آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

بیدار کردن معمول از خواب هیپنوتیزمی

0

بیدار کردن معمول از خواب هیپنوتیزمی

سوژه را در نخستین جلسه نمی‌توان بیش از نیم ساعت در خواب مصنوعی نگه داشت. مگر پس از چندین جلسه و انجام عملیات متعدد که تا چندین ساعت می‌توان مدت خواب را ادامه داد. معمولی که به خواب رفت پس از پایان عملیات به هر نحوی باشد باید بیدار نمود؛ بیدار کردن معمول باید کاملاً آرام و به تدریج صورت گیرد تا پس از بیداری  ناراحتی و سنگینی در خود احساس ننماید.

اکنون اصول بیدار کردن را به طور کامل می‌نگارم تا مبتدیان دقیقاً آن را مطالعه نموده بتوانند در موقع بیدار کردن گرفتار مشکلاتی نشوند.

در موقع بیدار کردن لازم است پاس‌های بیداری که در مبحث حرکات دست مفصلاً شرح داده‌ام، انجام گیرد، ضمناً باید تلقین نمود: «بیدرا شوید، بیدار شوید دیگر خواب بس است، به تدریج خوابتان سبک می‌شود ، بیدار شوید»

ممکن است معمول با این تلقینات بیدار شود و به حالت طبیعی برگردد، با وجود این باید تلقینات زیرین را اضافه نمود تا در خود احساس خستگی و ناراحتی نکند.

«تمام اعضای بدنتان به حالت طبیعی  برمی‌گیردد، قلب و ریه شما، اعضاء رئیسه بدن شما به طور عادی فعالیت می‌کنند با ارامش کامل از خواب بیدار شوید، از یک تا ده می شمارم با ذکر اعداد به تدریج خوابتان سبک‌تر می‌شود. در عدد ده کاملاً در حالت طبیعی بوده  و بیدار خواهید شد. یک، دو، سه ، … نه، ده بیدار شوید.»

ضمناً در این موقع انجام پاس‌های بیداری را فراموش نکنید.

به طوری که در تشریح خواب‌ها ذکر کردم بیدار نمودن معمول در این درجات هیچ‌گونه اشکالی ندارد با گفتن: «دیگر خواب بس است بیدار شوید» معمول از خواب بیدار می‌شود. ممکن است گاهی اتفاقاً بیدار نشود، باید آن موقع تلقینات آمرانه صورت گیرد، مثلاً می‌توانید بگویید: «بیدارشو بیدارشو، دیگر خواب کافی است».

مخصوصاً در شمارش اعداد با رسیدن به عدد ده دست‌ها را محکم به هم می‌زنید، امر به بیداری می‌دهید، تا بیدار شود. در این صورت معمول حتماً بیدار خواهد شد، چنانچه باز هم نتیجه‌ی مثبت گرفته نشود ممکن است به حالت خواب باقی گذارید تا پس از مدتی خود به خود بیدار شود، اگر خواستید که زودتر بیدار نمایید، می‌توانید به شرح زیر رفتار کنید:

با زدن ضربان ملایم به پاشنه‌ی پاهای معمول می‌توانید او را از خواب ببیدار کنید، دیر بیدار شدن معمول از نتایج بدخواب کردن است، معمولاً خواب,سایت هیپنوتیسم دات ای آر, حاصله از چراغ‌های پرنور با صداهای ناگهانی این نوع نتایج را در بر دارد.چنان‌چه باز هم معمول بیدار نشود می‌توان از خود وی سوال نمود که چگونه باید او را بیدار کرد.  با اجرای دستور خود معمول می توان بیدار نمود.

باید توجه داشته باشید که اجرای هر عمل و تمرینی خواب معمول سنگین‌تر می‌شود بدین ترتیب از خواب‌های سنگین دیرتر بیدار می‌گردد، در این مواقع عامل نباید دست و پای خود را گم کرده در بیداری معمول تعجیب نماید، به آرامی و با اجرای دستورات فوق می‌توان نتیجه گرفت. 

هم‌چنین می‌توان با صدا زدن معمول به نام، او را از خواب بیدار کرد. این طریقه  بهترین و سهل‌ترین دستور بیدار نمودن است. عاملین مبتدی تا می‌توانند باید در موقع خوابانیدن بیشتر دقت کرده تمرکز قوای دماغی داشته باشند تا در موقع بیدار کردن گرفتار این نوع مشکلات نشوند.

بعد از بیداری چنان‌چه معمول اظهار خستگی نماید می‌توانید با انجام پاس‌های سریع بیداری بخصوص پاس رفع خستگی معمول را به حال طبیعی برگردانیده و خستگی را از وی برطرف کنید.

چنان‌که در حین خواب عملیاتی را سوژه انجام داده باشد، بعد از بیدار  شدن بهتر است وادارید، مختصری ورزش بدنی خیلی سبک انجام دهد، تا کاملاً خستگی بدن وی خارج گردد.

به خاطر داشته باشید اگر می‌خواهید موفقیت بیشتری را در این دانش به دست آورید بهتر است اشخاصی را که خواب می کنید بعد از بیداری کاملاً به حالت اولیه برگردانید و برای این منظور می‌توانید تلقین کنید: «کاملاً  به حالت طبیعی هستید، و در خود احساس خوشحالی و راحتی می نمایید.»

با این ترتیب معمولین را به عملیات خود علاقه‌مند کرده و  موفقیت بیشتری را به دست خواهید آورد.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

بیدار کردن معمول از خواب هیپنوتیزمی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم