آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

هاتا یوگا مقدماتی چاندارا ناماسکارا وضعیت نیمه ماه

0

هاتا یوگا مقدماتی چاندارا ناماسکارا وضعیت نیمه ماه

183

دستها را در حالت تعادلی بالا ببرید و کف دستها را بر هم گذاشته ,آنها را مقابل سینه قرار دهید و سپس آنها را به شکل مودرای ماه بالا ببرید.
هر دو دست را در حالی که کف دستها بر هم گذاشته شده اند به سمت پشت بکشید و ناحیه پشت را به عقب قوس دهید و سر و چانه را تا جایی که امکان دارد به بالا و عقب خم کنید .معمولا بین انگشتان دست و انگشتان شست پا یک خط منحنی ایجاد می شود .و شکل هلال ماه را می سازد.
این حالت را برای مدتی وکوتاه حفظ کنید.
اول دستها را پایین بیاورید و به شکل مودرای ماه روی سینه قرار دهید .بعد «ها را از هم جدا کنید مثل حالت ۴در طرفین بدن قرار دهید.
تنفس:دم عمیق,موقع بالا بردن دستها,کشیدن پشت و خم کردن چانه .
حبس دم,موقع پایین آوردن دستها یا بالا بردن دست ها.
بازدم,هنگام پایین آوردن دستها.
آگاهی:فیزیکی-روی هماهنگی حرکت و تعادل.
روحی-روی چاکرای سواد هیستانا.
فایده:این آسانا حس تعادل را توسعه می دهد و کشش خوبی است برای قسمت جلوی بدن.

——————————————————————————————————

hatayoga

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/success786

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

هاتا یوگا مقدماتی چاندارا ناماسکارا وضعیت نیمه ماه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم