آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

پاوان موکت آسانا تمرین دوم چشمک زدن

0

پاوان موکت آسانا تمرین دوم چشمک زدن

با چشمک های باز در یک حالت راحت روی زمین بنشینید.
۱۰مرتبه چشمها را آرام باز و بسته کنید.
چشم ها را ببندید و برای ۲۰ثانیه به چشمها استراحت دهید.
باز کردن و بستن چشمها را برای ۱۰ مرتبه ادامه دهید و بعد آنها را وانهاده کنید.
این عمل را ۵بار تکرار کنید.
فایده:اغلب افراد به چشم بر هم زدن نامنظم عادت دارند.این عادت چشمها با تنش در رابطه است.این تمرین با ایجاد آرامش,پلک زدن را متعادل می کند و عضلات چشم را وانهاده می سازد.

——————————————————————————————————

hatayoga

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/success786

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

 

پاوان موکت آسانا تمرین دوم چشمک زدن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم