آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

پاوان موکت آسانا تمرین پنجم وضعیت ماهی

0

پاوان موکت آسانا تمرین پنجم وضعیت ماهی

 

94

روی شکم دراز بکشید.انگشتان دست را به یکدیگر قلاب کنید و زیر سر بگذارید.ساق پای چپ را از زانوخم کنید و زانوی پای چپ را به قفسه سینه روی زمین نزدیک کنید.
پای راست مستقیم و کشیده روی زمین.
بازو را از مفصل به سمت چپ برگردانید و آرنج دست چپ را روی زمین به زانوی چپ متصل کنید.این وضع راحتی نیست.سمت راست سر را روی بازوی راست خم کنید.برای مدتی در وضعیت باقی بمانید و استراحت کنید.بعد این وضعیت را به سمت دیگر بدن تغییر دهید مانند حرکت یک ماهی.

تنفس:در وضعیت سکون نفس طبیعی است.
زمان:این تمرین حرکت دودی شکل معده را تحریک می کند و به مناسبت انبساطی که در روده ها ایجاد می کند دافع یبوست است.با آرامشی که در اعصاب ساق پا ایجاد می کند برای درمان سیاتیک شفا بخش است.
افرادی که به درد کمر مبتلا هستند و بانوانی که نمی توانند آسانا های خم شدن به جلو را انجام دهند,بعد از تمرین آساناهای خم شدن به عقب این تمرین برایشان مفید است.انجام این تمرین برای چند دقیقه بسیار مطلوب است.این تمرین حالت وانهادگی و خواب یا تمرین یوگانیدا را متعادل می کند.

——————————————————————————————————

hatayoga

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/success786

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

پاوان موکت آسانا تمرین پنجم وضعیت ماهی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم