آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

بهداشت و تقویت چشم

0

نگاه مانیه تیزم ور

حس بینایی که وسیله‌ی آن چشم‌هاست مهم‌ترین و کامل‌ترین حواس بدن انسان و حیوانات دیگر محسوب بوده از لحاظ بسیاری از معلومات ذهنی و دانش‌های بشری ادراکی‌ترین و از لحاظ صنایع مستظرفه و دیگر هنرهای زیبا چون نقاشی و غیره صنعتی‌ترین حواس است، بخصوص اهمیت آن از لحاظ اجتماعی در موقع نوشتن چیزی معلوم می‌گردد که وسیله تفهیم و تفهم می‌باشد.

به طور کلی حسن بینایی، قادر است کار حواس دیگر چون حس بساوایی را انجام دهد. در صورت پرورش دادن آن، استفاده‌های بزرگی می‌توان از این عضو برد، نخستین اصلی که در پرورش چشم و تمرینات آن از لحاظ نیروی مغناطیس باید مراعات شود عبارت از بهداشت صحیح آن است یعنی ابتدا چشم را باید پاکیزه نگاه داشته با آب سرد مرتباً شستشو داد،هم‌چنین از تحریکات شدید چون تابش نور قوی و کار کردن در نور کم و ضعیف جلوگیری نمود،دیگر فاصله بین چشم‌ها و چیزی که روی آن کار می‌کنیم در حدود ۳۰ سانت باید باشد تا سبب امراضی مختلف چشم چون نزدیک بینی و غیره نگردد.

هیچ وقت نباید، با دست‌های آلوده چشم را مالش یا فشار داد، این عضو حساس احتیاج زیادی به بهداشت داشته از کوچک‌ترین چیزی متأثر شده و ممکن است سلامتی خود را از دست بدهد، این حساسیت به اندازه‌ای است که تمام اختلالات و بیماری‌های درونی و موضعی، امور روحی و احساساتی، امراض ارثی از بدو کودکی در آن منعکس گشته آثاری از خود باقی می‌گذارند،(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) با مطالعه در علایم آن می‌توان به حقایقی پی برد که معتقدین آن را از اسرار خلقت می‌دانند و این دانش به نام ایریسکوپی یعنی دانش شناسایی عنبیه معروف گردیده.

مقاومت بدن انسان و استعدادهای مختلف اعضاء در برابر کار و سختی‌ها و شداید با علائم مخصوصی در عنبیه چشم‌ها انعکاس دارد، به طوری که می‌توان به وسیله مطالعه دقیق در آن، طول عمر  و آینده صاحبش را تشخیص داده و پیشگویی نمود.

چشم بالاخره آثار بسیاری دارد از زمان‌های قدیم بشر به نیروی آن پی برده در موقع معین بخصوص در تداوی روحی و معالجات بیماری‌های روانی از آن استفاده کرده است.

منظور از تقویت چشم‌ها عبارت از مژه نزدن و عادت به نگاه تیز مغناطیسی است، که از نظری خیلی سهل و آسان می‌باشد، عامل باید طوری عادت نماید، در موقع بیداری مژه بر هم نگذارد، با توجه به بهداشت لازم، با انجام تمریناتی، می­توان این عادت را در خود ایجاد نمود، به طوری که در تمام مدت بیداری مژگان روی هم قرار نگیرد، هم‌چنین از بهم زدن غیرطبیعی آنها باید خودداری کرد. ضمناً طوری برنامه‌ی روزانه خود را مرتب نمود که شب‌ها در نتیجه‌ی مطالعه‌ی زیاد، چشم‌ها خسته نشوند و به مرور زمان تمرینات بعدی سایت  را انجام داده در بهداشت و  تقویت آنها کوشید.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم