آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

حالت چهارم تا ششم هیپنوتیزم

0

حالت چهارم تا ششم هیپنوتیزم

حالت چهارم: لتارژی

پس از خواب سمنامبول و درجات مختلف آن، خواب لتارژی حاصل می‌شود که سنگین‌تر از سمنامبولیسم است. تلخی و شیرینی را در این حالت معمول احساس نمی‌نماید، هیچ‌گونه صداهای ارجی را نمی‌شنود، به هر عضوی از اعضاء  بدن مختصر مالشی داده شود خشک می‌شود. موقعی که معمول به این حالت می‌افتد از گلو صدای مخصوصی در آورده و  در آن فشاری احساس کرده دهانش کف‌آلود می‌شود، به طور کلی در لتارژی چشم‌های معمول بسته و یا نیم بسته است.

تنفسش در لتارژی مرتب و عمیق است، رگ‌ها برخلاف حالت کاتالپسی انبساط پیدا می‌کنند، بافشار به عضلات پشت، معمول مثل کام خم و نیم دایره‌ای را تشکیل می‌دهد. این حالت مثل خواب طبیعی است چنان‌چه دست معمول رابلند کنند می‌افتد ، از این  لحاظ شباهت کاملی به جسد مرده دارد، اگر بدن معمول را بسوزانند یا این که با کاردی عضوی را ببرند، احساس نخواهد کرد، بدین جهت آن را شبیه به مرگ نام گذاشته‌اند و خلاصه برای غیر متخصصین چندان مهم نیست در صورتی که کاتالپسی از لحاظ نمایش  بدن، در نظر بینندگان و حضار قابل توجه است. 

 

حالات دیگر

در طرز خواب کردن به وسیله مانیه‌تیزم، خواب‌ها و حالات به ترتیب پشت سر هم قرار گرفته هر یک نسبت به دیگری سنگین و یا سبک است، در صورتی که در هیپنوتیزم و طریقه  خواب کردن به وسیله‌ی حبابا و چراغ پرنور و صدا چنین ترتیب و نظمی را در حالات مختلف آن نمی‌توان تشخیص داد.

بدین ترتیب که ممکن است هیپنوتیزم به وسیله آینه گردانف چندین نفر را در یک آن خواب نماید، ولی یکی از آنان به خواب سوگژستیف رفته باشد ان دیگر به حالت کاتالپسی بیفتد، سومی نیز در خواب سمنامبول سیر نماید. اراده عامل در ترتیب خواب آنان هیچ‌گونه دخالت مستقیم ندارد.

پس از لتارژی حالات دیگری نیز که سنگین‌تر از حالات قبلی می‌باشد در معمول ایجاد می‌شود که به طور خلاصه به شرح زیر است:

حالت پنجم:  

این حالت عبارت از خروج احساسات معمول از بدن می‌باشد. اتاقی که این عملیات در آنجا صورت می‌گیرد باید تاریک باشد، هم‌چنین بهتر است چند نفر معمول در حالت روشن‌بینی، وی را تحت کنترل قرار داده، احوالات او را به عامل مرتباً اطلاع دهند. این حالت هر قدر سنگین‌تر باشد شعاع مغناطیسی به تدریج از بدن معمول خارج گردیده در پشت  سر او به فاصله چند قدم تشکیل دو ستون نوری که معمولین روشن‌بین مشاهده می‌نمایند، به رنگ زرد و آبی به وجود می‌آورد. اگر در این حالت به بدن معمول سوزنی فرو نمایند، ابداً احساس نمی‌کند ولی چنان چه به آن دو ستون دست زنند صدای وی بلند خواهد شد، این حالت را می‌توان تجزیه قالب نام‌گذاری کرد.

حالت ششم:

پس از تجزیه قالب، حالت ششم را تخلیه قالب نام نهاده‌اند. این خواب از تمام خواب ها و حالاتی که قبلاً ذکر کردم، سنگین‌تر بوده اخرین خواب  مغناطیسی است. در این حالت دو ستون نوری زرد و آبی به هم نزدیک‌تر شده تشکیل یک آدم تمام خلقت نوری را می‌دهند که آن را معمولین روشن‌بین در حالت سمنامبول مشاهده می‌کنند. این مجسمه‌ی نوری از هر دیوار ضخیم و محکم، می‌گذرد. در نتیجه‌ی تمرینات,سایت هیپنوتیسم دات ای آر, زیاد می‌توان آن را به جاهای دوردست فرستاد. مرتاضین هندی می‌توانند پس از سال‌ها زحمت و ریاضت، معمول یا خودشان را به این حالت بیندازند. تاکنون عکس‌های مختلفی از این مجسمه به وسیله عاملیبن خیلی مجرب برداشته شده که حاکی از حقایقی است.

این تجربیات باید در هوای خشک و صاف و بدون بارانی انجام گیرد، برای این که عامل بتواند معمول را به این خواب‌های سنگین ببرد اقلاً یک سال یا بیشتر وقت لازم است که فقط با یک معمول مورد نظر مرتباً تمرین نماید تا موفقیت کامل به دست آورد.

موضوعی که این‌جا قابل بحث است اسپیریتیزم می‌باشد. احضار ارواح و فلسفه‌ی آن به طور کلی در این سایت مورد بحث نبوده، ولی با توجه به خواب‌های آخری و حالات مختلف مغناطیسی، حقایقی روشن می‌شود و امیدوارم در اتیه نزدیکی بتوانم  راجع به این موضوع نیز با انتشار مطالبی اطلاعات جالبی را در دسترس علاقه‌مندان محترم بگذارم، البته موضوع رابطه با ارواح و احضار روح مردگان و عکس‌برداری از گذشتگان احتیاج به مدیوم دارد که باید  کاملاً مجرب و کارکرده و تربیت شده باشد.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

حالت چهارم تا ششم هیپنوتیزم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم