آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

اسرار سنگهای شفا بخش قسمت اول

0

برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب شفا

اسرار سنگهای شفا بخش قسمت اول

اسرار سنگهای شفا بخش قسمت اول

1

بر گرفته از ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴ گانه سلامتی

آشنایی با اسرار سنگهای شفا بخش برگفته از نرم افزار ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴گانه سلامتی

سنگ آزوریت

 

 

کلیات

آزوریت سنگی به رنگ آبی پر رنگ و بسیار شکننده است ، که اغلب در کشورهای استرالیا ، ایالت متحده آمریکا و فرانسه یافت می شود .

 

تأثیر بر بدن انسان

طی یک سری اقدامات ، آزوریت می تواند درمان را تسریع کند . این سنگ دارای قدرتی است که به انسداد و موانع جسمانی خاتمه می دهد . سیستم مرکز عصبی و کلاً عصب ها را تقویت می کند و محرکی برای تمرکز حواس است . به علاوه مفصل ها را تقویتت می کند و جریان گردش خون را متعادل می سازد .

تأثیر بر روح و روان

آزوریت باعث می شود بهتر حواسمان را جمع کنیم و تصوراتی را که از گذشته داریم رها سازیم و به رویداد های جدید زندگی توجه کنیم . این سنگ در مدیتیشن بسیار مفید واقع می شود ، زیرا آگاهی ما را زیاد می کند و دید ما را نسبت به وظایفمان باز می کند .

محل چاکرا

می توان از آزوریت برای تمام چاکراها استفاده کرد ، اما چاکرای پیشانی بسیار قابل توجه است و باعث باز شدن چشم سوم می شود .

خصوصیات

آزوریت باعث تقویت تمرکز حواس می شود . این سنگ برای دانش آموزان ، دانشجویان و افرادی که کارهای فکری انجام می دهند توصیه می شود . بهتر است آن را بر روی میز تحریر و یا دفتر کارشان قرار دهند ، برای آنکه استدلالهایشان به روش آسان و مختصری صورت گیرد .

 

 

فروش و نگهداری

با توجه به تحقیقات ما ، آزوریت تنها به صورت سنگی نتراشیده یافت می شود . نگهداری این سنگ به طریقه شستشو صورت نمی گیرد بلکه باید آن را در ماه یک بار نمک خشک دریا آغشته کنید . این سنگ بسیار شکننده است و توجه داشته باشید که آن را مدت زمان طولانی در برابر نور خورشید قرار ندهید ( یعنی بیشتر از یک ساعت نشود . )

جهت آشنایی بیشتر با سنگهای دیگر و دیگر بخش های نرم افزار مانند آموزش یوگا و آشنایی با گیاهان شفا بخش و طب امامان و ادعیه و اذکار و از همه مهم تر نسخه های ویژه این اپلای می توانید نرم افزار ۱۰۰ باب شفا و اسرار ۴ گانه سلامتی را دانلود نمایید البته این مژده را به شما میدهم که با وارد کردن کد inapply20 می توانید از ۲۰% تخفیف ویژه نوروزی برخوردار شوید .

shafa111

 


نظرات بسته میباشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم