آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دانلود نرم افزار کتاب ویندوزی شیوه کار با چاکراه ها

1

دانلود نرم افزار کتاب ویندوزی شیوه کار با چاکراه ها

 

نرم افزار ویندوزی شیوه کار با چاکرا ها

روز به روز بر اهمیت چاکراها در پزشکی کل نگر افزوده می گردد . در آغاز این هزارۀ جدید از پذیرش فزایندۀ همه شیوه های مقدس برخوردار هستیم . تکنیک های معنوی ، داروهای مکمل ، هنرهای شفابخشی و روش های توانمندی به تمامی عمومیت یافته اند . ما خود را بار دیگر از طریق انرژی با جهان هستی و رقص پویای آن هم تراز خواهیم ساخت .

   هم زمان با جست و جوی راه هایی برای پیشرفت ، چه از نظر ظاهری و چه از نظر معنوی ، قداست زندگی بیشتر آشکار می گردد . دانشمندان نیز همان گونه که پیشینیان ما گفته اند ، عقیده دارند ما همانند دیگر موجودات فقط انرژی جنبشی هستیم ، در نتیجه اگر ادراک انرژی را بیاموزیم جوهر خاص خود هستی را فرا خواهیم گرفت .

   چاکراها نظیر ایستگاه های تقویتی تولید انرژی کرده و از آن محافظت می کنند . چاکراها کانون ویژه ای از وجود ما ، یعنی مرکز تمام گفتار و کردار ما هستند . تشخیص چاکراها فواید بسیاری را در بر دارد ، زیرا با دریافت اصول آن ابزاری برای برای تقویت سلامت جسمانی و تندرستی خود در دست خواهیم داشت و با رشد آگاهی روحی توانایی خواهیم داشت به شیوه ای پر بار ، که برنامه ریزی شده باشد ، زندگی خود را در ملکوت سپری کنیم .شیوه کار با چاکراها

 

 

   چاکراها کلید گشودن بسیاری از اسرار زندگی اند . کسانی که مطالعۀ چنین کتاب هایی را بر می گزینند ، به مکان بسیار خاصی در زندگی دست یافته اند ، مکانی که همه چیز معنای بیشتری می پذیرد . آنان تشخیص داده اند زندگی روندی خاص ، ساماندهی مقدس و ضرب آهنگی سازگار دارد و در جست و جوی سپری ساختن زندگی بر اساس هوش والا و پیشرفت معرفت روحی خود می باشند . نیازی نیست پیش تر برویم ، چاکراها پاسخ بسیاری از سوالات زندگی را در دست دارند . آنان اصولی سازمان یافته و همان سوختی هستند که به زندگی نیرو می بخشد .

   فراگیری چگونگی کار با چاکراها به جسم ، روح و ذهن ما تعادل و انرژی بخشیده و این درک تازه زندگی ما را کاملا دگرگون می سازد . می توان آنجا که فقط ترس را می شناختیم شهامت را بیابیم ، می توان در شادمانگی حب ذات به خود تکیه کرد و اعتماد جایگزین بها دادن به خویشتن می گردد . شماری از استعدادها و ویژگی های فردی از طریق کار با چاکراها اعتلا می یابند .

   چاکراها در سطوح جسمانی نیز قدرت شفابخشی دارند . آن گاه که انرژی قادر نباشد با آزادی بیشتر در سراسر بدن جاری گردد بسیاری از بیماری ها خود را نشان می دهند . اغلب بیماری ها بر اثر انباشته شدن انرژی مهار شده پدید می آیند . زمانی که حرکت کردن انرژی را از طریق چاکراها می آموزیم به آن اجازه می دهیم در سراسر بدن جاری گردد و سلامت بیشتری ایجاد کند .

   چاکراها از لحاظ روحی بسیار ممتازند ، زیرا نردبانی را معراجی روحانی شکل می دهند ، این نردبان از محدودیت های کرۀ زمین و قلمروهای مادی به آزادی و رهایی ای می رسد که در قلمروهای اختری و فراسوی آن در انتظار ماست . از طریق چاکراها ما در کشف سطوح بسیاری از خودآگاهی های تحریف شده آزاد هستیم و می توانیم هوشیاری خود را به همان اوج هوشیاری درخشان پیران و فرزانگان گذشته اعتلا دهیم ، می توانیم با بستر لایتناهی معرفت و دانش جاودانگی نیز پیوند بخوریم . در خاموشی ملکوتی چاکراها می توان به رستگاری محض رسید .

   ما در روزگار منحصر به فردی زندگی می کنیم که سرمایه ای از تعالیم عرفانی در دسترس قرار دارند . در دوران باستان ، این دانشی که در آن با این کتاب سهیم گشته اید مستلزم مقدمات و سال ها آموزش بود ، امروزه واجب است که از لحاظ معنوی ارتقاء یافته و جان های تحت پرورش خود را نجات بخشیم ، در عین حال می بایست بیاموزیم تا در وحدانیت و عشق کامل به یکدیگر , با توسعه و پیشرفت سیارۀ رو به زوالی که در آن هستیم زندگی کنیم . به این دلیل بسیاری از این تعالیم در اختیار کسانی قرار گرفته است که این ندا را می شنوند و آمادگی دارند تا تحولات معناداری در زندگی خود پدید آورند .

   فقط کافی است کتاب را خوانده تمرینات سادۀ آن را دنبال کنید تا حوزه های مرتعش انرژی را که چاکراها ی شماست احساس و تجربه کنید .شیوه کار با چاکراها

 

چگونگی استفاده از این کتاب

     با خواندن سه بخش نخست شرحی اجمالی از نظام چاکراها به دست می آورید . بخش چهار اطلاعاتی در جهت کمک به شماست در سفر شخصی خود در سراسر چاکراها می دهد . بخش پنج تا یازده بر روی چاکراها به صورت جداگانه تکیه دارد . در این بخش ها هر چاکراها با تصویر شرح داده شده است . فهرست مفصلی از ویژگی های هر کدام از هفت چاکرای اصلی در آنجا وجود دارد که میتوان از آن به عنوان مرجعی برای پیشرفت درک شخصی خود از نظام چاکراها استفاده کرد . من ارتباط هر یک از چاکراها را به صورت جداگانه با جسم و ذهن و روح انسان ، به انضمام بیماری های رایج آن کشف کرده ام . تمرینات هماهنگ سازی دوباره چاکراها را فراهم آورده و برای به دست آوردن بهترین نتایج ، حدود یک ماه فرصت برای کار بر روی هر چاکرا داده شده است . هر بار که تمرینات را انجام می دهید تاثیر و ارتعاش چاکراها متفاوت خواهد بود .شیوه کار با چاکراها

 

   هم زمان با خواندن کتاب سعی کنید تمرینات را انجام دهید . این امر به شما احساس خوشایندی از نظام خودتان می دهد . اگر آگاهانه کار کرده و به دقت به چاکراها ی خود گوش فرا دهید با شما سخن می گویند . با دقت و بدون غفلت از آنچه رخ می دهد و بدون قضاوت منفی بافانۀ خویشتن خود به آن گوش دهید . همه چیز در زندگی برای منظوری رخ می دهد که بخشی از تجلی بی دلیل شماست . شما موجودی الهی و دارای استعدادهای لایتناهی هستید که هر روز در حالی که اجازه می دهید نور تابناک باطنی کاملا بدرخشد ، گامی به جلو بر میدارید .

 

مشخصات کتاب:

نام نرم افزار: شیوه کار با چاکراهای بدن

نوع فایل:exe ویندوزی

حجم فایل:۴۲ مگا بایت

تهیه و تنظیم:تیم این اپلای

منبع: http://inapply.com

قیمت نرم افزار: ۳۸۰۰ تومان

نحوه خرید:خرید آنلاین و دانلود کتاب همان لحظه

لینک خرید نرم افزار چاکراها

دانلود نرم افزار کتاب ویندوزی شیوه کار با چاکراه ها

1 نظر
  1. مینا می گوید

    لطفا سریعتر جواب دهید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم