آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

از بین بردن سردرد در ۱۰ دقیقه

0

رازی برای قطع سردرد در ۱۰ دقیقه

 دستور اول :

بااین راز شما می توانید در۱۰ دقیقه  سردرد را قعطع نمایید  برای این کار بر روی یک  تکه پوسته خارجی  غیر قابل  خوردن  ودور ریختنی  پیاز دوحرف ق-ط-رابه همین صورتی که می بینید با مداد بنویسید توصیه می کنم  حتما باید مدادباشد و بعد از نوشتن آنرا از جهت نوشته بر روی محل  سردرد قرار داده  وبرای ده دقیقه محکم ببندید.

نکات بسیار مهم:

۱-به هیچ وجه نباید بیشتر از ۱۰دقیقه طول بکشد چون باعث فشار به مریض می شود .

۲-بهتر است بیمار دراز کشیده وبالشتی زیر مچ پاهای او قرار داد تا پاهایش در سطحی  بلندتر از سرش قرار بگیرند.

۳-بعد از ده دقیقه پوسته  را بر داشته  وتکه تکه کرده  در مسیر آب پاک یا در باغچه یا جای  مشابه که تمیز باشد دفن کنید  بنابراین از انداختن آن در دستشوئی  یا جاهای نجس جدا خودداری کنید.

دستور دوم :

برای قعطع سریع هر نوع سردرد ی برروی پیشانی  مریض  با خودکار یا روان نویس  سیاه  این حرف را بنویسید.           (ش ع ص ن ح ا  ص)

دستور سوم:

قطع سردردهای مزمن

برای قطع همیشگی سردردمی توانید از دستور زیر کمک  بگیرید تا برای همیشه  از سردرد خلاص شوید باهمان محلول گلاب وزعفران  در روز یکشنبه  ساعت اول روحانی  و بر روی کاغذ ۹۰ تا حرف (ص)نوشته  ودر دنباله  حروف سوره (الملک)رابه صورت کامل  وغیر مقطعه  نوشته ودر آخر آن این دعا را اضافه کنید .   

  


سپس مقداری کندر و جاوی را در آتش سوزانده و بر گه راروی دود آن  بگیرید تادود به همه جای آن برسد .سپس بدهید مریض همیشه همراه کند .

قاعده:

۱-جاوی یک نوع بخور است که متاسفانه در برخی عطاری  های ایرانی  به اسم (حسن لبه)یا(حسن لبان)عرضه می شود .در صورتی که این اسم  برای حاوی کاملا غلط است و این اسم فارسی (حسن لبه)به اشتباه بجای  (حصاه لبان)که همان سنگ کندر است  رایج شده  که لازم است به این  امر دقت کنید.

حاوی یک نوع بخور سنگی است  که غالبا سیاه بوده  ورگه های  نامنظم سفیدی در آن هست.

جاوی: (ص نسبی ) منسوب بجاوه : لبان جاوی ، بخور جاوی . و آن عطر یا اسانسی است که از سوماترا میاورند و چون عرب سوماترا را جاوه گوید این گیاه را بنسبت به آن جاوی خواند و بهترین و سفیدترین قسم آن در سوماترا بدست می آید. (از دزی ). عسل اللبنی . میعه . لبان جائی . بخورجاوی . حسن لبه . عسلبند . زعفران شما میتواندید اگر جاوی در دسترس ندارید از زعفران استفاده کنید

کندر: که همه جا یافت میشود میتواندی از عطاری ها تهیه کنید

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم