آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

آثار و برکات سوره فرقان

2

آثار و برکات سوره فرقان

تعداد آیات: ۷۷

مکی یا مدنی: مکی

بیست و پنجمین سوره قرآن است

نام دیگر سوره فرقان , «تبارک» است

از پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم روایت شده است: هر که سوره فرقان را قرائت نماید، در روز قیامت، در حالی مبعوث می شود که به امدن در قیامت ایمان داشته و هیچ شکی ندارد که آنان که در قبرند، مبعوث می شوند و بدون حسابرسی وارد بهشت می شود.

امام کاظم علیه السلام نیز در این باره فرمودند: قرائت سوره فرقان را رها مکن، زیرا هر کس سوره فرقان را در را در شب تلاوت کند، خداوند هیچ وقت او را عذاب نمی کند و از او حسابرسی نمی کند و او را در فردوس اعلی منزل دهد.

از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم روایت شده که : هر کس این سوره را شب یا روز بخواند خانواده اش هرگز گرد فجور نگردند و چون بمیرد ۷۰ هزار ملک او را همراهی کنند و اینها همه جهت او را دعا و استغفار کند تا او را در قبر نهند.

آثار و برکات سوره

۱) بهم زدن معامله

از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده: اگر سوره فرقان را نوشته و با خود داشته باشد و وارد جمعی شوند که در حال خرید و فروش و معامله هستند ، معامله شان به هم میخورد

۲) آسان شدن امر ازدواج

اگر فرد مجردی دوست دارد که ازدواج کند سه روز روزه بگیرد و در هر شب آن پیش از رفتن به رختخواب ۲۱ بار آیات ۷۴ -۷۶ سوره فرقان را بخواند و از خداوند بخواهد تا خواسته اش را برآورده سازد خداوند امر ازدواج او را آسان میکند.

۳) درمان تنگی نفس

به جهت تنگی نفس (آسم یا آلرژی) آیه ۱۱ سوره فرقان را بخواند

بَلْ کَذَّبُوا بِالسَّاعَهِ ۖ وَأَعْتَدْنَا لِمَنْ کَذَّبَ بِالسَّاعَهِ سَعِیرًا

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

آثار و برکات سوره فرقان

2 نظرات
  1. نوشین می گوید

    سلام استاد بزرگوار/ استاد دعای فرقان که گفته شده برای به هم خوردن معامله هست استاد میشه قاعده رو بفرمایین که با چی سوره رو بنویسیم و چه ساعتی و چه روزی؟ و سایر قواعدش رو؟ ممنونم

    1. admin site می گوید

      در ساعت زحل و با جوهر مشکی و روی کاغذ سفید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم