آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دانلود کتاب قدرت نوشته روندا برن

4

دانلود کتاب قدرت نوشته روندا برن

 

تو شایسته ی داشتن یک زندگی شگفت انگیز هستی !

تو سزاوار داشتن همه ی چیزهایی هستی که دوست داری و یا آرزوی داشتنش را سال ها در سر پرورانده ای . کار تو باید فروزنده باشد و تو شایسته ی آنی که هر کاری که میخواهی را به انجام برسانی . تو شایسته ی آنی که با دوستان و خانواده ات ، رابطه ای آکنده از شادی و شادکامی داشته باشی . تو سزاوار تصاحب ثروت و پول فراوان برای ساختن یک زندگی کامل و شگفت انگیز هستی . تو شایسته ی آنی که رویاهایت همه ی آن ها را به واقعیت بدل کنی . اگر میخواهی سفر کنی تو شایسته ی بهترین سفرها هستی . اگر قصد شروع یک تجارت را داری ، شایسته ی داشتن کسب و کار پر رونق هستی . اگر خواهان آموختن زبان ایتالیایی و یا راندن یک کرجی روی برکه ای رویایی هستی ، بدان که سزاوار و شایسته ی انجام همه ی این کارهایی . اگر همیشه دوست داشتی که یک موسیقی دان ، دانشمند ، تاجر ، مخترع و یا بازیگر شوی ، این به دان معنی است که تو به راستی شایسته ی داشتن چنین عناوینی هستی ، چون لیاقتش را داری .

دانلود کتاب قدرت نوشته روندا برن

 

هر روز صبح ، بعد از عبور از دنیای خواب ، وقتی که چشم می گپشایی باید سرشار از شور و هیجان باشی . زیرا میدانی که این روز آکنده از رویدادهای بزرگ و زیبا خواهد بود . تو شایسته ی آنی که همیشه خندان و لبریز از سرخوشی و سرزندگی باشی . تو سزاوار آنی که در هر لحظه از زندگی احساس امنیت و قدرت کنی . تو سزاوار آنی که احساس خوبی در مورد خودت داشته باشی و بدانی که وجودی بیش از اندازه با ارزش داری . چه بسا چالش ها و مشکلاتی در زندگی پیش آید ، اما باید بگویم که تو شایسته ی مواجهه با این سختی ها هم هستی . زیرا رویارویی با مصائب زندگی موجب رشد و بالندگی تو می شود . تو شایسته ی یافتن راه هایی هستی که عاقبت موجب چیرگی بر چالش ها و مشکلات می شوند . تو سزاوار پیروزی هستی . تو شایسته ی شاد بودنی و سرانجام این که تو شایسته ی داشتن یک زندگی شگفت انگیزی . تو برای ستیز و پیکار به دنیا نیامده ای . تو برای سپری کردن عمر با لحظات کوچک و کم فروغ لذت و شادی به دنیا دعوت نشده ای . تو برای شش روز زحمت و کار بی وقفه در هفته و تعطیلاتی گذرا و ناپایدار در آخر هفته به دنیا پا ننهاده ای . تو برای احساس انرژی تحلیل رفته و خستگی ملال آور در پایان هر روز خلق نشده ای . تو برای سختی کشیدن زاده نشده ای . هدف زندگی تو چیست ؟ تو شایسته ی تجربه کردن زندگی به بهترین شکل ممکن هستی و باید هرچه میخواهی داشته باشی و در آنِ واحد غرق در شادی ، سرمستی ، سلامتی ، سرزندگی و هیجان و عشق باشی ، زیرا که زندگی شگفت انگیز یعنی همین .

دانلود کتاب قدرت نوشته روندا برن

 

داشتن یک زندگی پر از کامیابی با هر شغل و سمتی که دوست داری ، انجام هر کاری که به آن علاقه مند و در اختیار داشتن چیزهایی که در رویا آرزوهایشان کرده ای همه و همه ، بسی نزدیک تر از آن چیزی است که تو تصور میکنی . زیرا نیروی هر آنچه می خواهی درون تو است . درونِ خودِ تو .

در هستی نیرویی جریان دارد که بر کائنات و بر جهان نفوذ دارد و بر آن حکم می راند و تو قسمتی از این نیرو هستی . در این کتاب شما را برای رسیدن به یک زندگی شگفت انگیز راهنمایی میکنم . با خواندن این کتاب حقایقی باور نکردنی پیرامون خودتان ، زندگیتان و جهان اطرافتان کشف خواهید کرد . زندگی از آنچه تصور می کنید بسیار ساده تر است . شما با آگاهی از شیوه ی حرکت زندگی و نیروی عظیمی که در درون خویشتن دارید ، جادوی زندگی را تجربه خواهید کرد و زندگی شگفت انگیزی که وعده دادم را تصاحب خواهید نمود .دانلود کتاب قدرت نوشته روندا برن

 

مشخصات کتاب:

نام نرم افزار: دانلود کتاب قدرت نوشته روندا برن

نوع فایل:exe ویندوزی

حجم فایل:.۳۶.۱ مگا بایت

تهیه و تنظیم:تیم این اپلای

منبع: http://inapply.com

نویسنده: استفان کاوی

قیمت نرم افزار: ۳۰۰۰ تومان

نحوه خرید:خرید آنلاین و دانلود کتاب همان لحظه

لینک خرید نرم افزار چاکراها

دانلود کتاب قدرت نوشته روندا برن

4 نظرات
  1. ahmad می گوید

    سلام چون بنده قبلا نرم افزار متاسافت رو خریده ام لطفا ابدیت نسخه جدید { نسخه ۹۵ } رو به جمیلم ارسال کنید . ممنون

    1. admin site می گوید

      به این آدرس تلگرامی که براتون میفرستم سوالتون رو مطرح کنید
      https://telegram.me/team_inapply

  2. سیدمهدی موسوی می گوید

    سلام. ذکر حاجت برخی از اسم ها رو نرم افزار متا اشتباه میگه از جمله نام مهدی که باید ابجدش بشه ۵۹ میزنه ۶۲

    1. admin site می گوید

      درسته عزیزم ترن افزار چون ذکر ۵۹ رو در ذکر ها نداره نزدیکترین ذکر به ۵۹ رو ارائه میده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم