آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

پاوان موکت آسانا تمرین سوم وضعیت عالی

0

پاوان موکت آسانا تمرین سوم وضعیت عالی

 

91

روی شکم بخوابید و دستها را پشت گردن به هم قلاب کنید.
انگشتان باید به هم متصل شوند و در پشت گردن یا سر قرار گیرند.
بازوها روی زمین در یک وضعیت راحت هستند.
بدن را وانهاده کنید و از تنفس ها آگاه باشید,به همان نحو که برای شاوآسانا شرح داده شد.
تنفس:طبعی و منظم.
آگاهی:فیزیکی-روی تنفس و وانهادگی کل بدن.گرمای واقعی کف دستها را احساس کنید زیرا تنش های گردن را می سوزاند و سطح گردن را آرام می سازد.
روحی-روی چاکرای آجنا یا مانی پورا.
فایده:این آسانا کمک موثری است برای تمام سطح کمر بخصوص ستون مهره ها و گردن و سطح بالای نیم تنه.
تنوع:این آسانا ممکن است با اتصال انگشتان دست و قرار دادن آنها در زیر پیشانی تمرینشود.در این حالت کف دستها به سمت بالاهستند.

——————————————————————————————————

hatayoga

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/success786

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

پاوان موکت آسانا تمرین سوم وضعیت عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم