آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دانلود کتاب اسرار و رموز علم الواح,کتاب اول

0

دانلود کتاب اسرار و رموز علم الواح,کتاب اول

علوم غریبه در

اسرار و روموز علم الواح

الواح ابزار قدرت هستند و می توانند فعال شده و کانون قدرتمند شوند

تسخیر موکلین الواح

ملک المغلاق_ملک السر_ملک لمعدل

هر لوح ملائکه دارد که گماشته و نگهبان آن می باشد

روشهای محاسبه و نگارش:شیخ سکاکی,الامام البونی

علامه دهدار,عبدالقادرگیلانی

الواح_طلسمات

این خودآموزبه شیوه ای تهیه شده که باتوجه به اطلاعات اولیه مطرح شده در جزوه شماره(علم حروف و اعداد)بی نیاز از مربی می تواند به آسانی مورد استفاده علاقمندان قرارگرفته و هر شخص سن و با هر معلومات قادر است ازآن بهره مند گردد.

آموزش الواح,آموزش علم الواح,علم الواح,ماتریس جادویی

حروف مانند بدن واعداد چون روح آن است.

روش استفاده:

۱-آموزش راحتما از درس اول آغاز کنید.حتی اگر از قبل با این علم آشنایی داشته باشید.چرا که این درس کلیدی است و شما را با نحوه نگارش الواح بسیار سریع و آسان آشنا می کند و تا می توانید تمرین کنید.

۲-تا همه مطالب را فرا نگرفته اید هرگز اقدام به کاری نکنید.چرا که موضوعاتی که در درس های بعدمطرح گردیده مکمل و لازمه آن عمل است مانند علم نجوم که در همه موارد علوم غریبه نقش اساسی دارد.

۳-این جزوه شامل دوبخش می باشد.بخش اول به آموزش روش های محاسبه و نگارش الواح می پردازدو بخش دوم شیوه تبدیل و خواندن اعداد به حروف است و به پیدا کردن نام موکلین الواح اختصاص یافته چون که هر لوح,ملایکه ای دارد که گماشته و نگهبان آن می باشند و همانان هستند که تاثیریگذارند و فعالیت هر لوح بستگی به وجود و حضور آنان و نحوه ارتباط و اعتقاد شما به آنان دارد.

۴-هر لوح که نامهای الهی در آن دخالت دارد مقدس است ورعایت حرمت و تقدس آنبرعهده صاحب و دارنده لوح است.

۵-برای هر لوح که تهیه می شودباید زکات داد.زکات,انفاق,قربانی

و صدقه…بسیار نافع است.

۶-الواح ابزارقدرت هستند.هنگامی که به درستی ود راوقات وساعات سعد و درصفحات مناسب نقش و ترسیم گردند,بارعایت حرمت و تقدس آن می توانند فعال شده و کانون اقتدارشوندو تاثیرات آنها درسایه اعتقاد قلبی بسیارشگفت است.

۷-به جای جوهر و یا مرکب هنگام نگارش از زعفران ساییده و گلاب استفاده نمایید.

۸-درهنگام نگارش و ضمنا برای نگهداری از الواح اسماء الهی بوی خوش,عود یا عنبر و بخورهای نیز لازم است.

۹-حتما ساعات سعد وروزها و ماه مناسب برای امورمعنوی خود را ازقبل شناسایی و انتخاب نمایید با تهیه یک تقویم نجومی این کار آسان است.

۱۰-قطعا طهارت,وضو,ذکر صلوات بررسول اکرم و خاندان مطهرش,مکان و لباس پاک,پرهیزازسروصدا وشلوغی و…تاثیرات این اموررا مضاعف می کند.

برای کسانی که با ریاضیات مدرن آشنایی دارند و با واژه ماتریس سرو کار داشته اند می دانند مشخصات هر سیستم در جداول خاص تعریف میشود.خصوصا در قطر اصلی ماتریس اطلاعات اساسی نهفته است.این مربعات دقیقا سیستم ها ی متافیزک ازجهان ها ی معنوی وکانون های اقتدار و انرژی و نیرو تشکیل می دهند.و به صورت رمزواراست و برای کسانی که از ریاضیات پیشرفته اطلاعی ندارند طرح اینگونه مطالب بسیار مشکل است.

سالهاست که در همه کشورهای پیشرفته,دانشگاه های متافیزیک تاسیس گردیده وبسیار فعالانه به تعلیم و تیربیت افراد در زمینه های مختلف این علوم که سرآمدعلوم زمینی است پرداخته اند و با صرف بودجه های کلان وایجاد آزمایشگاه ها و لا براتوارهای بسیار پیشرفته و دستگاه های پیچیده در زمینه پرتونگاری و امواج و انرژی و…درتلاش کشف جهان های فرا زمینی و علوم فراروانشناسی مدرن تری هستند.البته بگذریم که از این علوم جهت استعمار و استحمار و تبلیغات مسموم و تسلط جویی بر انسانها استفاده کرده اند.

این علم با گابالا که قوم یهود است هیچ ارتباطی ندارد.قرنهاست ساحران یهود ازعلوم غریبه برای تسلط بر جهان استفاده کرده است و دشمنی این گروه با پیامبرعظیم الشان اسلام و خاندان مطهر ایشان بر کسی پوشیده نیست.واکنون که ایران پرچمدار اسلام است و پشتیبان ملت فلسطین,این تضاد و دشمنی متوجه ملت ایران گردیده است.

علم از جلوه های خداوندی است و دریای علم را کرانه نیست.هرکس به اندازه ظرفیت خود می تواند ازاین دریاگوهربجوید تا پیمانه عمرسریز نشده و فرصت باقی است.

مشخصات کتاب:

نام کتاب:اسرار و رموز علم الواح,کتاب اول

حجم کتاب:۴۹٫۷ مگا بایت

نویسنده:شیخ سکاکی,الامام البونی,علامه دهدار,عبدالقادرگیلانی

تعداد صفحه:۴۸ صفحه

منبع:http://paydownload.ir

قیمت کتاب:۴۹۰۰ تومان

نحوه خرید: خرید آنلاین و دانلود محصول (راهنمای خرید و دانلود محصولات)

لینک خرید آنلاین و دانلود کتاب

محصولات مرتبط:

 دانلود کتاب اسرار و رموز علم الواح,کتاب اول

دانلود کتاب اسرار و رموز علم الواح,کتاب دوم

محاسبه و نگارش الواح یا ماتیرسهای جادویی,کتاب سوم

 

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم