آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

افزایش مغناطیس شخصی

0

افزایش مغناطیس شخصی

باید توجه داشت بدون تقویت نیروی اراده نمی­توان از قوای دیگر روانی استفاده نمود، بالعکس با نیرومند کردن قوای دقت و قضاوت، تداعی معانی و حافظه، بالاخره تصور که هر کدام در زندگی ما نقش بزرگی را به عهده دارند،  اراده نیرومند به وجود می­آید، برای رسیدن به این مقصود و عالی بایستی هر یک از این نیروها را با علی درجه­ی خود تربیت و تقویت نمود بخصوص لازمست در نیرومند کردن حافظه، اصول صراحت یا تصور صحیح، اعتماد به نفس، و تکرار را مراعات کرد. قوای روانی  با همدیگر روابط و بستگی کاملی دارند، نیرومند نمودن یکی در دیگری تأثیر بسزایی داشته آن را نیرومند می­سازد. منظور از تقویت قوای روانی و اراده ایجاد رابطه­ ی کامل و همکاری بدون نقص بین کلیه اعضاء بدن بوده، غایت آن نیرومند ساختن سیستم اعصاب می­باشد زیرا هر عضوی از اعضاء بدن به وسیله­ ی اعصاب با مراکز معینی از مغز ارتباط دارد، اشخاصی که دارای حالات طبیعی هستند، بین اعضاء بدن و مغز ایشان، همکاری قابل ملاحظه­ ای موجود است.

نیروی مغناطیسی در نتیجه‌ی پرورش و نیروی دماغی، تربیت بدن، تقویت  اعصاب و نیروهای روانی، به دست می‌آید، از این جهت از احساساتی  مثل اضطراب و لرزش ناگهانی  و ترس از فلاکت و فقر که اعصاب را ضعیف و سست می‌نمایند، باید دوری کرد و هم‌چنین تغییر رأی دادن، دو دل بودن، بی‌تصمیمی در کارها نیروی مغناطیس را زایل می‌سازد. باید طوری عادت کرد و به تمرینات خود ادامه داد که این نوع احساسات و عوامل مضر در سلسله‌ی اعصاب رسوخ نکرده و ایجاد ناراحتی‌هایی ننماید.

ضعف و عدم آرامش سیستم اعصاب و افکار مغناطیس بدن را زایل  و پایمال ساخته زحمات شما را بی‌نتیجه می گذارد. همیشه آرامش خاطر را حفظ کرده جز از افکار خوب که جنبه مثبت دارند، فکری به خود راه ندهید و به عملیات و تمرینات خود اطمینان کامل داشته در خود ایجاد ایمان نمایید، زیرا در این صورت موفقیت با شماست.

تمرکز فکر و خیال، یکی از ارکان مغناطیسی شخصی است، بخصوص در بیماری‌های روانی موثرترین عامل  شناخته می‌شود. فکر و خیال منفی شخص را مریض و بیمار کرده و فکر و خیال مثبت درمان می‌دهد. این اصلی است که در تداوی روحی مراعات می گردد.

نیروی فکر است که به تمام اعضاء بدن انسان دستوراتی صادر کرده انجام آنها را می‌طلبد. این رابطه همیشه باقی بوده و اعضاء بدن با کمال میل و رغبت فرامین فکر را به وسیله‌ی سیستم اعصاب می‌پذیرند.

 به طوری که در مباحث قبل مطالعه کردیم، منظور از به کار بردن و استفاده نمودن از نیروهای روانی، عبارت از بالا بردن شخصیت خود در اجتماع و تقویت و ثروتمند کردن بایگانی کارخانه‌ی بدن یعنی شعور باطن است.

مسلم است چشم با فرو بستن قادر به مشاهده چیزی نیست، باید آن را باز کرد، تا ببیند و شعور ظاهر از آن استفاده کرده با اخذ  معلومات خارجی به شعور باطن دستور صادر نماید، تا ان معلومات مکتسبه را در شیارهای مغز بایگانی سازد.

تنها دیدن و مشاهده کردن برای تکمیل معلومات کافی به نظر نمی‌رسد، بلکه حس شنوایی و بساوایی و چشایی و بویایی و احساسات دیگر باید با حس بینایی همکاری نمایند تا شعور ظاهر و باطن بتوانند با کمک یکدیگر معلومات و شخصیت انسانی را بالاتر ببرند، البته در این(سایت هیپنوتیسم دات آی آر)موضوع دقت که یک عمل ذهنی است مورد لزوم می‌باشد، بدین وسیله شعور ظاهر دقیقاً معلومات لازم را اخذ کرده به شعور باطن تحویل می‌دهد تا گنجینه بایگانی شعور باطن اهمیت پیدا کرده شخصیت کاملی را به وجود آورد، در نتیجه با یک اراده مداوم هر کس می‌تواند در هر مقامی که باشد با توجه به مسایل فوق، شخصیت خود را تکمیل کرده قادر و توانا شود.

برای تقویت اراده باید از تلقین به نفس استفاده نمود، بدین ترتیب که در یک اتاق نیمه روشن روی صندلی راحتی بنشینید، به خود تلقین کنید که از هر حیث نیرومند بوده قوای مغناطیسی بدن خود را تقویت نموده‌اید، یا در همین اتاق بدون توجه به جریانات خارجی، و آنچه در خارج از اتاق می‌گذرد، مشغول مطالعه کتابی شده با آهنگ مخصوص آن را قرائت کرده، تمام توجه خود را معطوف سطور آن نمایید یا روی چند سطر  از کتاب توجه کرده درباره آن فکر صحیح کنید تا پس از مدتی اراده شما قوی شده بتوانید چند ساعت خیالات و اراده خود را مطیع خود سازید. تنهایی و سکوت توأم با تمرکز افکار و خیالات، اراده را نیرومند می‌سازد.

هم چنین می‌توانید روزانه با انجام برنامه مرتبی کارهای خود را تحت کنترل سخت قرار داده در هر ساعت معینی مشغول کار بخصوص و معینی شوید، چنان‌چه پیش آمدی روی دهد با وجود آن برنامه اصلی را انجام و به پایان برسانید. به هیچ چیز خود را متوجه نساخته مشغول نشوید، مگر انچه را که اراده خواسته یا جزو برنامه تنظیمی است، این بهترین تمرین و ورزش برای تقویت نیروی اراده است. با چند روز(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) تمرین موفقیت بزرگی را به دست خواهید آورد، خود شخصاً قضاوت خواهید کرد که کاملاً عوض شده تغییر یافته‌اید. شخصیت‌ شما همان شخصیت چند روز قبل نمی‌باشد شخصی پرکارو  بانفوذ شده و در تمام کارها اراده خود را دخالت می‌دهید.

باید همیشه بر افکار خود مسلط شوید، افکار موهوم و ترس‌آور را از خود دور کرده فکر را برای انجام اعمال صحیح و درست به کار بیاندازید. می‌توانید با تفکر به وقایع نیم ساعت یا یک ساعت قبل، قوای فکری خود را تمرکز دهید، مطالعه دقیق تاریخ گذشته و شرح حال گذشتگان، اراده شما را تقویت کرده برای پیروزی‌ها سرمشق‌های خوبی از لابه‌لای آنها پیدا خواهید کرد.

برای تربیت اراده لازم است در انجام هر کاری فقط بدان کار فکر نمایید. در موقع استراحت فقط استراحت و خواب فکر کنید، در موقع غذا خوردن نظر و خیالتان برای خوردن غذا باشد، البته توأم با تلقین به نفس مبنی بر این‌که هر ان قوای مغنایسی بدن شما تقویت پیدا کرده و نیرومند می‌شود.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم