آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

دانلود رایگان کتاب پیروزی فکر

0

دانلود رایگان کتاب پیروزی فکر

دانلود رایگان کتاب پیروزی فکر

سلام به همه دوستان خوبم

در این پست قصد دارم کتابی رو به همه شما معرفی کنم که با مطالعه اون تفکرتون و نگرشتونو کلا تغییر میده و برای شما روشن میشه که این طرز فکر ماست که تا امروز در همین نقطه قرار داریم.ما هر چی هستیم از طرز فکر ماست

کتاب فوق العاده جذاب و پر محتوا و در عین حال خیلی روان است

و این کتاب در واقع چکیده و خلاصه کتاب است که به صورت فایل پی دی اف در اختیارتان قرار میدهیم.

چند سطری از مطالب کتاب را در این قسمت قرار میدهم و بعد از آن لینک دانلود رایگان را در پایین قرار دادیم . شما به صورت رایگان این کتاب خلاصه شده را دانلود کنید

 

  • آنان که از روی فکر کار میکنند در توفان های زندگی غرق نمی شوند: بنای آینده را با مصالح فکری باید بسازیم. خودمان بی خبریم که سعادت یا تیره بختی را در زندگی مان، با فکر خویش فراهم کنیم. بنای کاینات بر روی این اصل گذاشته شده و نام آن را ((تصادف)) نهاده اند. در این صورت، سرنوشت خود را انتخاب و آماده کن. علاقه تولید علاقه میکند و از کینه، کینه می زاید. ( ا.و.ویلوکس )
    فکر در این دنیا سکان همه چیز است. با استفاده از فکر میتوانیم مشخصات اخلاقی خودمان را تعدیل کنیم، عوامل خارجی زندگی مان و یا حداقل تاثیر این عوامل را در نفس مان تغییر دهیم و در نتیجه، صحت و سعادت و موفقیت کسب کنیم. هر فکری، ضربه قلمی است که تکه ای از مرمر زندگی را میتراشد .
    مجسمه ساز در حال کار، چشم از مرمر خویش بر نمیدارد. نتیجه ای را که باید به دست آورد پیشاپیش در مغز خود طرح میکند و با هر ضربه بر قلم آهنین خویش میکوشد به نتیجه برسد و کار خود را به صورت مدلی که در مغز خود طرح کرده است درآورد. ما نیز باید مشخصات اخلاق و زندگی مان را با قلم فکر بتراشیم و به صورتی که میخواهیم در بیاوریم. باید بدانیم چه میخواهیم و اعتقاد پیدا کنیم که باید به آن برسیم و با جرئت و پشتکار شروع به کار کنیم.
    اگر بچه ای را عادت دهند که درست فکر کند، افکارغلط را از مغز خود براند، مغز خویش را با اراده ی خود اداره کند و منتظر اوامر و نصایح خارجی نباشد، با طرز تفکر صمیمی و بی غل و غشی بزرگ میشود زیرا او چیز پنهان کردنی و خجالت کشیدنی در زندگی خویش ندارد. کسانی که از کودکی به فکر عادت کرده و مراقب زندگی خویش بوده اند از وقایع تاسف آوری که در زندگی محرومین از این درس پر بها روی میدهد، نجات می یابند.

 

مشخصات کتاب:

نام کتاب: خلاصه کتاب پیروزی فکر

نویسنده کتاب:اورایزن اسوت ماردن

نوع فایل کتاب: پی دی اف

حجم فایل:۵۰۹ kb

تعداد صفحات کتاب: ۲۳ صفحه

منبع:inapply.com

لینک دانلود کتاب : download

 

 

.

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم