آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

تمام هیپنوتیزمها خود هیپنوتیزمی هستند

0

تمام هیپنوتیزمها خود هیپنوتیزمی هستند

مولفین در برنامه تحقیقی ۵ ساله خود  با بیماران ، برای دریافتن  این که هیپنوتیزم ( خواب مصنوعی ) چه می تواند انجام دهد ، به این نتیجه رسیدند که ، از آنجایی که تمام هیپنوتیزمها خود هیپنوتیزمی هستند ، فردی معمولی  نیز می تواند فن خود هیپنوتیزمی را برای بردن اعتماد و میل به زندگی و فضایل واقعی دیگر ، به انتخاب خود فراگیرد . فرد توسط افکار خود یا اندیشه های تلقین شده به وی ، تحت تأثیر قرار می گیرد .

ملوین پاورز ( Melvin Powers ) متخصص مشهور هیپنوتیزم و منبع  موثق در این موضوع ، عقیده دارد که : در حقیقت شما خودتان را با قدرت هوش و تمرکز و فکری خود ، هیپنوتیزم می کنید . هیپنوتیزم کننده صرفاً وسیله ای است که از طریق او شما قادرید به مرحله هیپنوتیزم برسید .

هیپنوتیزم کننده را به مرحله خواب مصنوعی راهنمایی می کند ، ولی در حقیقت فرد به وسیله کوشش خود به حالت خواب مصنوعی می رسد و اگر میل نداشته باشد هیپنوتیزم شود,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, غیر ممکن است که هیپنوتیزم کننده بتواند او را به مرحله خواب مصنوعی بکشاند . بنابراین می بینیم که فرد همیشه مرحله خواب مصنوعی  را در اختیار دارد و همچنین عمق جوابها را کنترل می کند .

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم