اوقات شرعی به افق شهرها


موضوعات این اپلای
تبلیغات

جدید ترین مطالب سایت
خانه » هاتا یوگا » هاتا یوگا آسانا متوسطه خم شدن وضعیت کشش ساق پا و کمر

هاتا یوگا آسانا متوسطه خم شدن وضعیت کشش ساق پا و کمر

هاتا یوگا آسانا متوسطه خم شدن وضعیت کشش ساق پا و کمر

هاتا یوگا آسانا متوسطه خم شدن وضعیت کشش ساق پا و کمر

 

2

روی زمین نشسته,پاها را تا جایی که امکان دارد از هم باز کنید.

دستها را از پشت به یکدیگر قلاب کنید,به آرامی نیم تنه را روی پای راست خم کنید.

این وضعیت شروع است.

کوشش کنید تا جایی که می توانید زانوی خود رابا بینی لمس کنید. وضعیت را تا زمانی که می توانید حفظ کنید.به سمت چپ بر گردید و حرکت را روی این سمت تکرار کنید و دستها را بالا ببرید.

به وضعیت اول برگردید.


3

به سمت جلو خم شوید و سعی کنید که پیشانی با زمین تماس پیدا کند,بدون آنکه پاها و باسن از زمین بلند شود.دستها باید کشیده و در حد توان مستقیم به بالا آورده شود.

تا زمانی که توانایی دارید در این وضعیت بمانید.

به وضعیت شروع برگردید و دستها را آزاد کنید.

این یک دور کامل است.

تنفس:دم,در وضعیت شروع.

بازدم,موقع خم شدن به جلو و درموقعی که در وضعیت پایان قرار می گیریرد.

تنفس آهسته و عمیق ,و اگر نگه داشتن بازدم به شما کمک می کند,آنرا برای مدت بسیار کوتاه انجام دهید.

زمان:تکرار ۳ تا ۵ دور.

آگاهی:فیزیکی-روی همزمانی حرکت و تنفس.

روحروی چاکرای مولاداهارا یا سواد هیستانا.

مطابقت:این تمرین را بعد از خم شدن های به پشت در حد پیشرفته ,مانند چرخ,انجام می دهند.

تا مهارت کامل در کشش پشت ایجاد نشده باشداین تمرین را نمی توان انجام داد.

فایده:این تمرین دارای فواید وضعیت کشش پشت است,با این تفاوت که کشش بیشتری به عضلات پشت پا و عضلات بین شانه ای می دهد و باعث گستردگی و پهن شدن عضلات سینه می شود.تاثیر این تمرین بر قسمت های بالا و پایین بدن,بیش از تاثیر وضعیت کشش پشت است.

تنوع:در حالت قبل(حالت شروع)بنشینید و دستها را در جلوی بدن روی زمین قرار دهید.آهسته به جلو خم شوید .انگشتان شست پاها را با انگشتان دستها بگیرید و کوشش کنید که پیشانی را مستقیم در جلوی بدن روی زمین بگذارید.

به تدریج ناحیه سینه,شکم و لگن را روی زمین قرار دهید.

سر را به جلو ببرید تا چانه و گلو زمین را لمس کنند.

این وضعیت نهایی است.

وضعیت را برای مدتی که می توانید حفظ کنید.

دستها را از هم جدا کنید و به حالت شروع برگردید.

 

——————————————————————————————————

hatayoga

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/success786

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

هاتا یوگا آسانا متوسطه خم شدن وضعیت کشش ساق پا و کمر


دیدگاه های این نوشته

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

لطفا جهت امنیت , جواب سوال زیر را در کادر وارد کنید *

لینکهای مهم سایت

خدمات سایت این اپلای

inapply team | All Rights Reserved - © 2012

باز نشر مطالب اين اپلاي تنها با ذکر نام و آدرس سايت مجاز مي باشد .