آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

قدرت بی انتهای من و شما

0

قدرت بی انتهای من و شما

قدرت بی انتهای من و شما

 

سلام دوستان

امروز میخوام روشی رو با شما در میون بزارم که قطعا زندگی خیلی از شما رو تغییر میده و چیزیه که در عرض چند سال رشد میکنه.

یقینا بعضی از شما استادان و معلمان بی نظیری در زندگی خودتون داشتید و شما را به سمت عقاید بسیار قوی ای در طول چند سال در مورد اینکه شما قابلیت انجام چه کارهایی را دارید,هدایت شدید.

قدرت بی انهای من و شما

متاسفانه, فکر میکنم که بسیاری از مردم در طول زندگی خودشون اینطور فکر میکنند که بعضی از افراد این توانایی را دارند و بعضی دیگر ندارند.من غالبا گفتم که اکثر مردم بازیگران فیلم خودشون هستند. آنها شخص دیگری را ستاره میکنند و هرگز بر اساس پتانسیل های خودشون زندگی نمیکنند.

حقیقت اینه که هیچ شخص زنده ای وجود ندارد که بتواند حتی حدس بزند که من و شما توانایی چه کارهایی را دارا هستیم

فرزانه ترین دانشمندان در قید حیات هم نمیتوانند در باره آن حدسی بزنند

تنها دو منبع و مرجع وجود دارد که ما باید به آنها مراجعه نماییم,تا تمام چیزها در مورد خودمونو دریابییم

یکی از آنها علم و دانش و دیگری خداشناسی است. هر دو حوزه به وضوح اشاره به این داره که من و شما دارای قدرت و پتانسیل بی نهایتی هستیم

برای چند لحظه به معنای آن فکر کنید. من برای مدتهای طولانی به آن فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که به واقع نمیدونم به چه معناست

بینهایت به معنی بی پایان است و همیشه در حال ادامه یافتن و رفتن است.مهم نیست که چه مقدارد انجام میدهم,میتوانیم بیشتر انجام دهیم. اصلا مهم نیست که چقدر خوب انجامش میدیم,یا میتوانیم بهتر انجامش بدیم.

تنها کاری که نیاز به انجامش داریم اینه که نگاهی به رکوردهای دنیا: به رکوردهای المپیک در ورزش بندازیم.نگاهی در تجارت بندازیم.به آنچه که به انجامش رسوندیم.نگاهی بندازید.روشی که ما ارتباط برقرار میکنیم.روشی را که ما در سراسر دنیا مسافرت میکنیم,ما در همان دنیایی که قبلا در آن زندگی میکردیم,نیستیم. جهان در حال بزرگ شدن نیست بلکه در حال کوچک تر شدن است. و تمام اینها بدین خاطره که ما از اینکه چه کسی و چه چیزی هستیم,آگاه تر میشیم.

من به این نتیجه رسیدم که من و شما موجودات معنوی هستیم.میخوام در هینجا موضوعی رو روشن کنم. من در اینجا وارد مذهب نمیشم.اولا من صلاحیت این رو ندارم که در مورد مذهب صحبت کنم . اما معتقدم که صلاحیت آن را دارم که در مورد جنبه های معنوی شخصیتمون صحبت کنم.

چون چندین سال در مورد اون مطالعه کردم و با این موضوع هر سال و هر روز در تمام طول روز کار کردم و به کار کردن ادامه میدم و به این اعتقاد راسخ رسیدم که من و شما موجودات معنوی هستیم.

ما در یک بدن فیزیکی زندگی میکنیم و فکر میکنیم که اکثر مردم بدین شکل بزرگ شدند که این بدن, خود آنها هستند.

این بدن چیزی نیست که آنها هستند این خانه ای است که ما در آن زندگی میکنیم.این یک بدن است. یک ساختار مولوکولیست.ما به واقع موجودات معنوی هستیم.

من عقیده دارم که اگر برنامه رشد و پیشرفت شما فاقد اساس معنوی باشد,برنامه ناقصی است.

این برنامه میتواند برنامه عالی باشد اما ناقص است.زیرا ما باید به دنبال علت اصلی نتیجه بریم.

من و شما به طور متفات تری از تمام اشکال حیات بر روی این سیاره خلق شده ایم.به ما استعداد خلاق و فاکتورهای ذهنی و فکری داده شده است.

چیز عجیب اینه که اگر از اکثر مردم روی کره زمین سوال بشه,اکثرا نمیدونند فاکتورهای ذهنی و فکری ما در کجا قرار داره

ناپلئون هیل در تحقیقات با ارزش خودش به چیزی اشاره کرد و گفت:یک شخص تحصیل کرده ضرورتا شخصی با حجم زیادی از دانش عمومی و یا تخصصی نیست.

او گفت:شخص تحصیل کرده فردیست که استعدادهای ذهنی بسیار پیشرفته ای دارد که می تواند هر انچه را بخواهد بدست می اورد. و وسیله ای است بدون حتک حقوق دیگران .

برای لحظه ای به آن فکر کنید.!!

ایده ای خارق العاده است.فکر میکنم که باید نگاهی به این موضوع داشته باشیم که دانش چیست؟؟

ناپلئون هیل اشاره به این داره که کلمه educo از زبان لاتین اومده که به معنی رشد و توسعه از درون می باشد و اینطور نیست که اطلاعات را درون مغز خودمون بریزیم. بلکه آگاه شدن از چیزیست که ما در درون خودمون دارا هستیم.

چگونه ما عوامل و فاکتورهای فکری را بکار ببریم؟

این فاکتورها هیجانات ,حالات و ارتعاش انرژی ای که ما در آن هستیم را دیکته میکنه. در این قسمت پست از سایت که در حال خوندنش هستید,قصد ندارم که وارد این مبحث بشم که فاکتورهای فکری چه هستند.

مواردی مانند ادراک,اراده,شهود,حافظه و غیره وجود دارد.من در پست های بعد این موضوع رو توضیح میدم.

که موضوعی خارق العادست.اما چگونگی به کارگیری عوامل ذهنی و فکریتان موجب تعیین “حالات احساسی” شما میشه.

هیچکسی بدون اجازه شما نمیتونه شما رو ناراحت و یا اشفته کنه. و این اطلاعات فوق العاده ایست

اجازه بدین که قسمت معنوی شخصیتمونو بررسی کنیم. همچنان که این قسمت به واقع همه اون چیزیست که وجود دارد.

روح در زمان حال است.روح صد در صد به طور مساوی در حال حاضر و در تمام مکانها به طور همزمان هست.روح همه آنچه که میشناسیم هست. به عبارت دیگه تمام دانش هایی که بوده و خواهد بود.صد در صد به صورت برابر در حال حاضر و در تمام مکانها به صورت همزمان وجود دارد و روح تمام این قدرت را داراست تمام قدرتی که وجود داشته و یا وجود خواهد داشت و در حال حاظر و اکنون است.میدونید این به چه معناست.یعنی تمام قدرتها و دانش ها در درون ماست.ما انرژی به دست نمی آوریم.بلکه اونو آزاد میکنیم.افرادهایی در این دنیا هستند که اکنون بیش از ۸۰ سال دارند و انرژی اونا از افراد ۲۴ ساله هم بیشتره و همین افراد ۸۰ ساله هیچ قصدی هم برای کم کردن سرعت خودشون هم ندارند.در واقع هر چه بیشتر آگاه تر میشیم به سرعتمون افزونه میشه.آگاهی در واقع یک نوع سوخته که سرعتمونو بیشتر میکنه.

افرادی مثل ابوریحان بیرونی زیادند که داستانهاشونو خوندید که حتی در حال مرگ هم داشتند به مطالعه میپرداختند. و یا دکتر حسابی در حال مرگ همچنان در حال افزایش دانش و آگاهی خود بود.

پس از این موضوع نتیجه میگیریم که این دانش و آگاهیه که انرژی ما رو آزاد میکنه و روز به روز با یافتن آگاهی انرژی ازاد شده ما بیشتر میشه. و نیازی هم نیست که از سرعتمون کم کنیم.بلکه باید اروم تر بشیم.ما میخواهیم گشوده بشیم تا روح,آزادانه در ما جاری بشه.تمام دانش ها به طور برابر در حال حاظر هستند.روش ایجاد اینترنت همیشه در اینجا بوده تنها ما از چگونگی انجام آن آگاه نبودیم شیوه پرواز هواپیما همیشه اینجا بوده,تنها ما از چگونگی انجام آن اطلاعی نداشتیم.اجازه میدادیم که منطق ما رو کنترل کنه . الگوهای ما منطق ما رو کنترل میکنه

ما باید از چهارچوب خشک بیرون بیایم باید وارد ایده هایی بشیم که کاملا غیر منطقی هستند.همون کاری که “کریستوف کلمبوس” انجام داد.همون کاری که برادران رایت انجام دادند.همون کاری که بیل گیتس انجام داد.ما رو به جهان خارجی میبره و نگاهی میکنیم و میگیم همه ما بخشی از آن هستیم.ما دارای این قدرت خارق العاده هستیم.

مثلما همتون یا اکثرا فیلم راز رو دیدید.

در این فیلم اقای دکتر” وارنهر ون بران” مطلبی گفته که خیلی برام جالب بوده

این شخص به عنوان پدر برنامه فضایی شناخته شده است.او گفته که قانون طبیعی این جهان بسیار دقیق است که هیچ مشکلی برای ساخت سفینه های فضایی نداریم و میتوانیم مردم رو به ماه بفرستیم.ما میتوانیم فرود سفینه ها را با دقت کسری از ثانیه زمان بندی نماییم.

او همچنین گفت که این قوانین توسط کسی ایجاد شده که درباره نکته اصلی دچار سوء تفاهم شده.

من قوانین رو بشکلی یکسان و شیوه ای منظم از خداوند میبینم.قانونی که هر زمانی,با هر شخصی و در هر مکانی اتفاق می افتد.

یکی از قانونها قانون ارتعاشه.این قانون بر اساس فرکانس عمل میکنه.قانون ارتعاش بیان میکنه که همه چیز در حال حرکت هستند و هیچ چیزی توقف نیمنه.دیواری که ممکنه شما رو احاطه کرده باشه,در حال حرکته.اگه با میکروسکپی به اون نگاه کنیم, میبینیم که در حال حرکته.

شاید این حرفی رو که میزنم برایتون عجیب باشه حتی مرده در تابوت هم در حال حرکته و هنگامیکه به گرد و قبار و خاک تبدیل میشه همانگونه خواهد بود.و این موضوع باید شما رو برای ۲۰ سال به فکر کردن وا داره .میلیون ها میلیون سطح ارتعاشی وجود داره

اجازه بدید که برای چند لحظه به این موضوع فکر کنیم.متعالی ترین بخش شما بخش روحانیست و پایین ترین قسمت,بخش فیزیکیست

بودن و قرار گرفتن در مرکز, آن صحفه کنترل در زندگی ما چیزیست که به ما داده شده.تا با آن انتخاب نماییم.ما انتخاب میکنیم که رشد کنیم و یا رشد نکنیم.قانون بنیادی زندگی اینه که خلق شود و یا متلاشی شود. ما این هوش و قوه درک را دارا هستیم و اگر آن را به درستی به کار گیریم شروع به درک این موضوع میکنیم که همه فرکانس ها از بالا و پایین به یکدیگر متصل است

ما قصد داریم که مسیر طولانی را با این مفهوم بپیماییم.که به این معنیست که همه چیز به یکدیگر متصل هستند.همه چیز. تنها یک نیرو و قدرت وجود دارد. و هر انچه که میبینیم ظهور آن نیرو هست.

در اینجا سه فاکتور هوشی خودمونو مثال میزنیم

۱- فامتور بخش روحانی و معنوی

۲- فاکتور هوش قوه درک

۳-فاکتور بخش فیزیکی

اجازه بدید که یکی از فاکتورهای هوشی خودمونو فعال کنیم.هنگامی که فعال سازی انجام گرفت.چیزی شروع به تغییر میکنه و قادر به درک بخش معنوی شخصیت خودمون میشیم.روح کجاست؟ همه جا هست. فکر کجاست؟ همه جا هست. ما میتوانیم فکر کنیم.این بالاترین عملکردیست که ما واجد آن هستیم. و فکر ها را با هم ترکیب کرده و “ایده” را می سازیم و با ماندن در آن ایده,آن ایده باید به شکل فیزیکی در آید. اندرو کارنگی در کتابی گفت که هر ایده ای که در ذهن پرورانده شود به صورت قالب خواهد درآمد.خواه ترس و یا شجاعت باشد و در لحظه ای شروع به آراستن خود در مناسب ترین و مقتضی ترین شکل فیزیکی قابل دسترس خواهد نمود.برای لحظه ای به این موضوع فکر کنید که نتایج زندگیمون,ظهور و اشکار سازی ایده هایی است که ما به صورت عاطفی با آنها در گیر شدیم.ما توانایی فکر کردن را دارا هستیم ما میتوانیم به ایده های جدیدی فکر کنیم.ما میتونیم به صورت متفاوتی شروع به مشاهده خودمون کنیم.میتونیم شروع به درک اینکه به واقع دارای قدرت و نیروی بینهایتی هستیم,کنیم.

و تمام آن دلایلی را که نمیتوانید باعث برنده شدن شما نمیشود را دور بریزید.به استثناء اینکه این ایده هایی که “چطور میتونید” را در بر دارند.

هیچ کسی در روی زمین وجود ندارد که بتواند حدس بزند که شما توانایی انجام چه کارهایی را دارید.به شما میگم که چه کاری میتونید انجام بدید.

شما دقیقا آن کاری را انجام میدید که ایده هایی که شما به طور احساسی با آن درگیر هستین دیکته خواهد شد.

نگاهی به نتایج بندازید و اگر خواهان تغییر اون هستید,شروع به درک این مبحث کنید.تمام جزئیات و عمق آن را درک کنید.

درکی در باره قدرت و نیروی خارق العاده وجود دارد.شما ذخیره غیر قابل شمارشی از توانایی در درون خودتون دارید.

تمام اساتید بزرگ جهان گرد هم آمده اند تا این موضوع را با شما قسمت کنند.که شروع به درک حقیقت معنوی که شما چه کسی هستید و ذهن بینظیری که در اختیار دارید,کنید.

چون شما یک موجود خلاق هستید و میتونید خلق کنید.در واقع در حال خلق زندگی که آن را می ارایید هستید.اگه این زندگی رو دوست ندارید,خوب ! تغییرش بدید.شما باید همیشه در حال کارکردن روی ایده ای جدید باشید و مطمئن باشید که به شکل فیزیکی تبدیل خواهد شد.

شما همان قدر از زندگی بهره میبرید که نت ان را میزنید.در واقع این شما هستید که نت آهنگ زندگیتان رو انتخاب کردید و هر روز دارید مینوازید.اگه فکر میکنی که این بهره برداری زندگی برات راضی کننده نیست؟خوب! نت آهنگ زندگیتو تغییر بده.

اگه واقعا به این درک بزرگ رسیدید که شما هم میتونید به همان چیزی که توی رویاهاتونه بهش برسید پس میتونید با فرمولها و گامهایی که در نرم افزار اسرار المکشوف نسخه علم ثروت تهیه کردم رو انجام بدید و اونجااست که قدرت بینهایت خودتونو مشاهده میکنید.

http://www.inapply.com/wp-content/uploads/2015/06/cover-main.jpg

هر کسی که درک درستی از این مبحث کنه حتما توی فرمولهای علم قروت که در نرم افزار هست موفق میشه و در عرض یک سال به زندگی ایده ال خودتون میرسید.من در این نرم افزار تمام اون چکیده و فرمولهای اصلی و آکادمی علم ثروت رو موشکافانه بیان کردم و با هر مرحله قدم به قدم به جلو میمریم و اگه این فرمولهای ساده رو تو زندگیتون به کار ببرید در عرض کمتر از دو سال ثروت و علم عظیمی تو زندگیتون بدست میارید.همانطور که صدها هزار نفر انسانهای موفق و پولدار فقط همین فرمولها رو بکار بستند.

همه شما عزیزان را به خدای بزرگ میسپارم.شاد و پیروز باشید.

 

 

.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

balatarin


cloob


Donbaler


viwio


Donbaleh


Twitter


Facebook


Google Buzz


Google Bookmarks


Digg


yahoo


Technorati


delicious

نظر دهید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم