آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

اجنه چگونه اثرات منفی بر سلامت روانی و جسمی میگذارند

0

برای بررسی علمی و منطقی اثرات منفی موجودات غیرارگانیک مانند موجودات نامرئی یا اجنه و طلسم و جادو بر روی انسان، می‌توان به چندین جنبه مختلف پرداخت،و می‌توان به بررسی تئوری‌ها و مدل‌های علمی پرداخت که چگونه ممکن است موجودات غیرارگانیک اثرات منفی بر سلامت روانی و جسمی داشته باشند.

۱٫ تأثیرات انرژی‌های نامرئی

یکی از نظریات مطرح شده در برخی از فرهنگ‌ها و سنت‌ها، این است که موجودات نامرئی ممکن است از طریق انرژی‌های ناشناخته بر انسان تأثیر بگذارند. در این زمینه، می‌توان به تئوری‌های انرژی و میدان‌های زیستی اشاره کرد:

  • میدان‌های انرژی: برخی از نظریات معتقدند که بدن انسان دارای یک میدان انرژی است که می‌تواند توسط نیروهای خارجی، از جمله موجودات نامرئی، تحت تأثیر قرار گیرد. این میدان انرژی، که به نام زیست‌میدان یا هاله شناخته می‌شود، ممکن است تحت تأثیر انرژی‌های منفی یا اختلالات ناشی از موجودات نامرئی دچار تغییراتی شود. این تغییرات ممکن است باعث بروز مشکلات جسمانی و روانی مانند خستگی، اضطراب، و مشکلات گوارشی شود.
  • اختلالات انرژی: طبق این نظریات، موجودات نامرئی می‌توانند باعث ایجاد اختلالات در تعادل انرژی بدن شوند. این اختلالات ممکن است به شکل‌های مختلفی مانند اضطراب مزمن، افسردگی، و مشکلات فیزیکی ظاهر شوند. اثرات این اختلالات می‌تواند به صورت عدم تعادل هورمونی و تأثیر بر سیستم عصبی ظاهر شود.

۲٫ تأثیرات بر سیستم عصبی و هورمونی

  • فعال‌سازی سیستم عصبی: اگر موجودات نامرئی قادر به تأثیرگذاری بر محیط پیرامون انسان باشند، ممکن است باعث ایجاد تغییرات در سیستم عصبی و هورمونی شوند. برای مثال، ممکن است اثرات منفی این موجودات باعث فعال‌سازی سیستم عصبی خودمختار شوند که نتیجه آن افزایش سطح استرس، اضطراب، و مشکلات خواب خواهد بود.
  • تأثیر بر هورمون‌ها: اختلالات ناشی از موجودات نامرئی ممکن است به تغییرات در ترشح هورمون‌های استرس مانند کورتیزول منجر شود. این تغییرات می‌توانند باعث مشکلاتی نظیر افزایش فشار خون، ضعف سیستم ایمنی، و دیگر بیماری‌های مرتبط با استرس شوند.

۳٫ تأثیرات روانشناختی و شناختی

  • اختلالات شناختی: تأثیرات منفی ناشی از موجودات نامرئی ممکن است به اختلالات شناختی و روانی منجر شود. برای مثال، فرد ممکن است دچار اختلالات شناختی مانند مشکلات تمرکز، اختلال در حافظه، و اختلال در فرآیندهای ذهنی شود. این اختلالات می‌توانند به مشکلاتی نظیر افسردگی و اضطراب شدید منجر شوند.
  • تأثیرات بر سلامت روان: وجود موجودات نامرئی می‌تواند باعث ایجاد احساسات منفی مانند ترس، وحشت و اضطراب شود. این احساسات ممکن است به صورت مداوم و بدون دلیل منطقی تجربه شوند و باعث ایجاد اختلالات اضطرابی و اختلالات روانی دیگر شوند.

۴٫ تحقیقات تجربی و نظریه‌های جایگزین

  • مطالعات انرژی و میدان‌های زیستی: برخی از مطالعات به بررسی میدان‌های زیستی و انرژی‌های نامرئی پرداخته‌اند، اگرچه این مطالعات هنوز در مراحل اولیه و گاهی متناقض هستند. این تحقیقات به دنبال یافتن شواهدی برای تأثیرات انرژی‌های نامرئی بر بدن انسان هستند و ممکن است در آینده اطلاعات بیشتری درباره این تأثیرات ارائه دهند.
  • تأثیرات اجتماعی و فرهنگی: باور به موجودات نامرئی و تأثیرات آنها ممکن است به صورت اجتماعی و فرهنگی بر افراد تأثیر بگذارد. این تأثیرات می‌تواند شامل آداب و رسوم، اعتقادات فرهنگی و رفتارهای خاص باشد که ممکن است به صورت غیرمستقیم بر سلامت روانی و جسمی افراد تأثیر بگذارد.

نتیجه‌گیری

کسانی که تحت تاثیر موجودات غیر ارگانیک(جن,پری,همزات,شیاطین,دیو) قرار میگیرند و یا سحر و جادو شدند. تحت تاثیر این اثرات منفی باعث بیماریهای زیادی از جمله افسردگی, اظطراب شدید,ترس,وحشت و اختلالات روانی و . . . میشوند.

حال اگر این سحر و جادو و اثرات موجودات در دراز مدت باشد,یعنی بیش از یک سال تا ۱۰ سال یا بیشتر, یعنی هر چه طول این اثرات بیشتر باشد.تاثیرات منفی و بیماریها اثرات مخربی در روح و جسم فرد سحر شده بوجود میاید که بهبودی این شخص کمی سختر است.

در مرحله اول باید این شخص پاکسازی شود.یعنی با باطل سحر و یه سری دعاهای دفع جن و دعاهای ابطال سحر این سحر و جادو و طلسم شکسته شود و شخص کاملا پاکسازی شود. اما این بدین معنا نیست که شخص بعد از پاکسازی سریع خوب شود و حال طبیعی و سلامتی خود را بدست بیاورد.چون سالها این سحر و جادو در وجود شخص بوده و شخص را از هر نظر اسیب جدی به روح و روان وارد کرده.پس این شخص قبل از هر اقدامی باید و باید پاکسازی انجام داده و بعد از آن تازه میتواند تحت مراقبت پزشک خود باشد و بعد از چند مدت به سلامتی خود دست یابد

بعضی از دوستان که از من پاکسازی برای خودشون و محیط منزلشون میگیرند اکثرا سریع حالشون خوب میشه.خوب این نشاندهنده اینه که سحر و جادوی آنها قدیمی نبوده و به خاطر همین سریع حالشان رو به بهبودی بوده ولی کسانی هم بودند که بعد از پاکسازی اظهار داشتند که کمی بهتر شدند ولی سلامتی کامل را بدست نیاوردند که بنده دلیلش را در بالای همین صفحه توضیح دادم

اون دسته از عزیزانی که بعد از پاکسازی هنوز هم کمی اختلالات و نوشخوار فکری دارند, اظطراب و افسردگی دارند و ناامید و دلسرد هستند حتما,حتما بعد از پاکسازی باید بین ۱۵ الی ۳۰ روز از (فایل تن آرامی) زیر استفاده کنند. که با این فایل صوتی ۳۰ دقیقه ای هر شب قبل خواب یک بار این فایل را خوب گوش دهند تا در مدت ۱۵ الی ۳۰ شب به ارامش و سلامتی کامل برسند.

این فایل رو برای تمام کاربران و دوستانی که نیاز به این مجموعه تن آرامی دارند تقدیم میکنم که توسط خود بنده تهیه و ضبط شده و به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده شده.

ابتدا از لینک زیر فایل را دانلود و بعد هر شب قبل خواب یک بار به این فایل گوش کنید

و من الله توفیق: حمید آذر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم