آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

خواب های مختلف در هیپنوتیزم

0

خواب های مختلف در هیپنوتیزم

به طوری که قبلاً نیز متذکر شدم خواب طبیعی غیر از خواب مانیه‌تیزم و یا هیپنوتیزم می‌باشد، سبب این که این حالات را خواب می نامند از این لحاظ اینکه غالباً عاملین کلمه خواب را در موقع انجام عملیات و تلقین استعمال می‌نمایند از طرف دیگر کلمه خواب اصطلاح عامیانه و معمولی بوده نمی‌توان این اشتباه را تنها متوجه عاملین این علم دانست بالاخره برای تشخیص این حالات از همدیگر ناگذیر از شرح آنها می‌باشم. ضمناً برای تقویت نیروی مغناطیسی مبتدیان و تلقین تمریناتی ذکر می‌شود که مطالعه این قسمت و تمرین آنها پس از انجام مشق‌های ابتدایی لازم بوده و مفید واقع خواهد شد.

به طوری که در مباحث  مختلف سایت ملاحظه می‌شود، موضوعات آن طوری تدوین داده شده است که مبتدیان بتوانند به مرور زمان و انجام دادن تمرینات مختلف ان در کار خود پیشرفت حاصل نمایند.

 

حالت اول- سوگژستیف

اراده معمول در نتیجه تحت تأثیر گرفتن سلب می‌گردد  این حالت ممکن است در مدت خیلی کوتاه یعنی در چند ثانیه و یا در چند دقیقه حاصل شود، خوابی است سبک و بس ملایم، به طوری که چشم‌های معمول باز می‌باشد نگاه می کند، می‌بیند، می‌تواند صحبت کند در عین حال در اعضاء مختلف بدن و بخصوص پلک شم‌هایش مختصر سنگینی احساس می‌نماید.

سوگژستیف حالتی است که وضع معمول در آن کاملاً عادی به نظر می‌رسد ولی دارای اراده‌ای نیست، اراده او در دست کسی است که او را خواب کرده و به کس دیگری,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, نمی‌تواند بپردازد فقط سخنان عامل را می‌شنود، به سوالات وی پاسخ می‌دهد، یکی از خصوصیات بزرگ خواب‌های مصنوعی همین ارتباط عامل و معمول  با یکدیگر است که در خواب‌های طبیعی موجود نیست.

تمریناتی که در آتیه برای مشق و تجربه‌آموزی مبتدیان می‌نگارم، معمول در این خواب به خوبی انجام داده و نمی‌تواند از گفته‌های عامل سرپیچی و تخلف نماید، چنان‌چه عامل معمول را ترک نماید، پس از مدتی زمان، بیدار می‌شود. درا ین حالت می‌توان عادت بد کودکان را به خوبی ترک داده و تداوی نمود.

عامل می تواند تمام اعضا بدن معمول را بی‌حس کرده در آن سوزن فرو کند،و یا بسوزاند، که به هیچ‌ وجه  وی درد و سوزش را احساس نخواهد کرد.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

خواب های مختلف در هیپنوتیزم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم