آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

درجات حالت سمنامبول در هیپنوتیزم

0

درجات حالت سمنامبول در هیپنوتیزم

درجات حالت سمنامبول در هیپنوتیزم به شرح زیر است

درجه اول: در این درجه از خواب، معمول صداهای خارجی را اگرچه نزدیک هم باشد نمی‌شنود، تنها عامل را مشاهده کرده گفته‌های او را قبول دارد، ارتباط وی از همه جا و از همه کس  قطع شده تنها با عامل مربوط است، هر دستور و هر امری که از طرف عامل صادر شود بدون اراده، بدون این که از خود مقاومتی نشان دهد انجام داده و در آن کوشا است. در این حالت معمول را می‌توان با اشخاص دیگر ارتباط داد، بدین طریق که عامل دست خود را روی شخص منظور نظر می‌گذارد، یا این که اراده می‌کند، معمول با ان شخص ارتباط حاصل نماید، گفته‌های شخص مزبور را شنیده و پاسخ می‌دهد یا این که او را مشاهده نماید.

عاملین قوی می‌توانند تنها با اراده‌ی قوی معمول را با شخصی که در جلسه حضو ندارد یا در راه دور دستی است ارتباط دهد از او احوالاتی را راجع به موضوعی  بخواهد و پاسخ صحیح بگیرد. بعضی از عاملین می‌توانند خودشان را به وسیله ی اراده بدین حالت بیندازند.

درجه دوم: در درجه دوم سمنامبول اگر سوزنی را به تن عامل فرو کنند، معمول در همان نقطه از بدن خود، احساس درد و سوزش خواهد کرد. هم‌چنین حرارت آتش نزدیک به عامل را حس می‌نماید، اگر چه خودش از آن دور باشد. در این حالت می‌توان با دادن دست بیماری یا چیزی مربوط به شخص بیمار به دست معمول، تشخیص بیماری را داده حتی نام دارو درمان آن را نیز یادآور شود، یا نسخه‌ی علاجش را بنویسد. در این حالت می‌توان استفاده‌های بزرگی نمود بخصوص در تداوی روحی قابل ملاحظه می‌باشد.

درجه سوم: این درجه از درجات قبلی سنگین‌تر بوده روشن‌بینی معمول بیشتر است. می‌تواند بدون ارتباط با شخص بیماری، مرض وی را تشخیص داده علاج آن را بگوید، در این حالت می‌توان معمول را با همه کس ارتباط داد.

درجه چهارم: احساسات معمول در این حالت کاملاً بیدارو  حساس است. با چشم بسته می‌تواند همه چیز را مشاهده نماید، هر مسأله مشکلی را حل کند، در صورت دادن نامه‌ی تازه رسیده‌ای به دست معمول، بدون باز کردن پاکت آن را می خواند، تمام اطلاعات لازم را راجع به نویسنده نامه بیان می کند. درجه چهارم مقدمه‌ی روشن‌بینی کامل می‌باشد.

درجه پنجم: در این حالت، درجه‌ی روشن‌بینی معمول افزوده می‌شود همه چیز را اگر چه دور هم باشد، مشاهده می‌نماید. صداهای دور را می‌شنود، حرکات دور را می‌بیند، رنگ‌های مثبت و منفی نیروی مغناطیس را تشخیص می‌دهد. در این حالت بهتر است معمول را در اتاق تاریکی خواب کرد، تا نتیجه‌ی بهتری به دست آورد.

درجه ششم: چنانچه خواب رابه وسیله دادن پاس و تلقین سنگین کنیم، معمول بدین درجه از خواب سمنامبول وارد می‌شود. این حالت مترجم حال عامل است، به عبارت دیگر اگر عامل حالت عصبی به خود بگیرد معمول عصبانی می‌شود، این درجه را حالت خلسه (اکستاز) می‌نامند. اگر معمول,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, شخص متدینی باشد اعمالی که مربوط به مذهب است انجام می‌دهد، مثلاً سجده می‌نماید، اگر شخص عیاش و خوشگذرانی باشد، می‌رقصد و آواز می‌خواند، می‌خندد، بازی می‌کند. باید توجه داشت که در درجات پنجم و ششم ممکن است چشم‌های معمول باز باشد، اگر مختصر فشاری به پلک چشم‌ها بیاورید و آنها را ببندید یک درجه خوابش سبک‌تر شود.

درجه هفتم: در این حالت تمام اعضاء بدن معمول  خشک شده به حالت جمود می‌افتد. می‌توان در این حالت سر او را روی یک صندلی و پاهایش را روی صندلی دیگر قرار داد، حتی در این حالت می‌توان روی سینه‌ی او قرار گرفت به طوری که هیچ‌گونه احساس خستگی نکند. اگرچه ساعت‌‌ها در این حالت باقی بماند در موقع بیدار کردن باید صبر و حوصله کاملی به خرج داد تا بعد از بیداری در خود احساس ناراحتی‌هایی ننماید.

بالاخره سمنامبول (بیداری در خواب) ممکن است مثل یک بیماری در شخصی بروز نماید. در این موقع صداهای بلند حتی شلیک گلوله در گوش شخص تأثیری نداشته از خواب بیدار نمی‌شود. هم‌چنین در این حالت ممکن است شخص بیمار دست به ارتکاب جرایمی بزند که پس از بیداری آن را به خاطر نیاورد، در این خصوص داستان‌هایی نقل کرده‌اند که تذکر انها در این‌ جا خارج از موضوع سایت است، به طور کلی دانش بشری نتوانسته راه علاج این بیماری را که اتفاقاً مبتلایان زیادی دارد، پیدا نماید. علت حقیقی آن معلوم نیست، جز این که می‌توان گفت نوعی از بیماری‌های روحی و عصبی است، فقط می‌توان آن را به وسیله هیپنوتیزم و مانیه‌تیزم و تلقین معالجه نمود.

 به طوری که قبلاً نیز اشاره گردید این حالت را می‌توان به وسیله مانیه‌تیزم و هیپنوتیزم در اشخاص به طور موقت ایجاد نمود و از آن در حالات مختلف استفاده کرد ولی بر عاملین است که کاملاً حواس خود را جمع داشته با حوصله و اراده‌ی قوی دست به این عملیات بزنند، حتی در صورت امکان,سایت هیپنوتیسم دات ای آر, از دکترها یاری جسته و  نگذارند در معمول آثاری از این حالت باقی باشد. منظور از یادآوری این موضوع نه این است که خوف و  هراسی در مبتدیان ایجاد شود، خاطر جمع باشید اگر شما دستورات سایت را با کمال میل و اراده انجام دهید هیچ وقت گرفتار این نوع جریانات سوء نخواهید شد، با اطمینان کامل و اراده قوی به تمرینات خود ادامه دهید و از اراده خود بخواهید و متکی به نیروی خود باشید، تا موفقیت بیشتری را به دست آورده و حتی کسانی را که به این بیماری مبتلا هستند خواهید توانست معالجه و تداوی نمایید.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

درجات حالت سمنامبول در هیپنوتیزم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم