آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

ارزش مادی مانیه تیزم ور

0

ارزش مادی مانیه تیزم ور نیز عبارتند از:

۱-حرکات دست

۲- نگاه مغناطیسی

این دو عامل از خصوصیات مادی مانیه‌تیزور محسوب است، در عین حال با معنویات بستگی داشته ناقل نیروی مغناطیسی بوده، به وسیله آن می‌توان معمولین را به خواب برد. در فصول بعد راجع به این دو عامل بحث خواهد شد.

با توجه به مضامین این مبحث، حقیقت علم قیافه‌شناسی و کف‌‌بینی روشن می‌شود. منظور این که هر کس را می‌توان با مشاهده قیافه و مطالعه حرکات و اطوار بخصوص گفتار و طرز معاشرت شناخت، به همین جهت است که نخستین شرط شناختن دیگران و تسلط بر اطرافیان، عبارت از خودشناسی نیز بوده و داشتن  یک شخصیت قابل احترام و پرنفوذ لازم می‌باشد.

موفقیت عاملین مجرب بیشتر در نتیجه قیافه‌شناسی آنان بوده معمولین حساس را با یک نگاه تشخیص داده و در انتظار عملیات خود را با موفقیت کاملی پایان می‌دهند، بدین جهت لازم است علاقه‌مندان این علوم اطلاعاتی از قیافه‌شناسی نیز داشته باشند. مطالعه کتاب‌های مربوط به آن به راه پیشرفت کار آنان لازم و واجب به نظر می‌رسد و در اتیه نزدیکی راجع بدان نیز مطالبی در این سایت قرار داده و در دسترس علاقه‌مندان خواهم گذاشت تا بتوانند در این قسمت معلومات کافی اخذ نمایند.

 حمام

پس از انجام تمرینات ورزش و تنفس، لازم است  دوش اب سرد را نیز در اخر  برنامه بگنجانید. آب تنی مرتب در پرورش عضلات و طرز تنفس صحیح که منجر به اصلاح گردش خون می‌شود دخالت داشته و در برنامه‌ی روزانه مقام پر ارزشی را دارا است.

موقع دوش  گرفتن ریه‌ها را کاملاً از هوا خالی کرده به محض تماس  با آب نفس  عمیق بکشید، اگر مقاومت بدن شما از لحاظ جوان بودن یا داشتن استعداد بدنیف زیاد باشد مرتباً از دوش آب سرد استفاده نمایید، چنان‌چه قدری افتاده و مسن هستید می‌توانید با آب ۳۷ درجه حرارت استحمام نمایید.

حمام گرم چندان خوب نیست ولی می‌توانید هفته‌ای یک بار به فاصله  یک ساعت پس از تناول غذا از ان استفاده کنید. در نظافت بدن باید  بیشتر دقت نمایید بخصوص در موقع شست و شوی سر و صورت تا می‌توانید دست‌ها را تا آرنج و سر را تا گردن با آب سرد بشویید.

حمام سرد یا دوش آب ۳۷ درجه همیشه و همه وقت طبق برنامه باید صورت گیرد و نباید از برنامه‌ی روزانه حذف شود. گاهی نیز چنان چه وسیله موجود باشد، حمام دریا پس از صرف یک فنجان چایی یا قهوه، صبح زود مفید است. کسانی که مبتلا به مرض رماتیسم هستند حمام دریا از بروزات(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) آن جلوگیری کرده و در بهبودی مرض موثر خواهد بود، پس از حمام دریا بهتر آن که با کف دست به طور ملایم به پوست بدن ماساژ و مالش داده به طوری که رنگ پوست قرمز شود. این عمل در تسریع جریان خون مفید خواهد بود، مخصوصاً مالش با روغن زیتون خالی از فایده نیست، هم‌چنین دراز کشیدن روی ماسه‌های گرم ساحلی بسیار مفید بوده در نیرومندی عضلات بدن نقش بزرگی را دارا می‌باشد.

مالش به وسیله حوله و ماساژ با دست به ترتیبی که از قسمت‌های دور بدن به طرف مرکز آن یعنی قلب انجام گیرد، لازم می‌باشد برای استفاده و یاد گرفتن طرز آن ممکن است از کتاب های دیگر یا از پزشک مخصوص جویا شد. بالاخره در این مبحث جا دارد اسمی از حمام آفتاب نیز برده شود، آنانی که مرض عصبی دارند یا مبتلا به مرض سل هستند این حمام چندان مفید نیست، باید حمام آفتاب را از کمترین مدت شروع کرده و به تدریج به آن افزود. در مناطقی  که آفتاب زیاد گرم است این نوع حمام باید به وقت صبح که تابش آفتاب مایل است انجام گیرد.

به طوری که ملاحظه می‌فرمایید دستورات این سایت تماماً برای بهتر زیستن است, تا بیماری خانه‌ی بدن شما را ترک نکرده، نخواهید توانست نیروی حیاتی لازم را ذخیره نمایید. سیاله مغناطیسی شخصی وقتی از اعضاء بدن شما و فکر شما تشعشع خواهد کرد که دارای تن سالم و فکر سلیم باشید، بدان جهت باید دستورات ما را نکته به نکته مراعات نموده و بدان‌ها عمل نمایید تا نتیجه مثبتی گرفته و موفقیت کامل پیدا کرده و نیرومند شوید.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم