آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

ختم صلوات برای حضرت ام البنین علیها السلام برای حاجات

0

ختم صلوات برای حضرت ام البنین علیها السلام برای حاجات

مرحوم حجه الاسلام و المسلمین آقای ربانی خلخالی در کتاب «چهرهٔ درخشان قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیه السلام » به نقل از یادداشتهای فاضل فرزانه و دانشمند محترم ، حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای سید مرتضی مجتهدی حفظه الله چنین می نویسد:

در میان جامعهٔ ما، نه تنها توجه و توسل به حضرت ابوالفضل العباس ‍ علیه السلام کاملا مرسوم است ، بلکه توسل به حضرت ام البنین علیها السلام مادر بزرگوار آن حضرت نیز رواج دارد.

بسیارى از مردم متدین و نیک اندیش ، براى رفع شداید و گرفتاریها، و بر طرف شدن نیازها، به حضرت ام البنین علیها السلام متوسل مى شوند، و به زودى نیز حاجت خود را مى گیرند. این خود گواه روشنى است بر عظمت و شان و جلالت آن بانوى داغدار در پیشگاه خداوند بزرگ

در یکى از ختومات مجربه پس از چهارده معصوم علیهم السلام ، حضرت ام البنین علیها السلام را نیز وسیله تقرب به درگاه خداوند قرار مى دهند و حاجت خود را مى گیرند. طریقه آن ختم در کتاب مجموعه علم جفر به این صورت ذکر شده است :

وقت انجام این ختم بعد از نماز صبح و یا پس از نماز عشا مى باشد و اگر از اول ماه شروع کنند بهتر است . روز اول به نیت ساحت قدس حضرت خاتم الانبیا حضرت محمد بن عبدالله صلى الله علیه و آله ، روز دوم به نیت حضرت امیرالمومنین على بن ابیطالب علیه السلام ، روز سوم به نیت ساحت مقدسه حضرت فاطمه زهرا علیه السلام ، روز چهارم به نیت حضرت امام حسن مجتبى علیه السلام و…روز چهاردهم به نیت حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان ارواحنا فداه ، هر روز هزار مرتبه صلوات با ذکر (و عجل فرجهم ) قرائت شود، ضمنا روز پانزدهم به نیت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام ، و روز شانزدهم به نیت حضرت ام البنین علیها السلام ، و روز هفدهم نیز به نیت حضرت زینب کبرى علیها السلام هر روز هزار بار صلوات بفرستد در روز آخر پس از اتمام صلوات دعاى توسل معروف را که در مفاتیح الجنان ذکر شده و اول آن »اللهم انى اسئلک و اتوجه الیک بنبیک نبى الرحمه» مى باشد بخواند.

در کتاب یاد شده ، از قول شخصى موثق نقل شده است که عده اى این ختم را باهم انجام داده و در آخر ختم ، حضرت باب الحوائج قمر بنى هاشم اباالفضل العباس علیه السلام را زیارت نمودند. آن حضرت به آنان فرموده بودند:   «حاجاتکم مقضیه «   یعنى : حاجاتهاى شما بر آورده شده است

آن شخص قسم یاد کرد که ما چند نفر بودیم ، حاجات یکایک ما برآورده شد

 

منبع : چهرهٔ درخشان قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیه السلام : ۲ / ۶۹

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ختم صلوات برای حضرت ام البنین علیها السلام برای حاجات

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم