آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

ارزش معنوی مانیه تیزم ور

0

ارزش معنوی مانیه تیزم ور عبارت است از:

۱-  غلبه بر نفس:عاملین مجرب در نخستین  گام با امیال خود مخالفت کرده همیشه چیزی را که انجام آن را خواهانند بر عکس ان رفتار نموده ضبط نفس را پیشه و با اراده قوی آن را کوبیده‌اند. این سهل‌ترین طریقه‌ی غلبه بر نفس است، همیشه با نفس خود در مبارزه بوده از نیروی تفکر استعانت می جویند.

به طوری که در مبحث تسلط بر نفس ذکر کردیم همیشه با نیروی تفکر سروکار داشته نفس سرکش را مطیع اراده‌ی قوی و طرز فکر مثبت قرار داده در غلبه بر نفس ملکه پیدا کرده، با افکار بیهوده هیچ وقت اشتغال نداشته از کار بد و منفی دوری  جسته با خودداری پیش می‌روند.

۲-  متانت و خوش حرفی: در موقع حرف زدن با دیگران چه آن کسانی که قبلاً با او آشنایی دارند چه آنانی که اولین برخوردشان باشد، متانت و خوش‌حرفی رامراعات باکمال ادب صحبت کرده، بدون این‌که عجله و دست و پاچگی از خود نشان دهد یا سخن دیگران را با گفتار خود قطع نماید به سخنان خود با خوش‌رویی پایان می‌دهد.

در موقع حرف زدن دیگران ، باکمال متانت گوش داده وقتی نوبت حرف زدن به او می‌رسد، کمال احترام را مراعات کرده با صدایی جذاب با بیانی   رسا و روشن، حرف می‌زند. در این(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) موقع به ریشه چشم طرف نگاه‌های خود را معطوف داشته، با منطق قوی و استدلال صریح بدون این‌که از خود غرور و نخوت نشان دهد موضوع را بحث کرده و با دلایل کافی و محکم می‌قبولاند . البته بدون تمرین و مطالعه نمی‌توان این قدرت را پیدا کرد، عاملین به تدریج با اجرای تمرینات و صرف وقت دارای این قدرت می‌شوند.

۳-   عصمت و عفت: در عین حال متانت باید مانیه‌تیزور عفت و عصمت اخلاقی داشته باشد بخصوص در موقع حرف زدن. باید جملات رکیک و بی معنی به زبان نیاورد، رفتارش نیز باید حاکی از صفات عفت و عصمت باشد، به عبارت دیگر لازمست ازلحاظ معنی و حقیقت این برتری را در خود تربیت کرده توجه و اعتماد دیگران را به خود جلب نموده هدف تحقیرات دیگران واقع نشود.

کسانی که صفات عفت و عصمت را دارا نباشند از قوای مغناطیسی عاری بوده، نمی‌توانند از ان استفاده نمایند، زیرا یکی از اساسی‌ترین مزایای مانیه‌تیزور همین صفات عالی می‌باشد.

باید توجه داشت که قانون اصلی حیات عشق و عاطفه و محبت است. مانیه‌تیزوذ باید این اصل را مراعات کرده، از کوچک‌ترین موضوعی ایجاد ناراحتی در خود ننماید، ترس و غضبف حسادت و وحشت، پریشانیو اضطراب از نیروی مغناطیسی می‌کاهد. تحمل رنج‌ها با یک اراده قوی و  مثبت، نیروی مغناطیسی را زیاد و نیرومند می‌سازد. تمرینات ورزشی و مشق‌های تنفس بهترین وسیله تقویت اراده است. باید این نیرو را ذخیره کرد،برای این‌که این منبع دارای ذخیره کافی باشد باید از کارهایی که نیروی بدن را می‌کاهد، اعمال تنفس را نامرتب می‌کند،اعصاب را ضعیف می‌سازد، اجتناب کرد بهترین نشانه بارز داشتن ذخیره این نیرو، خوشحالی و خوش‌بینی، طرز تفکر مثبت در شخص است.

ضرب گرفتن با انگشتان دست، آواز بیهوده خواندن یا سوت زدن، هم‌چنین تکان دادن دست یا پا در موقع کارهای فکری، یا در مطالعه کتاب  یا در موقع صحبت کردن، شخصیت را ازبین برده نیروی مغناطیسی را ضایع می‌سازد، بدین جهت از این نوع اعمال کشنده شخصیت باید دوری جست و اجتناب نمود.

حرکات خارج از ادب و نزاکت و عادات و رسوم در اجتماع از نیروی مغناطیسی  به مقدار زیادی می‌کاهد.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم