آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

باید کینه ها را زدود

0

باید کینه ها را زدود

علم و روان شناسی و سایر علوم مرتبط با سلامتی بشر ثابت کرده اند که خشم، قهر و انتقام جوئی، بزرگترین آفت و بلای سلامتی است. شما خواننده محترم، اگر قصد دارید زندگی آرام و سالمی داشته باشید، خشم ها، کینه ها و انتقام جوئی ها را بی خیال شوید و به دور اندازید. قلب های نازنین شما باید مملو از عشق به همنوعان، خویشان و فرزندان شما باشد که انرژی های شما را برای زندگی و بودن در کنار عزیزانتان افزایش دهد، دشمنان شما و آنهایی که به شما بدی کردند چه ارزشی دارند که در قلب خود آنها را محکم و دو دستی نگه می دارید و حاضر نیستید رهایشان کنید؟ باور کنید کینه و نفرت از دشمنان و کسانی که به شما ستم کرده اند آنقدر حجیم و فضاگیر هستند که تمامی قلب شما را اشغال می کنند و جائی برای عشق و دوست داشتن عزیزانتان باقی نمی گذارند. دیگران اگر به شما بد کردند بهتر است شما بخشیدن را بیاموزید و آنها را ببخشید، اگر واقعاً نمی توانید ببخشید، یک راه میان بُر وجود دارد، آنها را به خداوند بزرگ واگذار کنید. مگر نه این است که ما همواره به خداوند ایمان و اعتماد داریم و مطمئن هستیم که او بر خلاف مصلحت  ما عمل نمی کند و بیشتر از پدر و مادر، دوستمان دارد، پس بیایید کینه ها و نفرت ها را رها کنید و فهرست ستم کنندگان به خود را به خداوند تحویل دهید و از او بخواهید هر طور خودش می خواهد میان شما قضاوت و عمل نماید. با این کار قلب خود را از کینه ها و نفرت ها خارج ساخته و به خود کمک خواهید کرد تا دعاهای شما در حق دوستانتان مستجاب شود. قلبی که از سیاهی نفرت و کینه پاک شده باشد می تواند نور الهی را جذب نماید و دعای صاحبان چنین قلب هایی مستجاب تر خواهد بود.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

******************************

باید کینه ها را زدود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم