آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

حرام بودن سحر و جادو و احضار جن

0

حرام بودن سحر و جادو و احضار جن

بسیاری از هموطنان شاید شنیده باشند که نظام ما با رمالان و افراد جن گیر برخورد قانونی می کند اما هنوز نمی دانند که کار این گروه ، شرعاً نیز حرام است . مرحوم صاحب جواهر که فقهای اخیر رساله عملیه خود را به تأسی از نظریات ایشان پایه گذاری می نمایند فرمودند :(حرام است و از محرمات است تعلیم گرفتن و یاد دادن سحر یا مقداری از آن را عملی کردن و تعلیم دادن).امام خمینی (ره) هم فرمودند:(عمل سحر،تعلیم دادن و فرا گرفتن و کسب به آن حرام است) … ( جواهر الکلام ج ۲۲ ص ۷۵ و تحریر الوسیله ج ۱ ص ۴۹۸ ) .

ارتباط با اجنه نیز شدیداً مورد نهی بوده و رفتن به نزد کاهن ، پیشگو و فال گیر نزد اسلام حرام شمرده شده است. و پول دادن و پول گرفتن برای احضار جن و کف بینی و آئینه بینی و انواع طلسم ها و سحر ها نیز حرام گردیده است .پس شما خوانندگان عزیزی که تا اکنون نمی دانستید ، اکنون بدانید که در اسلام هیچ مجوزی شرعی به کسی داده نشده که برای ما فال بگیرد یا جن و روح احظار کند و راز گذشته و آینده بگویدحتی در مواردی که ضررکرده ایم باید به شرائط تن بدهیم ، فرض اگر تمام سرمایه مان را آمدند جمع کردند و بردند باید خود را سرزنش کنیم که احتیاطات امنیتی را لحاظ نکردیم نه این که چراغ به دست دنبال جن گیر و رمال و آئینه بین بگردیم که آن فرد بیاید سارق را به ما معرفی کند . بسیاری از آنها دروغ می گویند فرض که یکی راست بگوید و جن داشته باشد و به شما اطلاع دهد، این جا، دو امر خطرناک اتفاق افتاده است: اول اینکه شما با این عمل به فعل حرامی افتادید و با تصدیق یک رمال و بعداً تبلیغ او عملاً مبلغ روشی نادرست او خواهید شد . دوم اینکه حس انتقام شما را به سمت آن سارق یا سارقین خواهد کشاند و چه بسا جنایتها، قتل و حوادث دلخراش بعداً گریبان گیر طرفین گردد. بنده ی خوب خدا، اگر قرار بود من و شما اموری که از دید ما مخفی نگه داشته شده است را بدانیم که آن خدای حکیم و مهربان آن قدرت را به ما می داد، وقتی او اراده می کند که ما ندانیم سارق و دزد مال ما چه کسی است پس حتماً حکمت و مصلحتی داشته است. بردن مال ما دردش و ناراحتی اش بیشتر است یا دانستن نام دزد و تعقیب کردن او و فکر انتقام گرفتن و درگیری و قتل و جنایت های بعدی؟ کمی اندیشه لازم است که هرگز به دنبال چنین افرادی راه نیافتیم که مثلاً چیزهایی را که ما نمی دانیم برای ما علنی کنند. این یکی از همان مصادیق «میوه ممنوعه» است که نباید به سمت آن برویم. جد بزرگ ما به حرف خدا گوش نکرد و خواست بداند که مزه آن میوه درختی که خدا او را از خوردنش منع نموده است چیست و رفت و به شیطان گوش داد و میوه را خورد و شد آن چه نباید می شد و از بار آن گناه است که ما فرزندان آدم همچنان در رنج و تعب هستیم، پس چرا ما آن تجربه را تکرار کنیم و میوه های ممنوعه دیگر را بخوریم و به دنبال کشف چیزهایی باشیم که دستور داده شده و مصلحت دانسته شده که «ندانیم».

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

******************************

حرام بودن سحر و جادو و احضار جن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم