَغِ فِیمَا آتَاکَ اللَّهُ الدَّارَ الْآخِرَهَ وَلَا تَنسَ نَصِیبَکَ مِنَ الدُّنْیَا وَأَحْسِن کَمَا أَحْسَنَ اللَّهُ إِلَیْکَ وَلَا تَبْغِ الْفَسَادَ فِی الْأَرْضِ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ الْمُفْسِدِینَ ﴿۷۷

 

خداوند صراحتا در این آیه به پیامبر (ص) فرموده ((وَلَا تَنسَ نَصِیبَکَ مِنَ الدُّنْیَا))

یعنی دنیای خودت را هم فراموش نکن ولی آخرت را در اولویت قرار بده و ….

پس نباید این مفاهیم صریح را با هم قاطی کرده و یا ترک دنیا شویم یا دل به دنیا ببندیم ! بلکه در همین دنیا فکر آخرت باشیم دنیا دل نبندیم تا راحتتر بتوانیم از این دنیا به آخرت رحلت کنیم . از طرفی هم باید مراقب باشیم که همانا حب و عشق به دنیا باعث تمام خطاهاست همانطور که معصومین ما علیهم السلام فرمونده اند که:((دل بستن به دنیا باعث تمام لغز شهاست.))

از طرفی هم باید همیشه از فقر گریزان باشیم و هیچوقت اجازه ندهیم فقرو تنگدستی بر ما چیره شود چون پیامبر (ص) فرمونده اند که:

((اگر فقر از دری وارد شود ایمان انسان  از در دیگر خارج می شود.))

پس ببینید که این مساله چقدر حساس و مهم است و نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم. حتی معصومین ما علیه السلام در این دنیا دست از فعالیت و کوشش بر نمی داشتند تا به ما یاد دهند که نشستن و عبادت کردن به تنهایی کافی نیست و باید تلاش کرد تا اسباب راحتی و آسایش خود و خانواده را فراهم کرد و بدیهی است که بهترین عبادت,عبادتی است که در هنگام راحتی و آسایش انجام شود نه در فقر و  تنگدستی !

این مطالب را خطاب به کسانی گفتم که فکر می کنند دنبال کار نرفتن و نماز و عبادت به تنهایی می تواند تامین کننده نیاز های آنها باشد. همیشه تکیه کلامشان این است که :خدا کریم است او میرساند ! غافل از اینکه خداوند برای هر چیزی اسبابی خلق فرموده و ما را به استفاده از این اسباب امر فرموده است.

پس علاوه بر نماز و عبادت باید دنبال امرار معاش بود . حیف است که موًمن پول نداشته باشد به فقیری کمک کند یا نتواند باقیات صالحات از خود به جا گذارد یا بخاطر نیاز مالی آبروی خود را پیش هر کس و ناکسی بریزد و…(تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ا)

حالا بریم سراغ اصل مطلب و باقی مطالب عملی مورد استفاده!

دستور اول:

در یک جلسه احضار از ارواح بزرگ و طاهر دستوری برای وسعت رزق و ادای قرض پرسیده شد که دستور زیر را مرحمت فرمودند:

بعد از هر نماز واجب ۲۱ بار دعای زیر خوانده شود و تا ۴۰ روز ادامه داده شود,اثری عظیم در وسعت رزق و ادای قرض دارد وبارها به تجربه بنده و دیگران رسیده وردخور ندارد!

 یا قاضِیَ الدُّیونِ مِن خَزائِنِکَ المَکنونِ الَّتی بینَ الکافِ والنّونِ اِقضِ دِینی و دَینَ کلِّ مَدیونٍ

 دستور دوم:

خواندن هر روزه سوره های ذاریات, طلاق, مزمل و انشراح از مجربات قاطع است به شرطی که از ۴۰ روز کمتر نباشد.

دستور سوم:

مداومت هر شب بر دو سوره طلاق و تحریم به نیت وسعت رزق اثری عظیم دارد و از مجربات قلطع است.

دستورچهارم:

برای کسب رزق و روزی قبل از خروج از منزل این آیات را بخوانید که اثری عظیم و مجرب دارد.

هر کدام از این آیات ۷ مرتبه خوانده و برای ازدیاد رزق خود دعا کرده سپس از منزل خارج شوید.

 آیات اینها هستند:

آیه اول:

قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَىَ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ﴿ال عمران۲۶

آیه دوم:

إِنَّ الدِّینَ عِندَ اللّهِ الإِسْلاَمُ وَمَا اخْتَلَفَ الَّذِینَ أُوْتُواْ الْکِتَابَ إِلاَّ مِن بَعْدِ مَا جَاءهُمُ الْعِلْمُ بَغْیًا بَیْنَهُمْ وَمَن یَکْفُرْ بِآیَاتِ اللّهِ فَإِنَّ اللّهِ سَرِیعُ الْحِسَابِ ﴿۱۹آل عمران

  آیه سوم:

لَقَدْ جَاءکُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِینَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ ﴿۱۲۸توبه

 

دستور پنجم:

نوشتن این وفق  و همراه کردن آن برای خیر و برکت مجرب است.

فتاح

رازق

غنی

کافی

۱۰۶۱

۱۱۰

۴۹۰

۳۰۷

۱۰۹

۱۰۵۸

۴۰

۴۹۱

۳۰۹

۴۹۲

۱۰۸

۱۰۵۹

 

قاعده دستور پنجم:

از دستور اول تا چهارم نیازی به نکته برداری نیست

در دستور پنجم:

ساعات آن از ۱ تا ۱۵ ماه قمری فقط در ساعات سعد است

قبل از نوشتن وضو بگیر و روی کاغذ با انگشت سبابه نقش یا بدوح را بکش طوری که حرف (ح) کل کاغذ را بگیرد

با اب زعفران و مشک و گلاب(که به آن محلول روحانی هم میگویند) باید نوشت

ابتدا قلم در دست راست و سپس کاغذ(اگر کاغذ زرد باشد خیلی بهتر است) را روی ران پای راست قرار بده و بعد شروع به نوشتن این لوح بکن

حتما رو به قبله بنشین و در تمام مدت نوشتن با کسی حرف نزن و فقط ذکر یا وهاب را تکرار کن

بعد از نوشتن و خشک شدن لوح آن زیر کاغذ بنویس(دارنده این دعا,نام خود,زاییده ,نام مادر خود) و سپس آن را خوب تا بزن و در داخل کیف پولتان قرار دهید.

سعی کنید هر ۳ ماه مجددا این لوح را تعویذ کنید (یعنی دوباره بنویسید و لوح قبلی را باز کرده و در آب روان قرار دهید.

موفق و پیروز باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

متن دوم