آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزم,بخش پنجم خود درمانی

0

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزم,بخش پنجم خود درمانی

images6-1

گام چهارم : خود درمانی

خود درمانی شامل شرطی کردن فکرتان به مثبت فکرکردن و مثبت عمل کردن با استفاده از تلقین پس هیپنوتیزمی است . در این مرحله قادر نیستم دستورات معینی درباره این که چه چیزی به خودتان  بگویید یا چه کاری انجام دهید ، بدهیم ، زیرا این هدف مشخصی که سعی  می کنید به آن دست یابید ، یا مشکل مشخصی  که در نظر دارید حل کنید بستگی دارد . به معنای دیگر ، جزئیات چهارمین گام از خود هیپنوتیزمی ، در پستهای بعدی سایت هیپنوتیسم دات آی آر خواهد شد . برای مثال ، در فصلهای بعدی برای از بین مشکلات مختلف عادتی مانند پرخوری ، افراط در نوشیدن مشروبات الکلی ، استعمال مفرط دخانیات و غیره تلقینهای پس هیپنوتیزمی به شما داده خواهد شد . همچنین در پست های بعدی متوجه خواهید شد که به فهرستی از تلقینهای پس هیپنوتیزمی درباره هیجانات عصبی ، افسردگی ، ترسها و پیشرفت شخصیت دسترسی دارید و می تواند آن را دنبال کنید و این تلقینها می تواند به عنوان راهنمایی برای کمک به شما برای تنظیم آموزشهای خود درمانی مورد استفاده قرار گیرد .

منظور ما از خود درمانی همان خود درمانی با خواب مصنوعی است که  بر این اصل بنا شده است : من می توانم – من باید – من به هدفم خواهم رسید – من آن قدرت فکری را دارم که تلقینهای بخصوص خود داده را قبول و انجام  دهم و مرا قارد خواهد ساخت که تقریباً  هر نقصی را از بین ببرم ، شخصیت خود را بهبود بخشم و فلسفه صحیح تری در مورد زندگی داشته باشم .

ادامه دارد. . .

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

چهار روش اصلی خود هیپنوتیزم,بخش پنجم خود درمانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم