آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

خواب های مرکب در هیپنوتیزم

0

خواب های مرکب در هیپنوتیزم

برای این‌که انسان در این علم حقیقتاً مجرب شود بایستی هر یک از اصول خواب کردن را یاد بگیرد تا بتواند معمولین حساس را با تلقین و القا هیپنوتیزم و مانیه‌تیزم جمعاً و یا هر یک به تنهایی بخواباند. استادان، امروزه برای این‌که بتوانند شخصی را به آسانی به خواب برند اعمال مانیه‌تیزم، هیپنوتیزم و تلقین  و القا را در یک زمان اجرا می‌کنند که با این روش می‌توان هشتاد درصد اشخاص سالم را به خواب برد، مثلاً برای این‌که جراح در بیمار عملیات جراحی را انجام دهد، خواب‌های مرکب را به کار بسته و بیمار را به طور ساده و آسان خواب  و عملیات جراحی را درباره او انجام می‌دهد. بدین ترتیب که عامل در برابر معمول ایستاده و امر به نگاه در چشمان خود را می‌نماید و هم‌چنین تلقین می‌کند «بخواب، سرتان کم‌کم سنگین می‌شود، بخواب الخ» و خود عامل در چشمان معمول نگاه می نماید و دست راست را نیز در پیشانی  او قرار می‌دهد که در نتیجه این عمل معمول زودتر به خواب می‌رود. پس از خوابانیدن با تلقین و پاس‌های متوالی، خواب را سنگین کرده و مشغول عملیات جراحی می‌شود.

تأثیرات عمومی

استادان در موقع خواباندن معمول سه حالت مختلف را در آنها مشاهده می‌کنند و آنها عبارتند از:

در حالت اول معمولی که به خواب رفته در موقع بیدار شدن هر چه در موقع خواب بر او گذشته و هر واقعه‌ای که جریان داشته است به خاطر حفظ می‌کند و فراموش نمی‌نماید و چنان که بعد از بیداری از ایشان شرح وقایع را بپرسند تمام آنها را بی‌کم و کاست بیان می‌کند.

در حالت دوم معمول حرف‌های عامل را خوب می‌شنود و آنها را به هیچ عنوان فراموش نمی‌کند ولی به اشخاص دیگری که در آنجا هستند اعتنا نکرده و به حرف‌های,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, آنان گوش نمی‌دهد و بعد از بیداری نیز آنها را فراموش می‌نماید ولی ممکن است صحبت دیگران را به خاطر بیاورد ولی موضوع آن را نتواند معین کند که درباره چه چیز صحبت می‌کرده‌اند.

در حالت سوم معمول هیچ چیز را به خاطر نمی‌تواند بسپارد و ممکن است بعد از بیدار شدن اصلاً منکر خواب بودنش باشد، چنان‌که کسی را در این حالت ۲۴ ساعت   یا بیشتر نگاهدارند  مثل این است که این مدت  اصلاً وجود نداشته و چیزی به خاطر ندارد.  جراحان باید برای عملیات جراحی، معمول را در این حالت نگاهدارند.

شرایط  اتاق  عملیات

شرایطی که بایستی اتاق عملیات دارا باشد عبارتند از:

اتاق باید دارای هوای کافی باشد، چون معمول و مانیه‌تیزور چند ساعت را در یک اتاق سپری خواهند کرد لذا بهتر است که اتاق وسیع باشد و هوای کافی برای  چند ساعت آنان داشته تا موجب ناراحتی بیمار نشود.

هوای اتاق باید نه گرم و نه سرد باشد، زیرا در هوای ملایم  معمول راحت‌تر به خواب می‌رود. گرمی باعث تعرق و سردی نیز سبب لرز و بالاخره ناراحتی بیمار می‌شودو  به همین جهت ملایم بودن هوای اتاق شرط عملیات است.

اتاق باید خلوت باشد، اگر در اتاق سر و صدا شود موجب پریشانی فکر و ذهن عامل و معمول می‌گردد و تمام  زحمات استاد را به هدر می‌دهد و ثانیاً اتاقی که در آن تداوی روحی یا عملیات جراحی انجام می‌یابد مقدس است حضور تماشاچی در آنجا مورد ندارد و به همین جهت خلوت بودن اتاق نیز شرط می‌باشد.

این شرایط  را باید مراعات کرد تا خوب و بهتر در عملیات موفقیت حاصل شود.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

خواب های مرکب در هیپنوتیزم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم