اوقات شرعی به افق شهرها


موضوعات این اپلای
تبلیغات

‎‎

جدید ترین مطالب سایت
خانه » روانشناسی هیپنوتیزم » چهار روش اصلی خود هیپنوتیزمی,بخش اول

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزمی,بخش اول

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزمی,بخش اول

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزمی,بخش اول

شما آموختید که هیپنوتیزم چیست ، معنی حالت خواب مصنوعی یا هیپنوتیزم چیست و هر تصور غلطی که ممکن بود درباره هیپنوتیزم داشته باشید برایتان روشن شد . توضیح دادیم که از طریق خود هیپنوتیزمی می توانید انتظار بدست آوردن چه چیزهایی را داشته باشید تا از آن به صورت یک نیروی همیشگی استفاده کنید . حالا شما آماده اید دستورات  گام به گام حالت خواب مصنوعی و اینکه چگونه  می توانید آرام باشید  را اجرا کنید ، تا در نتیجه  با موفقیت به تلقینهای داده ( self – given ) برای رویارویی  با مشکلات روزانه  ، واکنش نشان دهید . شما قادر خواهید بود روش خود هیپنوتیزمی را برای مشکلات معینی به کار برید ، مانند کنترل هیجانها ، کم کردن وزن ، ترک استعمال دخانیات یا نوشیدن الکل ، غلبه  بر تنبلی ، آموختن تمرکز فکر بهتر ، برطرف کردن,سایت هیپنوتیسم دات آی آر,  تنشهای عصبی و خستگی ، افردگی و بی حوصلگب کمتر ، اصلاح رفتارتان با خود و دیگران ، لذت بردن بیشتر از زندگی و یا هرچیز دیگری که می خواهید بدست بیاورید .

این پست  اهمیت بسیار زیادی دارد ، زیرا کلید تمام مطالب سایت  است . در نتیجه پیشنهاد می کنیم آن را بدقت مطالعه کنید ، و هر چند بار که لازم می دانید بخوانید و هرگام را با دقت و به طور کامل به خاطر بسپارید . 

ابتدا ، تصمیم بگیرید که می خواهید خود هیپنوتیزمی چه کاری برایتان انجام دهد

این مسئله  اهمیت دارد که مروری بر فکر خود داشته باشید و بدانید دقیقاً از خود هیپنوتیزمی چه می خواهید . قبل از اجرای واقعی خود هیپنوتیزمی مطمئن شوید که مفهوم روشنی از آنچه می خواهید انجام دهید ، دارید . ما دریافته ایم که درک مشکل در سطح توصیفی یا خودآگاه ، پیش نیازی عمیقتر از مشکل در سطح نیمه خودآگاه یا غیر بحرانی است .

لیستی از مسئولیتهای شخصیتی که می خواهید از آنها رها شوشد  تهیه کنید .

از خودتان سوال کنید :

کمبودهای من چیست ؟ چه مشکلاتی دارم ؟ این کار را می توانید با نوشتن سوالاتی از خودتان و بررسی جوابهایتان  انجام دهید . در زیر نمونه ای از این پرسشنامه را ملاحظه می کنید :

۱ . آیا من عقده حقارت ( Inferiority complex ) دارم ؟

۲ . آیا من حس بد جلوه دادن ارزشها را دارم ؟

۳ . آیا من اضافه وزن دارم ؟

۴ . آیا کنار آمدن با من مشکل است ؟

۵ . آیا خیلی حسود هستم ؟

۶ . آیا زیاد سیگار می کشم ؟

 ۷ . می خواهم  کاملاً سیگار را ترک کنم یا آن را کم کنم ؟

۸ . آیا پول را عاقلانه  به کار می برم ؟

۹ . آیا کمرویی مفرط رنج می برم ؟

۱۰ . آیا مردم مرا دوست دارند ؟

۱۱ . آیا من خود بیمار انگار هستم ؟

۱۲ . آیا از خود نفرت دارم ؟

۱۳ . آیا به نظر می آید ترسهای مفرط داشته باشم ؟

۱۴ . آیا من مستعد طعنه آمیز  بودن هستم ؟

۱۵ . بزرگترین نقص  شخصیت من چیست ؟

همانطور که قبلاً گفته شد ، این ها فقط سوالهای نمونه  هستند . شما می توانید فهرست سوالات را هر چه طولانی که بخواهید تهیه کنید

ادامه دارد. . .

 بخش خودهیپنوتیزم

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/success786

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.


دیدگاه های این نوشته

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

لطفا جهت امنیت , جواب سوال زیر را در کادر وارد کنید *

لینکهای مهم سایت

خدمات سایت این اپلای

inapply team | All Rights Reserved - © 2012

باز نشر مطالب اين اپلاي تنها با ذکر نام و آدرس سايت مجاز مي باشد .