آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

پاوان موکت آسانا تمرین نهم وضعیت پیچ دادن به شکم

0

پاوان موکت آسانا تمرین نهم وضعیت پیچ دادن به شکم

73

 

در وضعیت چمباتمه با پاهای باز بنشینید و دستها را روی زانوها قرار دهید.
تنفس عمیق.
باز دم عمیق.زانوی راست را نزدیک پای چپ روی زمین قرار دهید.از دست چپ مانند یک اهرم استفاده کنید و زانوی پای چپ را به سمت راست فشار دهید.
همزمان به سمت چپ بچرخید.
پای راست را روی زمین نگاه دارید.
کوشش کنید فشار در سطح پایین شکم باشد,همراه با فشار رانها به شانه چپ نگاه کنید.
نفس را برای ۳ تا۵ثانیه بیرون نگاه دارید.
ضمن بر گشت به حالت شروع,نفس بکشید.
به همین نحو چرخش به سمت دیگر را شروع کنید.این یک دور کامل است.
تمرین را پنج دور تکرار کنید.
آگاهی:روی همزمانی تنفس با حرکت,تناوب پیچ و فشار سطح پایین شکم.
تنوع:اگر انجام تمرین همراه با حفظ تعادل دشوار است,می توانید با قرار دادن پشت خود به سطح دیوار از دیوار کمک بگیرید.پاشنه های پا باید حدود بیست سانتیمتر از دیوار فاصله داشته باشند.
فایده:این تمرین برای شکم بسیار سودمند است زیرا که به طور متناوب در شکم پیچ و کشش ایجاد می کند و ناحیه شکم را ماساژ می دهد.
تذکر تمرین:این تمرین یکی از تمرین های نظافتی است.در طول تمرین ممکن است نفس به سطح شکم فشار آورد.مراقب باشید پیچ در سطح بالای شکم مباشد.
تمرین را با احساس آرامش و نرمی شروع کنید.

——————————————————————————————————

hatayoga

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/success786

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

 

پاوان موکت آسانا تمرین نهم وضعیت پیچ دادن به شکم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم