آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

طریقه هیپنوتیزم کردن خانم براون,هیپنوتیزم ور آمریکایی

0

تلقین برای بعد از بیداری

در تصویر شماره پایین سوژه به پشت خوابیده ولی قادر نیست که از زمین بلند شود، هر چه تلاش می‌کند نمی‌تواند از زمین بلند شود. خانم «براندون» هم دو انگشت خود را جلو چشمان باز سوژه گرفته است، زیرا سوژه بیدار است یعنی سوژه در حالت بیداری بعد ازهیپنوتیزم می‌باشد. علت این‌که سوژه نمی‌تواند از زمین بلند شود،  این است که در حال هیپنوز  و قبل از بیدار شدن به «خوابرو» تلقین شده که بعد از بیدار شدن شما روی زمین دراز می‌کشی و تا مادامی که من دو انگشتم را جلو چشمان تو نگاه داشته‌ام قادر به بلند شدن از روی زمین نیستی و وقتی من یک بشکن زدم، تو قادر خواهی بود تا از زمین بلند شوی.

014

  کف دست راست سوژه به زمین چسبیده است.

در تصویر بالا هم خانم «براندون» کف دست راست سوژه را به زمین چسبانده است در حالی که سوژه بیدار است و چشمهایش باز است و به چهره خانم «براندون» نگاه می کند. با وجود این قادر نیست که کف دست راست خود را از زمین جدا سازد، زیرا به سوژه قبل از بیدار شدن از خواب هیپنوتیزم تلقین شده است که بعد از بیدار شدن کف دستش به زمین خواهد چسبید و هر وقت خانم «براندون» بشکن بزند «خوابرو» قادر خواهد بود که دست خود را از زمین جدا سازد.

پای راست آزمایش شونده به زمین چسبیده است:

در تصویر شماره پایین نیز پای راست آزمایش شونده با این‌که بیدار است به زمین چسبیده و قادر نیست حتی یک قدم به جلو برود و با خانم براندون دست بدهد. به دلیل این‌که قبل از بیدار شدن به وی تلقین شده که کف پای راست شما به زمین خواهد چسبید.

010101
خانم براندون مرد  قوی هیکلی را خواب می‌کند.

0221

به طوری که در تصاویر بالا ملاحظه می‌فرمایید خانم «براندون» با چشم‌های نافذ خود مشغول خواب کردن این آقای ورزشکار، قوی هیکل است. «به چشم‌های من نگاه کن، عمیق نفس بکش، پلک‌های شما سنگین می‌شوند، خیلی سنگین، حالا چشم‌های خود را ببند. بدن خود را شل کن و عمیق نفس بکش. شما به خواب عمیق و سنگینی فرو می‌روید.»

در تصویر شماره بالا ملاحظه می‌فرمایید که چشم‌های این آقای قوی هیکل  بسته شده و به طور عمیق به خواب رفت است.

شعله کبریت،‌انگشت خواب رفته را نمی‌سوزاند.

 در تصویر پایین ملاحظه می‌فرمایید که خانم «براندون» در جلو چشم تماشاچیان شعله کبریت را به دست «خواب‌رفته» نزدیک کرده ولی خوابرو احساس سوزش آتش را نمی‌کند. نخست به سوژه گفته می‌شود که دست خود را، راست و مستقیم نگاه دارد و سپس به وی تلقین می‌شود که «دست شما کاملاً بی‌حس و کرخت است، زیرا تمام خون کف دست  و انگشتان شما برگشته است، دست و انگشتان شما بدون خون است، هیچ احساس درد نمی‌کنید» حال اگر شعله کبریت به دست «خواب رفته»ـ نزدیک شود، هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد.

044

بازوی خشک و سفت شده سوژه

 در تصویر پایین به سوژه تلقین شده که دست راستش مثل یک قطعه چوب سفت و محکم است و خانم «براندون» آویزان شده است. به خطوط چهره طبیعی و بدون عکس‌العمل سوژه نگاه کنید.

053

063

«خواب رفته» بیدار می‌شود:

در تصویر بالا خانم «براندون» مشغول بیدار کردن سوژه است: «تمام حواس شما طبیعی و عادی هستند، نیروهای لازم به دست‌ها و  بازوهای شما باز می‌گردند، وقتی که من شما را بیدار کنم، دست‌هاو بازوهای شما حالت کاملاً طبیعی دارند، وقتی من تا شماره پنج بشمارم شما بیدار خواهید شد. یک … دو… سه … چهار … پنج … شما بیدار هستی کاملاً خوشحال و سالم و حالتان عادی است.» سوژه از خواب بیدار می‌شود و از خاطرات زمانهیپنوتیزم و کارهایی که انجام داده چیزی به یاد ندارد.

در تصویر پایین سوژه از خواب بیدار شده تماشاچیان برای او و خانم «براندون» کف می‌زنند و آزمایش شونده در حال پاسخ دادن به استقبال تماشاچیان است.

074

یک تلقین برای بعد از بیداری:

در تصویر پایین یک تلقین «بعد از بیداری» دیده می‌شود . در حال هیپنوز به سوژه تلقین شده است که بعد از بیدار شدن از خواب هیپنوتیزم قادر نخواهد بود که سیگار بکشد زیرا به محض این‌که سیگاری را به لب نزدیک کند احساس خواهد کرد که سیگار بوی لاستیک می‌دهد. در بالا خانم «براندون» بعد از بیدار کردن(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) سوژه از خواب هیپنوتیزم سیگاری را به لب وی نزدیک کرده، ولی سوژه احساس می‌کند سیگار بوی لاستیک می‌دهد. اعجاز هیپنوتیزم این است که بسیاری از عادات عملی و روانی را از بین می برد ولی نه با یک مرتبه هیپنوتیزم، بلکه چندین جلسه هیپنوتیزم لازم است.

سوژه خشک شده:

 در تصویر  پایین تر خانم «براندون» سوژه را به حالت کاتالپسی در آورده. چنان‌که دیده می‌شود سوژه را روی دو صندلی  قرار داده به طوری که به سهولت وزن دو نفر را به خوبی تحمل کرده است. به خطوط چهره بی‌تفاوت و بدون عکس‌العمل سوژه دقت بفرمایید.

082

چند سوال از خانم «براندون»

خانم «براندون» اظهار می‌دارد که همیشه بعد از نمایش، تماشاچیان سوالات زیادی را مطرح می‌نمایند که در این‌جا به چند سوال مهم که معمولاً همیشه تکرار می‌شود پاسخ داده می‌شود:

س:‌آیا هیپنوتیزم کردن اشخاص باسواد و باهوش مشکل تر است؟

ج: برعکس، چون اشخاص باهوش و باسواد بهتر می‌فهمند و بهتر می‌توانند فکر خود را متمرکز نمایند، لذا اگر خودشان مایل باشند،‌اکثراً سوژه‌های بسیار خوبی برای هیپنوتیزم هستند.

س: آیا می‌توان کسی را برخلاف میل خودش هیپنوتیزم کرد؟

ج: مسلماً خیر، زیرا اگر سوژه خودش مایل به هیپنوتیزم نباشد در مقابل تمام دستورات هیپنوتیزور مخالفت خواهد کرد. بنابراین اگر به سوژه گفته شود که مثلاً بدون پلک زدن به این شئ نگاه کن، سوژه به سهولت خود را برمی‌گرداند و یا پلک می‌زند، بنابراین برای هیپنوتیزم کردن همکاری واقعی و باطنی سوژه کاملاً لازم است.

093

س: آیا با هیپنوتیزم می‌توان اشخاص را وادار به انجام اعمال غیرقانونی کرد؟

ج: کسی که در بیداری عادت به انجام هر کاری داشته باشد در حال هیپنوتیزم همان کار را انجام خواهد داد کسانی که دارای «اگو» یا همان شخصیت یا ناخودآگاهی قوی باشند با هیپنوتیزم دست به انجام اعمال خلاف قانون نخواهند زد، ولی برخی شخصیت‌ها هستند که ضعیف و مستعد ارتکاب جرایم می‌باشند، این دسته امکان دارد که با عمل هیپنوتیزم دست به کارهای خلاف قانون بزنند.

س: آیا به وسیله هیپنوتیزم می‌توان سوء استفاده جنسی نمود؟

ج: درباره این سوال خانم «براندون» صریح می‌گوید: «اگر شعور باطن سوژه مخالف باشد جواب سوال منفی است، یعنی ارتکاب جرایم جنسی از طریق هیپنوتیزم امکان ندارد، ولی اگر سوژه باطناً خودش مایل به انجام عمل جنسی باشد، پاسخ سوال مثبت است. بدین ترتیب در هر دو حال خود سوژه تقصیرکار است. هیپنوتیزم کننده باید هشیار باشد که در ابتدا قصد و نیت شخص را از هیپنوتیزم شدن بفهمد، زیرا به کرات اتفاق افتاده که برخی از اشخاص کلاهبردار برای سرکیسه کردن هیپنوتیزور،‌او را  تهدید به شکایت کرده‌اند که اگر مبلغی پول به آنها ندهد آبروی او را خواهند برد و تحت عنوان این‌که وی را بر خلاف میلش وادار به انجام کاری کرده است شکایت خواهند نمود. نصیحت من این است که هیچ هیپنوتیزوری به تنهایی و بدون شهود کسی را هیپنوتیزم نکند.

ادامه دارد…

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم