آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزمی,بخش اول

0

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزمی,بخش اول

شما آموختید که هیپنوتیزم چیست ، معنی حالت خواب مصنوعی یا هیپنوتیزم چیست و هر تصور غلطی که ممکن بود درباره هیپنوتیزم داشته باشید برایتان روشن شد . توضیح دادیم که از طریق خود هیپنوتیزمی می توانید انتظار بدست آوردن چه چیزهایی را داشته باشید تا از آن به صورت یک نیروی همیشگی استفاده کنید . حالا شما آماده اید دستورات  گام به گام حالت خواب مصنوعی و اینکه چگونه  می توانید آرام باشید  را اجرا کنید ، تا در نتیجه  با موفقیت به تلقینهای داده ( self – given ) برای رویارویی  با مشکلات روزانه  ، واکنش نشان دهید . شما قادر خواهید بود روش خود هیپنوتیزمی را برای مشکلات معینی به کار برید ، مانند کنترل هیجانها ، کم کردن وزن ، ترک استعمال دخانیات یا نوشیدن الکل ، غلبه  بر تنبلی ، آموختن تمرکز فکر بهتر ، برطرف کردن,سایت هیپنوتیسم دات آی آر,  تنشهای عصبی و خستگی ، افردگی و بی حوصلگب کمتر ، اصلاح رفتارتان با خود و دیگران ، لذت بردن بیشتر از زندگی و یا هرچیز دیگری که می خواهید بدست بیاورید .

این پست  اهمیت بسیار زیادی دارد ، زیرا کلید تمام مطالب سایت  است . در نتیجه پیشنهاد می کنیم آن را بدقت مطالعه کنید ، و هر چند بار که لازم می دانید بخوانید و هرگام را با دقت و به طور کامل به خاطر بسپارید . 

ابتدا ، تصمیم بگیرید که می خواهید خود هیپنوتیزمی چه کاری برایتان انجام دهد

این مسئله  اهمیت دارد که مروری بر فکر خود داشته باشید و بدانید دقیقاً از خود هیپنوتیزمی چه می خواهید . قبل از اجرای واقعی خود هیپنوتیزمی مطمئن شوید که مفهوم روشنی از آنچه می خواهید انجام دهید ، دارید . ما دریافته ایم که درک مشکل در سطح توصیفی یا خودآگاه ، پیش نیازی عمیقتر از مشکل در سطح نیمه خودآگاه یا غیر بحرانی است .

لیستی از مسئولیتهای شخصیتی که می خواهید از آنها رها شوشد  تهیه کنید .

از خودتان سوال کنید :

کمبودهای من چیست ؟ چه مشکلاتی دارم ؟ این کار را می توانید با نوشتن سوالاتی از خودتان و بررسی جوابهایتان  انجام دهید . در زیر نمونه ای از این پرسشنامه را ملاحظه می کنید :

۱ . آیا من عقده حقارت ( Inferiority complex ) دارم ؟

۲ . آیا من حس بد جلوه دادن ارزشها را دارم ؟

۳ . آیا من اضافه وزن دارم ؟

۴ . آیا کنار آمدن با من مشکل است ؟

۵ . آیا خیلی حسود هستم ؟

۶ . آیا زیاد سیگار می کشم ؟

 ۷ . می خواهم  کاملاً سیگار را ترک کنم یا آن را کم کنم ؟

۸ . آیا پول را عاقلانه  به کار می برم ؟

۹ . آیا کمرویی مفرط رنج می برم ؟

۱۰ . آیا مردم مرا دوست دارند ؟

۱۱ . آیا من خود بیمار انگار هستم ؟

۱۲ . آیا از خود نفرت دارم ؟

۱۳ . آیا به نظر می آید ترسهای مفرط داشته باشم ؟

۱۴ . آیا من مستعد طعنه آمیز  بودن هستم ؟

۱۵ . بزرگترین نقص  شخصیت من چیست ؟

همانطور که قبلاً گفته شد ، این ها فقط سوالهای نمونه  هستند . شما می توانید فهرست سوالات را هر چه طولانی که بخواهید تهیه کنید

ادامه دارد. . .

 بخش خودهیپنوتیزم

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم