آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

یس مغربی,شرح کامل دعای یس مغربی

86

 

 

 

شرح کامل دعای یس مغربی

ختم سوره مبارکه «یس» دارای اثرات مطلوب است و نتیجه مادی و معنوی و بی‌حد و حصری دارد، این همه خیرات و برکات سوره «یس» به این علت است که قلب قرآن بوده و در شأن و منزلت پیامبر خاتم نازل شده است، در واقع این سوره مجموعه عقاید پیامبر است و اصول دین در آن مکنون و محفوظ است.

یکی از روش‌های ختم سوره «یس»، یاسین «مغربی» است که از کتاب «سّرُ‌المُستَتِر» منسوب به شیخ بهایی استنتاج شده است.

 «مغربی شخصی بوده به نام «ابی‌عبدالله‌محمد‌بن‌یعقوب تونسی مغربی» که این ختم به او منسوب است. او دارای کتب عرفانی و تفسیری فراوانی است که مرحوم نراقی در کتاب خزائن برخی از آن را به تناسب ذکر کرده، وی معتقد به این است که حروف قرآن دارای روح بوده و برای انس با آن خلوت لازم است.

بنابراین تمام حروف سوره «یس» دارای روح و این حروف کالبد آن است که باید به آن روح رسید.

 اللهم بحرمه یس این مریض را شفا ده فورا شفا یابد
 

یاسین مغربی چنان است که در بین آیات سوره مبارکه یاسین دعاها و ذکرها و آیات دیگری از قرآن مجید خوانده می شود. و برای این دعا خاصیت بسیار نوشته شده است:

متن کامل دعای یس مغربی:

بسم الله الرحمن الرحیم

یس یس یس یس یس صَلَی اللهُ عَلَیهِ وَ آلِه وَ القُرانِ الحَکیم اِنَّکَ لَمِنَ المُرسَلینَ عَلی صِراطِ

المُستَقیم تَنزیلَ العَزیزِ الرَّحیمِ لِتُنذِرَ قَوماً ما اُنذِرَ آباؤُهُم فَهم غافِلونَ لَقَد حَقَّ القَولُ عَلی

اَکثَرِهِم فَهُم لایُومِنونَ إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلاَلاً فَهِیَ إِلَى الأَذْقَانِ فَهُم مُّقْمَحُونَ وَ جَعَلنا مِن

بَینِ اَیدیهِم سَداًوَ مِن خَلفِهِم سَداً فَاَغشَیناهُم فَهُم لایُبصِرونَ وَ سَواءٌ عَلَیهِم ءََأََنذَرتَهُم اَم لَم

تُنذِرهُم لایومنون اِنَّما تُنذِرُ مَنِ اتََّبَعَ الذّکر وَ خَشیَ الرَّحمن بِالغَیب فَبَشِّرهُ بِمََغفِرَهٍ وَ اَجرٍِ کَریمٍ

اِنّا نَحنُ نُحیِی المَوتی وَ نَکتُبُ ما قَدَّموا وَ آثارَهُم وَ کُلَّ شَی ءٍ اَحصَیناهُ فی اِمامٍ مُبینِ بِسْمِ

اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم وَالشَّمْسِ وَضُحَاهَا وَالْقَمَرِ إِذَا تَلاهَا وَالنَّهَارِ إِذَا جَلاهَا وَاللَّیْلِ إِذَا یَغْشَاهَا

وَالسَّمَاءِ وَمَا بَنَاهَا وَالأرْضِ وَمَا طَحَاهَا وَنَفْسٍ وَمَا سَوَّاهَا فَأَلْهَمَهَا فُجُورَهَا وَتَقْوَاهَا قَدْ أَفْلَحَ مَنْ

زَکَّاهَا وَقَدْ خَابَ مَنْ دَسَّاهَا کَذَّبَتْ ثَمُودُ بِطَغْوَاهَا إِذِ انْبَعَثَ أَشْقَاهَا فَقَالَ لَهُمْ رَسُولُ اللَّهِ نَاقَهَ اللَّهِ

وَسُقْیَاهَا فَکَذَّبُوهُ فَعَقَرُوهَا فَدَمْدَمَ عَلَیْهِمْ رَبُّهُمْ بِذَنْبِهِمْ فَسَوَّاهَا وَلا یَخَافُ عُقْبَاهَا

پانزده بار بگوید:

 بحقّ ایاک نعبد و ایاک نستعین 

وبگوید:اَنَا الفَقیر ذُو الحاجَه  اللهم سَخِّر لی فلان زائیده فلان کَما سَخَّرتَ فرعونَ لِموسی و

لَیِّن قلبَهُ کَما لَیَّنتَ الحَدیدَ لِداوود علیه السلام لایَخلُقُ اِلّا بِاِذنِکَ حَیاتُهُ و ناصیَتُهُ فی قَبضَتِکَ

و(قَلبُهُ) فی یَدِکَ و جَلََّ شَأنَُکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین اَللهُمَّ اَجذِب قَلبَ فلان زائیده فلان کَما یَجذِبُ

الحَدیدَ المِغناطیس وَ اَجذِب روحَهُ و جَسَدَهُ و جَمیعِ اَعضائِهِ بِحَقِّ اَنبیائِکَ المُرسَلینَ

والملائکه المقرّبین و بِحَقِّ یس وَ القُرانِ الحَکیم و بِحَقِّ الم ذالک الکِتاب لارَیبَ فیهِ هُدًى

لِّلْمُتَّقِینَ الذینَ یؤمنونَ بالغیبِ و یقیمون الصلوهَ و ممّا رزَقناهُم ینفِقونَ و بِحَقِّ الم اللّهُ لا إِلَهَ

إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ و بِحَقِّ الم  تَنْزِیلُ الْکِتابِ لا رَیْبَ فِیهِ مِنْ رَبِّ الْعالَمِینَ وبحقّ کهیعص وَ

بِحَقِّ حمعسق ذِکرُ رَحمَهِ رَبّکَ عَبدهُ ذَکَریّا اِذ نادی رَبَّهُ نِداءً خَفیاً 

قال رَبِّّ اِنّی وَهَنَ العَظمُ مِنّی وَ اشتَعَلَ الرّأسُ شیباً وَ بِحق طه ما اَنزَلناهُ عَلَیکَ القُران

لِتَشقی اِلّا تَذکِرَه لِمَن یَخشی وَ بحَقِّ حمعسق کذالک یوحی الیک وَ بحَقِّ وَالطّور وَ کِتاب

مَسطور فی رقٍّ مَنشور وَ البَیتِ المَعمور وَ السَّقف المَرفوع وَ البَحر المَسجور وَ بِحَقِّ ن وَ

القَلَم وَ ما یَسطُرون وَ بِحَقِّ جَمیعِ الاَنبیاءِ وَ المُرسَلین وَ سُوَرِ القُرانِ العَظیم وَ بِحَقِّ اَسماءِکَ

الحسنی المُکَرَّمَه المُطَهَّرَه وَ بِحَقِّ العَرشِ وَ الکُرسی وَ المَلائِکَهِ المُقَرَّبین وَ بِحُرمَهِ السََّمواتِ

السَّبعِ وَ الکَواکِب السَّیارَه وَ السَّماءِ ذاتِ البُروجِ وَ الیَومِ المَوعود وَ شاهِدٍ وَ مَشهودٍ وَ بحَقِّ

وَالسَّماءِ وَالطّارِقِ وَالنَّجمِ الثّاقِب اِن کُلُّ لَمّا عَلَیها حافِظ وَ بِحَقِّ وَ الفَجرِوَ لَیالٍ عَشرٍ وَ الشَّفعِ وَ

الوَتر وَالیل اِذا یَسر وَ بِحَقِّ وَ التّینِ وَ الزَّیتونِ وَ طورِ سینینَ 

وَهذَا البَلَدِالاَمین وَ بِحَقِّ الحُرمَهِ بَیت المُقَدَّس وَ بحَقِّک وَ عزّتک وَ بِحَقِّ قُدرَتِکَ وَ سَلطَنَتِکَ وَ

بِحُرمَهِ اَنبیائِکَ وَ بِحَقِّ اَولِیائِکَ وَ بِحَقِّ اَصفِیائِکَ وَ بحَقِّ عِبادکَ الصّالِحین یا رَبَّ العالَمین وَ یا

خَیرَ النّاصِرین وَیا قاضِیَ حَوائِجِ الطّالِبین وَ یا مُجیبَ الدَّعَوات وَ یا مُقیلَ العَثَرات وَ یا وَلیَ

الحَسَنات وَ یا دافِعَ السَّیِئات اِقضِ حاجَتی بِحُرمَهِ مُحمد و ال محمدبِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین

 محبت فلان زائیده فلان بدل و قلب و جسد فلان زائیده فلان

وَاضرِب لَهُم مَثَلاً اَصحابَ القَریَهِ اِذ جائَهَا المُرسَلونَ اِذ اَرسَلنا اِلَیهِمُ اثنیَنِ فَکَذَّبوهُما فَعَزَّزنا

بِثالِثٍ فَقالوا اِنّا اِلَیکُم مُرسَلونَ وَ ما عَلَینا اِلّا البَلاغُ المُبینُ ، اَلّلهُمَ اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعین

حَصِّل مُراداتی …نیّت مراد خود کنید…قُل یا اَیٌّهَا الکافِرون لا اَعبُدُ ما تَعبُدون وَ لا اَنتُم عابِدونَ

ما اَعبُد وَ لا اَنا عابِدٌ ما عَبَدتُم وَ لا اَنتُم عابِدونَ ما اَعبُد لَکُم دینُکُم وَ لِیَ دین

یازده بار بگوید:

اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعین

وبگوید:اَنا الفَقیر ذو الحاجَهِ اَللهُمَ سَخِّرلی فلان زائیده فلان کَما سَخَّرتَ فِرعَون لِموسی وَ لَیِّن

قَلبَهُ کَما لَیَّنتَ الحَدید لِداوود علیه السلام فَاِنَّهُ لایَنطِقُ اِلّا بِاِذنِکَ وَ حَیاتُهُ وَ ناصِیَتُهُ فی قَبضَتِکَ

وَ قَلبَُهُ فی یَدِکَ جَلَّ ثَناؤُکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ بِحَقِّ هذِهِ الدَّعَواتِ اِنَّ اللهَ وَ مَلائِکَتِهِ یُصَّلونَ عَلَی

النَّبی یا اَیُهَا الّذینَ امَنوا صَلّوا عَلَیه وَ سَلِّموا تَسلیما ، فَلَمّا تَجَلّی رَبّهُ لِلجَبَلِ جَعَلَهُ دَکاً وَ خَرَّ

موسی صَعِقاً، اَلعَجَل اَلعَجَل اَلعَجَل ، اَقسَمتَ عَلَیکُم یا خُدّام هذِهِ الاَسماءاَن تَأتونی طائِعینَ

مُبین فی مُبین وَ بِحَقِّ صِراطٍ المُستَقیم قُل اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشَاءُ وَتَنْزِعُ

الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ تُولِجُ

اللَّیْلَ فِی النَّهَارِ وَتُولِجُ النَّهَارَ فِی اللَّیْلِ وَتُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَتُخْرِجُ الْمَیِّتَ مِنَ الْحَیِّ وَتَرْزُقُ

مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ سُؤالی اَهَیّاشَراهیّااَهَیّااَهَیّا أَءتونی اَلسّاعَه بِاَلف لاحَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلّا

بِاللهِ العَلی العَظیم یا مُجیبَ الدَّعَوات یا وَلیَ الحَسَنات یا مُقیلَ العَثَرات یا دافِعَ السَّیِئات اِقضِ

حاجَتی بِحَقّ محمد وَ الِه بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین

ــــ حاجت خود را در نظر بیاورد ـــ

 قالوا اِنّا تَطَیَّرنا بِکُم لَئِن لَم تَنتَهوا لَنَرجُمَنَّکُم وَ لَیَمَسَّنَکُم مِنّا عَذابٌ اَلیمٌ قالوا طائِرُکُم مَعَکُم

أَئِن ذُکِّرتُم

بَل اَنتُم قَومٌ مُسرِفون وَ جاءَ مِن اَقصَی المَدینَهِ رَجُلٌ یَسعی

قالَ یا قَومِ اتَّبِعوا المُرسَلین اِتَّبِعوا مَن لایَسئَلُکُم اَجراً وَ هُم مُهتَدونَ وَ مالِیَ لا اَعبُدُ الّذی

فَطَرَنی وَ اِلَیه تُرجَعون ءَأَتَخِذُ مِن دونِهِ آلِهَهً اِن یُرِدنِ الرَّحمنُ بِضُرٍ لاتُغنِی عَنّی شَفاعَتُهُم شَیئاً

وَ لایُنقِذون اِنّی اِذاً لَفی ضَلالٍ مُبینٍّ بسم الله الرحمن الرحیم اِنّا اَعطَیناکَ الکَوثَر فَصَلِّ لِرَبِّکَ

وَانحَر اِنَّ شأنِئَکَ هُوَ الاَبتَر

پانزده بار بگوید:

ِایّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعین

اَنا الفَقیرُ ذو الحاجَهِ اَللهُمَّ سَخِّرلی فلان زائیده فلان کَما سَخَّرتَ فِرعَونَ لِموسی وَ لَیِّن قَلبَهُ

کَما لَیَّنتَ الحَدید لِداود علیه السلام فَاِنَّهُ لایَنطِقُ اِلّا بِاِذنِکَ حَیاتُهُ وَ ناصیَتُهُ فی قَبضَتِک و قَلبُهُ

فی یَدک جَلَّ ثَناؤُکَ وَ اَلقَیتَ عَلَیکَ مَحَبَّتَهُ مِنّی وَ لِتُصنِعَ عَلی عَینی اِذ تَمشی اُختُکَ فَتَقولُ

هَل اَدُلُّکُم عَلی مَن یَکفِلُهُ فَرَجعناکَ اِلی اُمِِّکَ کَی تَقِرُّ عَینُها وَ لاتَحزَن وَ قَتَلتَ نَفساً فَنَجَّیناکَ

مِنَ الغَمِّ وَ فَتنّاکَ فُتوناً آمَنَ الرَّسُولُ بِمَا أُنْزِلَ إِلَیْهِ مِنْ رَبِّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ کُلٌّ آمَنَ بِاللَّهِ وَمَلائِکَتِهِ

وَکُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لا نُفَرِّقُ بَیْنَ أَحَدٍ مِنْ رُسُلِهِ وَقَالُوا سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَکَ رَبَّنَا وَإِلَیْکَ الْمَصِیرُ لا

یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلا وُسْعَهَا لَهَا مَا کَسَبَتْ وَعَلَیْهَا مَا اکْتَسَبَتْ رَبَّنَا لا تُؤَاخِذْنَا إِنْ نَسِینَا أَوْ أَخْطَأْنَا

رَبَّنَا وَلا تَحْمِلْ عَلَیْنَا إِصْرًا کَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِینَ مِنْ قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلا تُحَمِّلْنَا مَا لا طَاقَهَ لَنَا بِهِ

وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا أَنْتَ مَوْلانَا فَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ} یا خَیرَ النّاصِرینَ یا اِلهَ

العالَمینَ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ اِنّی آمَنتُ بِرَبِّکُم فَاسمَعون قیلَ ادخُلِ الجَنَّهَ قالَ یا لَیتَ

قَومی یَعلَمونَ بِما غَفَرَلی رَبّی و جَعَلَنی مِنَ المُکرَمین وَ ما اَنزَلنا عَلی قَومِهِ مِن بَعدِهِ مِن

جُندٍ مِنَ السَّماءِ وَ ما کُنّا مُنزِلینَ ، اِن کانَت اِلّا صَیحَهً واحِدَهً فَاِذاهُم خامِدون یا حَسرَهً عَلَی

العِبادِ ما یَأتیهِم مِن رَسولٍ اِلّا کانوا بِهِ یَستَهزِؤنَ اَلَم یَرَوا کَم اَهلَکنا قَبلَهُم مِنَ القُرونِ اَنَّهُم

اِلَیهِم لایَرجِعونَ وَ اِن کُلٌّ لَمّا جَمیعٌ لَدَینا مُحضَرونَ وَ آیَهٌ لَهُمُ الاَرضُ المَیتَهُ اَحیَیناها وَ اَخرَجنا

مِنها حَبّاً فَمِنهُ یَأکُلونَ وَجَعَلْنَا فِیهَا جَنَّاتٍ مِنْ نَخِیلٍ وَأَعْنَابٍ وَفَجَّرْنَا فِیهَا مِنَ الْعُیُونِ لِیَأْکُلُوا مِنْ

ثَمَرِهِ وَمَا عَمِلَتْهُ أَیْدِیهِمْ أَفَلا یَشْکُرُونَ  سُبحانَ الّذی خَلَقَ الاَزواجَ کُلَّها مِمّا تُنبِتُ الاَرضُ وَ مِن

اَنفُسِهِم وَ مِمّا لایَعلَمونَ و آیَهٌ لَهُمُ اللَّیلُ نَسلَخُ مِنهُ النَّهارَ فَاِذا هُم مُظلِمونَ وَ الشَّمسُ تَجری

لِمُستَقَرِّ لَها ذلِکَ تَقدیرُ العَزیزِ العَلیمِ وَ القَمَرَ قَدَّرناهُ مَنازِلَ حَتّی عادَ کَالعُرجونِ القَدیمِ

لَاالشَّمسُ یَنبَغی لَها اَن تُدرِکَ القَمَرَ وَ لَااللَیلُ سابِقُ النَّهارِ وَ کُلٌّ فی فَلَکٍ یَسبَحونَ وَ آیَهٌ لَهُم

اِنّا حَمَلنا ذُریَّتَهُم فِی الفُلکِ المَشحونِ وَ خَلَقنا لَهُم مِن مِثلِهِ مایَرکَبونَ وَ اِن نَشاء نُغرِقهُم

فَلاصَریخَ لَهُم وَ لاهُم یَنقِذونَ اِلّا رَحمَهً مِنّا و مَتاعاً اِلی حینٍ وَ اِذا قیلَ لَهُمُ اتَّقوا ما بَینَ اَیدیکُم

وَ ما خَلفَکُم لَعَلَّکُم تُرحَمونَ وَ ما تأتیهِم مِن آیَهٍ مِن آیاتِ رَبِّهِم اِلّا کانوا عَنها مُعرِضینَ وَ اِذا قیلَ

لَهُم اَنفِقوا مِمّا رَزَقَکُمُ اللهُ قالَ الَّذینَ کَفَروا لِلََّذینَ آمَنوا اَنُطعِمُ مَن لَو یَشاءُ اللهُ اَطعَمَهُ اِن اَنتُم

اِلّا فی ضَلالٍ مُبینٍ بسم الله الرحمن الرحیم اِذا جاءَ نَصرُاللهِ وَ الفَتح وَ رَأَیتَ النّاسَ یَدخُلونَ فی

دینِ اللهِ اَفواجاً فَسَبِّح بِحَمدِ رَبِّکَ فَاستَغفِرهُ اِنَّهُ کانَ تَوّاباً إِیَّاکَ نَعْبُدُ وَ إِیَّاکَ نَسْتَعِینُ یاسمیع

یاقریب یامجیب یارقیب یامجیب اجب انت یابرهان سامعا مطیعا بحق اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ

نَستَعین ، اَللهُمَّ سَخِّر لی فلان زائیده فلان کَما سَخَّرتَ فِرعَون لِموسی لَیِّن قَلبَهُ کَما لَیَّنتَ

الحَدید لِداوود عَلَیهِ السَّلام فَاِنَّهُ لایَنطِقُ اِلّا بِاِذنِهِ حَیاتُهُ فی قَبضَتِکَ وَ قَلبُهُ فی یَدِکَ جَلَّ یا

اَرحَمَ الرّاحِمینَ اِنَّهُ مِن سُلَیمان وَ اِنَّهُ بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم اَلّا تَعلوا عَلَیَّ وَ أتونی

مُسلِمین اعزَمُ علیکم یا ایها الارواحِ التّرابی بعزائم الله اِن کانَت اِلّا صَیحَهً واحِدَهً فَاِذاهُم جَمیعٌ

لَدَینا مُحضَرون قٌل کُلّ یَعمَلُ عَلی شاکِلَتِهِ فَرَبّکُم اَعلَمُ بِمَن هُوَ اَهدی سَبیلاً وَ بِحَقِّ وَنُنَزِّلُ مِنَ

القُرانِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحمَهٌ لِلمؤمِنین وَ لانَزیدُ الظّالِمینَ اِلّا خَساراً بِحَقِّ اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ

نَستَعین یا قاضِیَ الحاجات اِقضِ لی حاجَتی بِحُرمَهِ هذِهِ السورَهِ سُبحانَکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنت یا

رَبَّ کُلّ شَیء و وارِثه یا لا اِلهَ اِلّا اَنت رَفیعٌ جَلاله یا الله المَحمود فی کُلّ فِعالِهِ

جهت ادای دین وخلاصی از زندان ونجات ازغم واندوه(نیّت کند)

وَ یَقولونَ مَتی هذَا الوَعدُ اِن کُنتُم صادِقینَ ما یَنظُرونَ اِلّا صَیحَهً واحِدَهً تَأخُذُهُم وَ هُم یَخِصِّمونَ

فَلایَستَطیعونَ تَوصیهً وَ لا اِلی اَهلِهِم یَرجِعونَ وَ نُفِخَ فِی الصّورِفَاِذا هُم مِنَ الاَجداثِ اِلی رَبّهِم

یَنسِلونَ قالوا یا وَیلَنا مَن بَعَثَنا مِن مَرقَدِنا هذا ما وَعَدَالرَّحمنُ وَ صَدَقَ المُرسَلونَ اِن کانَت الّا

صَیحَهً واحِدَهً فَاِذاهُم جَمیعٌ لَدَینا مُحضَرونَ فَالیَومَ لاتُظلَمُ نَفسٌ شَیئاً وَ لا تُجزَونَ اِلّا ما کُنتُم

تَعلَمونَ اِنَّ اَصحابَ الجَنَّهِ الیَومَ فی شُغُلِ فاکِهونَ هُم وَ اَزواجُهُم فی ظَلالٍ عَلَی الاَرائِکِ

مُتَّکِئونَ لَهُم فیها فاکِهَهٌ وَ لَهُم مایَدَّعونَ سَلامٌ قَولاً مِن رَبِّ رحیمِ وَ امتازوالیَومَ اَیُّهَا المُجرِمونَ

اَلَم اَعهَد اِلَیکُم یا بَنی آدَمَ اَلّا تَعبُدُ الشَّیطانَ اِنَّهُ لَکُم عَدُوٌّ مُبینٌ

اَللهُمَّ سَخِّر لی فلان زائیده فلان کَما سَخَّرتَ فِرعَونَ لِموسی وَ لَیِّن قَلبَهُ کَما لَیَّنتَ الحَدیدَ

لِداوودِ عَلَیه السلام فَاِنَّهُ لایَنطِقُ اِلّا بِاِذنِکَ (حَیاتُهُ وَ) ناصیَتُهُ بِیَدِکَ وَ قَلبُهُ فی قَبضَتِکَ جَلَّ

ثَناؤُکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ وَ بِحَقِّ الم ذلِکَ الکِتابُ لارَیبَ فیه هُدَیً لِلمُتَّقینَ اَلَذینَ یؤمِنونَ

بِالغَیبِ وَ یُقیمونَ الصَّلوهَ وَ مِمّا رَزقناهُم یُنفِقونَ بسم الله الرحمن الرحیم اللَّهُ لا إِلَهَ إِلا هُوَ

الْحَیُّ الْقَیُّومُ لا تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلا نَوْمٌ لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأرْضِ مَنْ ذَا الَّذِی یَشْفَعُ

عِنْدَهُ إِلا بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلا بِمَا شَاءَ وَسِعَ

کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأرْضَ وَلا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ لا إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَدْ تَبَیَّنَ

الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَى لا انْفِصَامَ لَهَا

وَاللَّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللَّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَالَّذِینَ کَفَرُوا أَوْلِیَاؤُهُمُ

الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُولَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ الهی بِحَقِّ

اَولِیائِکَ وَ اثقیائکَ وَ دم شهدائک اِقضِ حاجَتی بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین

جهت بلند شدن رتبه و مقام

وَ اَنِ اعبُدونی هذا صِراطٌ مُستقیمٌ وَ لَقَد اَضَلَّ مِنکُم جِبِلّاً کَثیراًاَفَلَم تَکونوا تَعقِلونَ هذِهِ جَهَنَّمُ

الَّتی کُنتُم توعَدونَ اِصلَوهَا الیَومَ بِما کُنتُم تَکفُرونَ اَلیَومَ نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِّمُنا اَیدیهِم وَ

تَشهَدُ اَرجُلُهُم بِما کانوا یَکسِبونَ وَ لَو نَشاءُ لَمَسَخناهُم عَلی مَکانَتِهِم فَما استَطاعوا مٌضیّاًوَ

لایَرجِعونَ وَ مَن نُعَمِّرهُ نُنَکِّسهُ فِی الخَلقِ اَفَلا یَعقِلون اَلهمَّ بِحَقَّ اَولِیائِکَ وَ اَثقِیائِکَ وَ دَمِ

شُهَدائِکَ اِقضِ حاجَتی یا اَرحَمَ الرّاحِمین

جهت بلند شدن مرتبه

وَ اَنِ اعبُدونی هذا صِراطٌ مُستقیمٌ وَ لَقَد اَضَلَّ مِنکُم جِبِلّاً کَثیراًاَفَلَم تَکونوا تَعقِلونَ هذِهِ جَهَنَّمُ

الَّتی کُنتُم توعَدونَ اِصلَوهَا الیَومَ بِما کُنتُم تَکفُرونَ اَلیَومَ نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِّمُنا اَیدیهِم وَ

تَشهَدُ اَرجُلُهُم بِما کانوا یَکسِبونَ وَ لَو نَشاءُ لَطَمَسنا عَلی اَعیُنِهِم فَاستَبَقوا الصِّراطَ فَاَنّی

یُبصِرونَ وَ لَو نَشاءُ لَمَسَخناهُم عَلی مَکانَتِهِم فَما استَطاعوا مٌضیّاًوَ لایَرجِعونَ وَ مَن نُعَمِّرهُ

نُنَکِّسهُ فِی الخَلقِ اَفَلا یَعقِلون وَمَا عَلَّمْنَاهُ الشِّعْرَ وَمَا یَنْبَغِی لَهُ إِنْ هُوَ إِلا ذِکْرٌ وَقُرْآنٌ مُبِینٌ 

پانزده ۱۵ بار بگوید:

ایاک نعبد و ایاک نستعین

وبگوید:اَنَا الفَقیر ذُو الحاجَهاَللهُمَّ اِستَجِب لی اِنَّ الَّذینَ یَستَکبِرونَ عَن عِبادَتی وَ اَنتَ وَعدَکَ

صادِق فَنَجِّنی مِنَ الکَربِ اللهُمَّ اَنتَ غِیاثُ کلّ مَکروب وَ اَنتَ قُلتَ لاتَقنُطوا مِن رَحمَهِ الله وَ اَنتَ

لَستُ بِمَکین رَبّ اللهُمَّ اَحفِظنی مِنَ الآفاتِ وَالعاهاتِ فِی الدُّنیا وَ الآخِرَهِوَ لاتَفضَحنی عَلی

رُئوسِ الخَلائِقِ فِی الیَومِ المَوعود اَللهُ اَکبر اَللهُ اَکبر لا عندَلَکَ وَ لانِدَّلَکَ وَ لاشریکَ لَکَ وَ لا وَزیرَ

لَکَ اَنا لَکَ یاعََزیز یاعَزیز یاعَزیز تُریَنی فی مَقامی ما تقرِّبُ مِنکَ وَ تُکرِمُنی بِمَغفِرَهِ خَطیئَتی

اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیر وَ اِنَّکَ عَلی ما تشَاءُ قَدیر وَ لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلّا بِاللهِ العَلیِ العَظیم یا

رَبّ یا حَنّان یا مَنّان یا دَیّان یا غُفران یا بُرهان یا شَهید کُلِّ مَشهودِ مِمّا دونِ عَرشِکَ اِلی قَرارِ

الاَرَضین باطِلاً ما خَلا وَجهَکَ الکَریم آمَنتُ بِکَ لا اِلهَ اِلّا اَنتَ اَغِثنی اَغِثنی اَغِثنی یا غِیاثَ

المُستَغیثین

سه بار بگوید: شَلیثا

و بگوید: و صَلَی اللهُ عَلی محمد وَ آلِه اَجمَعین لِیُنذِرَ مَن کانَ حیاً وَ یَحِقَ القَولُ عَلَی الکافِرینَ

اَوَلَم یَرَوا اَنّا خَلَقنا لَهُم مِمّا عَمِلَت اَیدینا اَنعاماً فَهُم لَها مالِکونَ وَ ذَلَّلنا لَهُم فَمِنها رُُکوبُهُم وَ

مِنها یَاکُلونَ وَ لَهُم فیها مَنافِعُ وَ مَشارِبُ اَفَلا یَشکُرونَ وَ اتََّخَذوا مِن دونِ اللهِ آلِهَهً لَعَلَّهُم یُنصَرون

لایَستَطیعونَ نَصرَهُم وَ هُم لَهُم جُندٌ مُحضَرونَ وََلایَحزُنکَ قَولُهُم اِنّانَعلَمُ ما یُسِّرونَ وَ ما یُعلِنونَ

اَوَ لَم یَرَ الاِنسانُ اِنّا خَلَقناهُ مِن نُطفَهٍ فَاِذا هُوَخَصیمٌ مُبینٌ

پانزده ۱۵ بار بگوید:

ایاک نعبد و ایاک نستعین

وبگوید:اَنَا الفَقیر ذُو الحاجَه اَلّلهُمَّ اِفتَح لَنا اَبوابَ خَیرِکَ وَ فَضلِکَ وَ کَرَمِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین وَ اِذ

لَقوا الَّذینَ آمَنوا قالوا آمَنّا وَ اِذا خَلَوا اِلی شَیاطینِهِم وَ اِذا خَلا بَعضهُم الی بعض اِتَّخَذهُم بِما

فَتَحَ الله عَلَیکُم لِیُحاجّونَ بِهِ عِندَ رَبّّکُم اَفَلا تَعقِلون عَسَی الله اَن یَأتی بِالفَتحِ وَ اَمر مِن

عِندَهُ َلِیصبِحوا عَلی ما اَسَرّوا فی اَنفُسِهِم نادِمین الّذینَ یَتَرَبَّصونَ بِکُم فَاِن کانَ لَکُم فَتَحَ مِنَ

اللهِ قدّ بکم (قالوا اَلَم نَکُن مَعَکُم) قَداَنشوا اَبوابَ کُلّ شَیء وَ عِندَهُ مَفاتیحُ الغَیبِ لایَعلَمُها اِلّا

هو وَ یَعلَمُ ما فِی البَرِّ وَ البَحرِ وَ ما تَسقُطُ مِن وَرَقَهٍ اِلّا یَعلَمُهاوَ لا حَبَّهٍ فِی ظُلُماتِ الاَرضِ وَ لا

رَطبٍ وَ لا یابِسٍ اِلّا فی کِتابٍ مُبین اَلَّذینَ کَذَّبوا بِآیاتِنا وَ استَکبَروا عَنها لاتَفتَح لَهُم الاَبْواب

اَبوابُ السَّماءِ بِماءٍ مُنْهَمِرٍاَبوابَ السَّماءِوَ لایَدخُلونَ الجَنَّهِ حَتّی یَلِجُ الجَمَلُ فی سَمِّ الخَیّاط

عَلَی اللهِ تَوَکَّلنا رَبَّنا اِفتَح بَینَنا وَ بَینَ قَومِناوَاَنتَ خَیرالفاتِحین وَ لَو اَنَّ اَهلَ القُری آمَنوا وَ اتَّقوا

لَفَتَحنا عَلَیهم بَرَکات مِنَ السَّماءِ وَ الاَرضِ وَ لکِن کَذَّبوا مااَخَذناهُم بِذُنوبهُم بِما کانوا یَکسِبون

اَن تَستَفتَحوا لَقَد جائَکُمُ الفَتح وَ اِن تَنتَهوا فَهُوَ خَیر لَکُم وَ لَمّا فَتَحوا مَتاعَهُم وَجَدوا بضاعَتَهُم

رُدَّت عَلَیهم باباً مِنَ السَّماءِ فَظَلّوا فیهِ یَعرُجون حَتّی اِذا فَتَحَت یَأجوجَ وَ مَأجوجَ وَ هُم مِن کُلّ

حَدَبٍ یَنسلون حَتّی اِذا فَتَحنا عَلَیهم باباً مِنَ السَّماءِ ذا عَذابٍ شَدیدٍ سَلامٌ قَولً مِن رَبٍّ رَحیمٍ

وَ السَّلامُ عَلَیَّ یَومَ وُلِدتُ وَ یَومَ اَموتُ(وَیَومَ)اُبعَثُ حَیّاً اُدخُلوها بِسَلامٍ آمِنین وَالسَّلامُ عَلی

مَن اتَّبَعَ الهُدی وَاِذا خاطَبَهُمُ الجاهِلونَ قالوا سَلاماًلایَسمَعونَ فیها لَغواً وَ لا تَاثیماً اِلّا قیلاً

سَلاماً سَلاماً لَهُم رزقهُم فیها بُکرَهً وَ عَشیاً وَیُلقَونَ فیها تَحیَّهً وَ سَلاماً قُلنا یا نارُکونی بَرداً وَ

سَلاماً عَلی اِبراهیم قُل اَلحمدلله ربّ العالمین سَلامٌ عَلی عِبادِهِ الّذینَ اِصطَفَی الله خَیراً عَمّا

یُشرِکون سَلامٌ عَلَیکُم لانَبتَغِی الجاهِلین تَحیَّتَهُم فیها سَلام یَومَ یَلقُونَهُ وَ اَعَدَّ لَهُم اَجراً کریماً

سَلامٌ قَولاً مِن رَبّّ الرَّحیم.

سه بار ۳ بار بگوید: سَلامٌ عَلی نوحٍ فِی العالَمین سَلامٌ عَلی اِبراهیم سَلامٌ عَلی موسی وَ

هارون سَلامٌ عَلی آلِ یاسین فَاصفَح عَنهُم وَ قُل سَلام فَسَوفَ یَعلَمون وَ سَلامٌ عَلَی

المُرسَلین وَ الحَمدُ لِلّهِ رَبِّ العالَمین اُدخُلوها بِسَلامٍ آمِنین قالوا سَلاماً سَلاماً قال سلامٌ قومٌ

منکرون الّا قیلاً سلاماً فَسَلامٌ لَکَ مِن اَصحابِ الیَمین قُل یُحییهَا الَّذی اَنشَأَها اَوّلَ مَرَّهٍ وَ هُوَ

بِکُلِّ شَیءٍ عَلیم اَلَّذی جَعَلَ لَکُم مِنَ الشَّجَرِ الاَخضَرِ ناراً فَاِذا اَنتُم مِنهُ توقِدون اَوَ لَیسَ الّذی

خَلَقَ السَّمواتِ وَ الاَرض بِقادِرٍ عَلی اَن یُحییَ المَوتی وَ هُوَ الخَلّاق العَلیم

به سجده رود و ۹ بار بگوید:

بَلی قادِرٌ عَلی اَن یَقضِیَ حاجتی 

حاجات خود را ذکر کند و سر بردارد و بگوید:

بَلی وَ هُوَ الخَلّاق العَلیم اِنَّما اَمرُهُ اِذا اَرادَ شَیئاً اَن یَقولُ لَهُ کُن فَیَکون فَسُبحانَ الَّذی بِیَدِهِ

مَلَکوت کُلّ شَیءٍ وَ اِلَیهِ تُرجَعون وَ اِلهُکُم اِلهٌ واحدٌ لا اله الا هُوَ الرَّحمن الرحیم اَلله لا اله الا هُوَ

الحَیُّ القَیّوم لا تَأخُذُهُ سِنَهٌ وَ لانَوم لَهُ ما فِی السَّمواتِ وَ ما فِی الاَرضِ مَن ذَا الّذی یَشفَعُ

عِندَهُ اِلّا بِاِذنِه َعلَمُ ما بَینَ اَیدیهِم وَ ما خَلفَهُم وَ لا یُحیطونَ بِشَیءٍ مِن عِلمِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ

العَلیم اَللهُ وَلّیُ الّذینَ آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ اِلَی النّوروَ الّذینَ کَفَروا اَولِیائُهُمُ الطّاغوت

یُخرِجونَهُم مِنَ النّورِ اِلَی الظُّلُمات اولئِکَ اَصحابُ النّار هُم فیها خالدون هُوَ الّذی یُصَوِّرُکُم فِی

الاَرحامِ کَیفَ یَشاءُ لا اِلهَ اِلّا هُوَ العَزیزُ الحَکیم شَهِدَاللهُ انَّهُ لا اِلهَ اِلّا هُوَ اُولُوا العِلمِ قائِماً

بِالقِسطِ لا اِلهَ اِلّا هُوَ العَزیزُ الحَکیم اِنَّ الدّینَ عِندَاللهِ الاِسلام لا اِلهَ اِلّا هُوَ َلِیَجمَعَنَّکُم اِلی یَومَ

القِیامَهِ لا رَیبَ فیهِ مِن رَبِّ العالَمینَ وَ مَن اَصدَقُ مِنَ اللهِ حَدیثاً ذلکُمُ الله رَبّکُم لا اِلهَ اِلّا هُوَ

الخالِقِ کُلّ شَیءٍ َفاعبُدوهُ وَ اتَّبِع ما یوحی اِلَیکَ مِن رَبِّکَ لا اِلهَ اِلّا هُوَ وَاَعرِض عَنِ المُشرِکین وَ

سَلامٌ عَلَی المُرسَلین وَ الحَمدُ لِلّهِ رَبِّ العالَمین

*خواص سوره یس مغربی درجامع الدعوات کبیر *

نقل از: کتاب طم طم هندی

خواص سوره یس مغربی نقل از منبع فوق:
۱- اگر این دعا را هفت بار بر کاسه چینی که پر از آب باشد بخواند و از آن آب به خورد هر کس دهد آن شخص مطیع او گردد.

۲- اگر غایبی در سفر باشد و هفت بار به طرف او بدمد بزودی از آن سفر باز گردد.

۳- اگر سه بار مصروعی بخواند شفا یابد و مریض ۵ بار بخواند و بگوید: اللهم بحرمه یس این مریض را شفا ده فورا شفا یابد.

۴- اگر بر کاغذی بنویسد و بر کاغذ دمد عجائب بیند به قدرت خدا و همه کس او را مطیع  و فرمانبردار شود.

۵- اگراین سوره بر شیرینی بخواند و بخورد دشمن دهد دوست گردد.

۶- اگر بر عود یا زعفران و گلاب در ساعت زهره یا ساعت مشتری هفت بار بخوانند و بر اتش نهد که عود بسوزد و گلاب و زعفران تبخیر شود بیم ان باشد که از محبت دیوانه شود.

۷- اگر کسی را سحر کرده باشند سه بار این دعا و سوره مبارکه را بر پیاز بخواند و بر اتش بگذارد و خود را بر ان بدارد سحر باطل شود.

۸- اگر این سوره را در کاسه چینی یا زعفران بنویسد و بشوید و پانزده بار بخواند دل و جگر وی قوی گردد و انچه بشنود یاد گیرد و فراموش نکند.

۹- اگر این سوره را هفت بار بخواند به نیت هر کسی بخواند فورا حاضر شود.

۱۰- اگر این سوره را بر اب بخواند و با ان اب غسل کند و دو رکعت نماز بجا اورد و بعد از حمد هفت بار سوره توحید و اعوذتین(فلق و ناس) را بخواند هر حاجت مشروعه دارد براورده شود.

۱۱- اگر کسی تنگ دست باشد بعد نماز خفتن(عشاء) یک بار بخواند و صد بار صلوات بفرستد حق تعالی روزی او را فراخ کند.

۱۲- اگر کسی این سوره را با خود دارد از خطرات ارضی و سماوی محفوظ ماند.

 

 

 

86 نظرات
  1. سپیده می گوید

    ببخشید اون قسمت سوم محبت فلان زاییده فلان به دل و قلب و جسد فلان, اولی خودم و مادرم دومی شخص مورد نظر؟!
    و اینکه اگه برای ازدواج بخوام بخونم چند بار و تا کدوم قسمت باید بخونم؟!

    1. hamid-azar می گوید

      اره دوست عزیز

  2. رضا می گوید

    سلام استاد.ببخشید میشه دقیقا بفرمایید کدوم قسمت باید اسم طرف و مادرش باشه و کدوم قسمت اسم خودم و مادرم؟سوال دوم اینکه اسم شناسنامه ای باید گفته بشه یا اسم دومی که صدا میزنن طرف رو؟؟

    1. hamid-azar می گوید

      اسمی که داخل شناسنامه هست دوست من

  3. sepideh می گوید

    سلام وقتتون بخیر. استاد من میخوام یس مغربی رو به عود بخونم. باید تا کدوم قسمت خونده بشه؟! واینکه برای مسافر تا کدوم قسمت باید بخونم؟! امروز هم شنبه ۲۰ مرداد هست میتونم بخونم یا خیر

    1. hamid-azar می گوید

      باید همه را کامل بخونید

  4. haniii301 می گوید

    سلام استاد من ۵سال که قهر هستم و شوهرم منو نه برمیگردونه و نه طلاقم میده یس مغربی واسه محبت تا کجا باید بخونم؟

    1. citadm می گوید

      فرم بررسی پر کنید تا بررسی بشه

  5. الی می گوید

    ببخشید من واسه رای گرفتن تو دو تا پرونده ملکی میخوام بخونم اسامی چه کسی اونجا که نوشته فلان زاده فلان بنویسم چون قاضی تهرانه و من نمدونم زیر دست کدوم قاضی میره بگم کلیه قضات تهران که پرونده من مطالعه میکنن اثر داره

    1. citadm می گوید

      اره

  6. سامی می گوید

    سلام استاد خسته نباشین استاد برای محبت روی عود بخونیم باید کامل متن رو خونم یا فقط تا جایی که حاجت خود رابخوهید تا اونجا ؟ وتی میخونیم عنبر یا بخورات دود کنیم؟

    1. سامی می گوید

      یکی ام استاد تو طلسم یا دعا های نحس یا جدایی طلسم امر بغض و میشه نوشت یا امضا تعویض ؟ مثلا تو دعا های اتشی امضا رو سوزوندن همراه دعا باعث رجعت نشه؟

      1. admin site می گوید

        اونایی که نیاز نیست ننویسید

    2. admin site می گوید

      فقط تا قسمت اولش بخونید بعد عود یا عنبر رو بسوزونید

  7. اطلسي می گوید

    سلام روزتون بخیر و خوبی ،سوره یاسین مغربی ذکاتش ذکر نشده لطف میکنین ذکات این سوره رو برای محبت شدید بگید؟
    و اینکه تا چه زمان بعد از خوندنش فرصت پرداخت ذکات هست؟

    1. admin site می گوید

      توی سایت در مورد این دعا هر چی گفته همونه اگر ذکاتی داشته باشه در دستورش قید میشه

  8. گیتا می گوید

    آقای آذر من یس مغربی یکم اولشو خوندم، فقط کمی،،، احساس کردم حالم بد شد اعضای صورتم ی حالتی شد ک نمیتونم توضیح بدم احساس میکنم زبونم سنگین شده حالا چیکار کنم می‌ترسم؟ ؟؟

    1. admin site می گوید

      انصرافنامه رو بخون لطفا سر خود بدون دستور این کارو دیگه تکرار نکنید

  9. اطلسي می گوید

    سلام و روزتون بخیر ، دعای یس مغربی به نیت محبت خوندنش حدودا سه تا جهار ساعت طول میکشه ،اگه وسط خوندنش وقفه بی افتاه ایراد داره مثلا مسه بارش تو ساعت سعد خونده بشه بقیه اش گذاشته بشه توی ساعت سعد بعدی با یکی دوساعت اختلاف خونده بشه ؟

    1. admin site می گوید

      باید پیوسته باشه . اگر از ساعت هم رد کرد ایرادی نداره

  10. مهتاب می گوید

    سلام استاد
    خواهش میکنم به این سوالاتم برای احضار محبت پاسخ بدین.
    ۱- در دعای یس مغربی در تمامی قسمت های { اللهم سَخِّر لی فلان بن فلان کَما سَخَّرتَ فرعونَ لِموسی.. } باید اسم کسی که میخوایم احضارش کنیم نوشته بشه ؟
    ۲- در قسمت { اَللهُمَّ اَجذِب قَلبَ فلان بن فلان کَما یَجذِبُ الحَدیدَ المِغناطیس وَ اَجذِب روحَهُ و جَسَدَهُ } باید اسم خودم نوشته بشه؟
    ۳- در قسمت { فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان وَاضرِب لَهُم مَثَلاً اَصحابَ القَریَهِ اِذ جائَهَا المُرسَلونَ } باید در فلان اول ، اسم کسی که میخوایم احضارش کنیم بنویسیم ، یا نه بعد علی حب فلان باید اسمش را بنویسیم؟
    استاد توروخدا جواب هر سه سوالم رو بدین خیلی نیاز دارم ، به خدا دعاتون میکنم….

    1. admin site می گوید

      دو سوال اول اسم طرف و مادرش هست و سوال سوم اول اسم طرف و مادرش بعد اسم خودت و مادرتون هست

  11. فاطمه می گوید

    سلام استاد این دعا حوندنش اذن میخواد؟ بدون اذن خطرناکه؟؟ یه کانال تلگرام بود میگفت دعاهای مغربی خطرناکن باعث ورود اجنه میشن
    اما یس مغربی که همش سوره های قران هستش

    1. فاطمه می گوید

      سوره های مغربی دیگه موکلین رو قسم میدن اما یس که اونجوری نیست
      حتی تو کتاب ختوم و اذکار هم نوشته شده راحت دست مردمه، کن استاد ندارم نباید بخونم؟

      1. admin site می گوید

        الکی نباید بخونی . کلا هر موردی رو برای استفتده های معمولی نباید بکار برد مخصوصا اگر موارد دنیوی باشه

    2. admin site می گوید

      شرایط میخاد یعنی در هر شرایطی نمیشه استفتده کرد

  12. النار می گوید

    سلام استاد میشه جواب منو بدید

    1. النار می گوید

      منظور من بعد تو دعای بعد از ایاک انعبد و ایاک نعستین بود نمیدونم تو اون قسمت تو کدوم ایم خودم بگم یا اسم طرف مقابل که میخوام تسخیرش کنم؟؟

      1. admin site می گوید

        نام و نام مادر طرف

  13. آلاله می گوید

    آقای آذر ببخشید من میتونم از این یس مغربی برای عزل ظالم استفاده کنم؟میشه این یس مغربی رو دردهه آخر ماه قمری هم خوند؟

    1. admin site می گوید

      طبق دستورش باید استفاده بشه

  14. مهوش می گوید

    سلام استاد گرامی ممکنه بفرمایید هم زمان میشه براچند نفر(دوتاسه)نفر خوند؟

    1. admin site می گوید

      بله میشه

  15. راحله می گوید

    سلام…ببخشید برا گشایش و رفع چشم نظر و بستگی، جای فلان بن فلان چی بگیم..آخه قلب و که نمیخایم تسخیر کنیم…لطفا توضیح بدین..ممنون

    1. admin site می گوید

      لازم نیست برای محبت اگر نیست این جمله رو بنویسی

  16. مریم می گوید

    سلام خسته نباشید
    چطوری ساعات و روزهای نحس خودمون رو حساب کنیم
    با تشکر

  17. آيين می گوید

    سلام استاد اگه سوره یس مغربی و کلا دعاهای دیگه رو قبلش دعای رفع نحوست و دعای ایام قمر در عقرب خوند میشه در صورت ضرورت در ایام قمر در عقرب خوندشون ؟

    1. admin site می گوید

      اگر دعای رفع رو بخونید میشه ولی رفع قمر در عقرب باشه

      1. آيين می گوید

        استاد عذر میخوام منظورتون از دعای رفع قمر در عقرب دقیقا کدوم دعاست اگه ممکنه برام بنویسیدش یا لینکشرو بزارید ??

        1. admin site می گوید

          بسم الله الرحمن الرحیم، لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ الاّ بِاللهِ اُفرِّجُ بِها کُلِّ کُربَهِ لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اُحِلُّ بِها کُلِّ عُقدَهِ، لا حَولَ و لا قُوَّهَ الاّ بِالله اَجلو بها کلّ ظلمه، لا حول و لا قُوَّهَ اِلاّ بِالله؛ اَفتَحُ بِها کُلِّ باب، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بالله اَستَعینُ بِها عَلى کُلِّ شِدَّهِ و مُصیبَهِ، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اَستَعینُ بِها عَلى کُلِّ اَمرِ یَنزُلُ بی، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اَعتَصِمُ بِها مِن کُلِّ مَحذُور اَحاذِرهُ . اَسئَلُکَ یا رَبِّ اَن تُصَلِّیَ عَلى محمّد و آل محمد و أهلِ بَیتِهِ الطّاهِرین بِخَفیِّ لُطفِکَ یا ذاالجَلالَ و الاِکرام، آمین آمین یا ربّ العالمین.

  18. آيين می گوید

    سلام استاد این دعا رو یاسین مغربی رو به نیت تسخیر میشه فردا جمعه نوزدهم ماه قمری خوند؟

    1. admin site می گوید

      بله

      1. آيين می گوید

        عذر میخوام الان که دیگه جمعه گذشته امروز شنبه بیستم بازم میشه خوند با دعا رفع نحوست یا نه بزارم یکشنبه بیستم یکم که سعد باشه ???

        1. admin site می گوید

          بذارید وقت مناسب بعدیش

  19. شبنم می گوید

    سلا
    میخوام بپرسم این سوره متن بلندی داره چ طور تو کاسه چینی جا میشه
    آیا قسمتی از این سوره رو نوشت؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. admin site می گوید

      ریز بنویسید

  20. Fahimeh می گوید

    البته من برای حاجت و غنی و ادا قرض میخوام بخونم ؟باید اسم خودم و مادرم رو بگم یا همسرم با مادرش؟

    1. admin site می گوید

      برای خودتون میخواین اسم خودت و مادرتون رو بگین

  21. Fahimeh می گوید

    سلام خسته نباشین
    میخواستم بپرسم در قسمت های که نوشته فلان زاییده فلان اسم خودمون ومادرمون را باید بگیم ،و اینکه دو بار پشت سر هم در یک جمله گفته شده هر دو باید اسم خودمون باشه
    و اینکه در زمانهای که عذر شرعی داریم هم میشه انجام داد
    ممنون از سایت عالیتون

    1. admin site می گوید

      سلام
      اسم خودتون و مادرتون و بعد اسم طرف و اسم مادرشون
      در زمان عذر شرعی اگه نماز و غسل داره رو نمیتونین هنگام عذر شرعی اجام بدین خوندنی موردی نداره دوست عزیز

  22. لاله می گوید

    سلام آقای آذرامکانش هست فایل صوتی یس مغربی روبذارید

    1. admin site می گوید

      چشم اگر فرصت شد

  23. Ssim می گوید

    درود بر شما آیا برای همراه داشتن این سوره یس مغربی باید تا آخر دست نویس بشه یا میتونیم از روی سایت پرینت بگیرم

    1. admin site می گوید

      ممنون نه دوست عزیز پرینت نکنید باید بنویسید

  24. حسن می گوید

    سلام منظور از اینکه بر روی ظرف چینی بنویسیم چی هست

    1. admin site می گوید

      ظرف چینی همون ظرفهایی هست که داخلش سفید هست اون زمان مادربزرگهامون ازش استفاده میکردن

  25. لیلا می گوید

    استاد یه پست دیگه ای بود که توش جواب داده بودید که یس مغربی ۷۰ هزار تومن زکات داره
    آیا درسته؟
    زکات این ختم چی هست؟
    یعنی من اگر برای محبت بخونم هفت بار، باید چه زکاتی و چه زمانی انجام بدم؟
    ممنونم استاد

    1. admin site می گوید

      من ذکر نکردم مبلغش رو .
      هر ختمی یک زکات داره که بعدا داخل سایت گذاشته میشه

  26. ریحان می گوید

    سلام استاد، خسته نباشید
    برای جلب محبت تا چه قسمتی باید بخونیم و چطوری؟

    1. admin site می گوید

      سلام دوست عزیز

      باید کامل بخونی فقط در جاهایی که نیتی برای حاجات دیگه هست باید نیتشو برای محبت بگی

  27. shadan می گوید

    یس مغربی ذکاتش چیه استاد ؟؟ و اینکه خوندنش گناه نیست و جادو محسوب نمیشه ؟؟

    1. admin site می گوید

      اول اینکه یک مرغ بکش بیرون بده بعد سه روز نماز حضرت علی دورکعتی و چهارده تا صلوات

  28. فاطمه می گوید

    با عرض سلام خدمت شما استاد بزرگوار. دررابطه با باطل السحر شماره ۵۹ با توجه به اینکه بسیارطولانیه ونوشتن آن بسیار زحمت داره
    آیا نوشتن یه نسخه ازآن جهت نگهداری در منزل کفایت می کنه؟

    1. admin site می گوید

      بله یه نسخه کافیه برای همیشه

  29. فاطمه می گوید

    استاد تو طالع برادرم نوشته یس مغربی با خودداشته باشه باتوجه به اینکه دعا طولانیه وحجم زیادی می بره همراه داشتن آن کمی مشکله آیا حتماً باید همراهش باشه یا می تونه تو خونه یا در بالش خود هم نگهداری کنه.؟متشکرم

    1. admin site می گوید

      دوست من میتوانید به جای یس مغربی از حرز امام جواد استفاده کنید

  30. زهرا می گوید

    استاد خواندن هفت بار یس مغربی بیشتر از یکساعت طول میکشه یعنی ما اگه درست ساعت مشتری یا شمس شروع کنیم اعدامش به ساعت بعد کشیده میشه اینجا باید چیکار کنیم ؟ ادامه بدیم یا اینکه دعا رو قطع کنیم و ادامش رو در ساعت مشتری و شمس بعدی انجام بدیم؟

    1. admin site می گوید

      باید ادامه بدی

  31. محمد می گوید

    استاد آیاخواندن سوره های مغربی خطرناک نیست

    1. admin site می گوید

      نه عزیز چه خطری داره؟

  32. زهرا می گوید

    سلام استاد برای حاضر شدن شخصی و ایجاد محبت کل دعای یس مغربی که نوشتید را باید تا آخر بخوانم یعنی اون قسمتهای که نوشته برای خلاصی زندانی یا ادای دین رو نیز باید بخوانیم و اینکه آنجا ها که نوشته فلان زاده فلان نام شخص رو بگم هم در قسمتهای آبی هم سبز ؟؟ میشه یه توضیح کامل بدید؟

    1. admin site می گوید

      دوست من تا اخر باید بخونی

  33. معصومه می گوید

    با سلام
    توضیحات واضح نیست
    من که فقط برای جلب محبت و احضار میخاهم باید این سوره و دعا ۷بار تا اخر ش خوانده شود ؟؟؟؟؟

    1. admin site می گوید

      بله

  34. alma می گوید

    باسلام قاعده وشرایط خاصی نداره؟ یعنی درهرساعت روز زمان میتونیم بخونیم؟

    1. admin site می گوید

      در ساعت مشتری یا شمس اثر قوی داره برای دریافت ساعات روز به سایت http://4soq.ir/onlinemeta بروید

  35. m می گوید

    در سایت پرشین یس مغربی یه جور دیگه اومده

    1. admin site می گوید

      چه جوری؟؟؟

  36. saeide_f می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید بابت سایت خوبتون
    در مورد طرز خوندن این سوره چند تا سوال داشتم :

    ۱ – اگه کسی بخواهد این سوره را به نیت رزق و روزی بخواند آیا باید قسمت هایی که نوشته ( اللهم سَخِّر لی فلان زائیده فلان) ….. این قسمتها باید چکار کند ؟ باید حتما به اسم کسی نیت کنم یا از این قسمتها رد بشم ؟

    ۲ – قسمت هایی که نوشتین ۱۵ مرتبه بگوید فقط شامل ( ایاک نعبد و ایاک نستعین ) است …… یا متنی بلندی که زیر اون نوشته شده هم شامل ۱۵ مرتیه تکرار می شود ؟

    ۳_ اگه به نیت کسی بخونیم و اون شخص مسخر ما شود آیا گناه ندارد ؟
    و مشکلی پیش نمیاد منظورم اینه که شاید مصلحت خدا چیز دیگه ایی باشد ؟

    ممنون میشم راهنمایی کنید .

    1. سمیرا می گوید

      استاد عزیزم اگه امکان داره محبت کنید و به این سوالات این دوستمون پاسخ بدین اخه منم همین سوالا رو دارم

  37. سلام می گوید

    استاد منظور من همین یس مغربی است من متوجه نمیشم که تمام آنرا باید بخوانیم متن بالا را عرض میکنم

    1. admin site می گوید

      کدوم متن؟؟؟

    2. سلام می گوید

      تمام دعای بالا.از ابتدا تا انتها.قسمتهایی که نوشته شده برای ادای دین خلاصی از زندان یا بلندمرتبه شدن ………..همه را برای ختم یس مغربی هفت بار بابت محبت باید بخوانیم؟

      1. admin site می گوید

        در این بخش تنها به سوالات مجموعه های ۱۰۰ باب پاسخ داده می شود

  38. سلام می گوید

    استاد برای احضار محبت از بالا تا پایین تمامش رو بخونیم ۱۵ بار؟یا اینکه تا قسمتی که جهت ادای دین است؟

    1. admin site می گوید

      طبق توضیحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم