آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

شفا با خاک تربت سید الشهدا

0

شفا با خاک تربت سید الشهدا

سلام به همه عزیزان

از جمله آثار و برکات قطعى تربت پاک سیدالشهدا (ع) شفا بودن آن براى دردها و آلام انسان است . روایاتى که دلالت بر این امر دارند به سه دسته تقسیم می‌شوند:
دسته اول : روایاتى است که شفا بودن را براى تربتى که از خود قبر شریف برداشته شود مخصوص کرده است ، چنانکه امام صادق (ع) فرمود: «به درستى که نزد سر حسین (ع) تربت سرخى است که شفاى هر دردى غیر از مرگ مى باشد»
دسته دوم : روایاتى است که با تعبیرات مختلف توسعه‏اى از بیست ذراع تا پنج فرسخ و یا ده میل را براى آن قائل است . چنانکه امام صادق (ع) فرمود: «حریم مزار حسین (ع) پنج فرسخ از چهار جانب قبر است »
دسته سوم : روایاتى است که به طور مطلق جنبه شفا بودن تربت را مطرح نموده‏‌اند . چنانکه امام صادق (ع) فرمود: «خاک مزار امام حسین (ع) براى هر دردى شفاست».
تا شفا بخشد روان و جسم هر بیمار را در حریم وصل خود خاک شفا دارد حسین‏
و نیز امام رضا (ع) فرمود: «خوردن گل، مانند خوردن مردار و خون و گوشت خوک، حرام است مگر گل مزار حسین (ع) ، بدرستى که در آن شفاى هر درد و امنیت از هر ترسى است»
اگر شما دوستان برای شفا یافتن میخواهید از تربت سید الشهدا استفاده کنید ابتدا کمی تربت را بگیرید و در یک لیولن اب خوب هم بزنید و بعد دعای مخصوص تربت را روی ان باید بخوانید.

بِسْمِ اللَّهِ وَبِاللَّهِ, اللَّهُمَّ رَبَّ هَذِهِ التُّرْبَهِ الْمُبَارَکَهِ الطَّاهِرَهِ وَرَبَّ النُّورِ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ وَرَبَّ الْجَسَدِ الَّذِی یَسْکُنُ فِیهِ, وَرَبَّ  الْمَلَائِکَهِ الْمُوَکَّلِینَ اجْعَلْهُ لِی شِفَاءً مِنْ دَاءِ کَذَا وَ کَذَا وَ یَجْرَعُ مِنَ الْمَاءِ جُرْعَهً خَلْفَهُ

در قسمت بالا بجای کذا و کذا باید نام بیمار و نام مادرش را عنوان کنید

و بعد آب تربت را باید بنوشید و آن هم ارام و جرعه جرعه و بعد از خوردن اب دعای زیر را باید بخوانید

 اللَّهُمَّ اجْعَلْهُ رِزْقاً وَاسِعاً وَعِلْماً نَافِعاً وَشِفَاءً مِنْ کُلِّ دَاءٍ وَسُقْمٍ إِنَّکَ عَلى کُلِّ شَیْ ءٍ قَدِیرٌ. والسلام على الحسین

 

موفق و پیروز باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم